Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Ewidencji Szkód
• Prowadzenie centralnej bazy szkód pod kątem:
o wypłat oraz odmów odszkodowań,
o zmian wstępnych rezerw odszkodowań,
o kosztów likwidacji szkód;
• Merytoryczne opiniowanie dokumentów kosztowych;
• Prowadzenie centralnej bazy odwołań;
• Udzielanie odpowiedzi Organom Ścigania i Prokuraturze;
• Rejestracja szkód.
o wypłat oraz odmów odszkodowań,
o zmian wstępnych rezerw odszkodowań,
o kosztów likwidacji szkód;
• Merytoryczne opiniowanie dokumentów kosztowych;
• Prowadzenie centralnej bazy odwołań;
• Udzielanie odpowiedzi Organom Ścigania i Prokuraturze;
• Rejestracja szkód.
Specjalista ds. Ubezpieczeń Osobowych
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, II Oddział w Warszawie
• Działalność operacyjna w zakresie ubezpieczeń osobowych i zdrowotnych:
o pozyskiwanie i obsługa klientów i pośredników w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, grupowych i indywidualnych;
o wystawianie, wznawianie i rejestracja polis;
o obsługa polis grupowego ubezpieczenia w systemie SITU;
o rekalkulacja składek i wprowadzanie zmian do SITU;
o stornowanie i przywracanie polis;
o naliczanie prowizji oraz zatwierdzanie faktur dla pośredników;
o wyjaśnianie niezgodności z Zestawieniami Operacji Pośredników;
o rejestracja produkcji.
• Wyjaśnianie należności konta DI i należności przeterminowanych.
• Współpraca z sekcją Likwidacji Szkód:
o potwierdzanie opłacenia składek;
o udzielanie informacji i dokumentacji dotyczącej zawartych
o ubezpieczeń.
o pozyskiwanie i obsługa klientów i pośredników w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, grupowych i indywidualnych;
o wystawianie, wznawianie i rejestracja polis;
o obsługa polis grupowego ubezpieczenia w systemie SITU;
o rekalkulacja składek i wprowadzanie zmian do SITU;
o stornowanie i przywracanie polis;
o naliczanie prowizji oraz zatwierdzanie faktur dla pośredników;
o wyjaśnianie niezgodności z Zestawieniami Operacji Pośredników;
o rejestracja produkcji.
• Wyjaśnianie należności konta DI i należności przeterminowanych.
• Współpraca z sekcją Likwidacji Szkód:
o potwierdzanie opłacenia składek;
o udzielanie informacji i dokumentacji dotyczącej zawartych
o ubezpieczeń.
Doradca Klienta
Finance Partner Anna Leniar i Łukasz Leniar Sp. J., Oddział w Rzeszowie
• Obsługa klienta pod kątem produktów bankowych i ubezpieczeniowych:
o kredyty gotówkowe, konsolidacyjne, hipoteczne, samochodowe;
o karty kredytowe;
o ubezpieczenia komunikacyjne;
• Raportowanie;
• Realizacja planów sprzedaży;
• Reprezentowanie firmy podczas akcji reklamowych, targów budowlanych.
o kredyty gotówkowe, konsolidacyjne, hipoteczne, samochodowe;
o karty kredytowe;
o ubezpieczenia komunikacyjne;
• Raportowanie;
• Realizacja planów sprzedaży;
• Reprezentowanie firmy podczas akcji reklamowych, targów budowlanych.
Asystentka – Sekretarka
Agencje Amplico AIG Life – staż
• Obsługa i ewidencja wniosków Amplico Life;
• Jakość i utrzymanie portfela;
• Obsługa i ewidencja deklaracji AIG PTE;
• Ewidencja i obsługa polis;
• Obsługa roszczeń;
• Obsługa administracyjna biura;
• Obsługa klienta i agenta;
• Prace sekretarsko – biurowe.
• Jakość i utrzymanie portfela;
• Obsługa i ewidencja deklaracji AIG PTE;
• Ewidencja i obsługa polis;
• Obsługa roszczeń;
• Obsługa administracyjna biura;
• Obsługa klienta i agenta;
• Prace sekretarsko – biurowe.
Szkolenia i kursy
• Automotywacja – InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. V IG, Berndson Szkolenia, Warszawa 2010 r.
• Rozwój umiejętności pracowników w zakresie bezpieczeństwa obsługi klientów i skutecznej sprzedaży produktów finansowych – Accadia Group S.A., Zakopane 2009 r.
• Szkolenie produktowe MTU S.A. Grupa Ergo Hestia - ARDA Finanse i Ubezpieczenia, Rzeszów 2008 r.
• Szkolenie w zakresie sprzedaży pożyczki gotówkowej banku PKO BP – GWARANT Credit Service, Krynica 2008 r.
• Techniki Sprzedaży – GE Money Bank, Rzeszów 2008 r.
• Profesjonalny Sprzedawca – Finance Partner Niezależny Doradca Finansowy oraz Podkarpacka Akademia Przedsiębiorczości, Rzeszów 2008 r.
• Rozwój umiejętności pracowników w zakresie bezpieczeństwa obsługi klientów i skutecznej sprzedaży produktów finansowych – Accadia Group S.A., Zakopane 2009 r.
• Szkolenie produktowe MTU S.A. Grupa Ergo Hestia - ARDA Finanse i Ubezpieczenia, Rzeszów 2008 r.
• Szkolenie w zakresie sprzedaży pożyczki gotówkowej banku PKO BP – GWARANT Credit Service, Krynica 2008 r.
• Techniki Sprzedaży – GE Money Bank, Rzeszów 2008 r.
• Profesjonalny Sprzedawca – Finance Partner Niezależny Doradca Finansowy oraz Podkarpacka Akademia Przedsiębiorczości, Rzeszów 2008 r.
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
• Ogrodnictwo, uprawa roślin ozdobnych
• Powieści sensacyjne, prawnicze
• Powieści sensacyjne, prawnicze
Inne
• Doświadczenie w pracy z systemem CRM
Grupy
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.