Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Banki
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Banki
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Do you speak English?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Banki
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Do you speak English?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Active English
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Do you speak English?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Do you speak English?
-
Hm, samo wyszukanie nie trwa długo, dokumenty są przecież poukładane i oznaczone numeracją. Jest to aspekt kontrolny, pracownik administracji może przecież popełnić błąd i np: nie wysłać maila.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Banki
-
Elektroniczny obieg dokumentów jest coraz bardziej popularny. Ja też uczestniczyłam w tym procesie. Wyglądało to mniej więcej tak.
1. Fa w formie papierowej lub mailem trafia do pracownika administracyjnego, w przypadku papieru osoba skanuje go i przesyła mailem do odpowiedzialnego za dany segment działu.
2. forma papierowa zostaje przekazana do księgowości,
3. w dziale, np: marketingu jeżeli jest to fa za reklamę, pracownik sprawdza ją pod wzgl. merytorycznym i dekretuje na kontach (konta podpowiada system)
4. dział przesyła mailem fa do osoby odpowiedzialnej za akceptację fa,
5. osoba akceptująca przesyła mailem do księgowości
6. księgowośc po otrzymaniu maila wyszukuje formę papierową, sprawdza dekretacje i zatwierdza do ostatecznego księgowania na koncie.
Cały obieg faktur jest tak zaprogramowany, że niestety dla księgowych ale nie jest ich już tak dużo potrzebnych. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Active English
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Do you speak English?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Do you speak English?
-
Mój mąż otwiera DG, jest grafikiem komp, będzie prowadził firmę w mieszkaniu. Czytałam, że można wyodrębnić pokój w mieszkaniu i proporcjonalnie zaliczać do KUP czynsz, prąd itd. Jak to wygląda w praktyce? Czy jest to naprawdę możliwe?
-
Mój mąż otwiera DG, jest grafikiem komp, będzie prowadził firmę w mieszkaniu. Czytałam, że można wyodrębnić pokój w mieszkaniu i proporcjonalnie zaliczać do KUP czynsz, prąd itd. Jak to wygląda w praktyce? Czy jest to naprawdę możliwe?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Do you speak English?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Banki
-
Czy można prosić o coś z logistyki. Z góry bardzo dziękuje.
-
Proponuję słuchanie BBC radio 1. Od 7.30 leci Chris Moyles Show - można się przy okazji niesamowicie uśmiać. Jeżeli masz mp3 polecam również ściąganie podcastów i słuchanie ich np: podczas zakupów itp. I najważniejsze w rozumieniu ze słuchu - to nie przerażać się tym, że sie na początku nic nie rozumie. Z językiem trzeba się osłuchać. Kilka tygodni i zaczniesz wyłapywać słówka, a potem to już będzie jak jazda z górki.