Monika Zarzycka

Główny Specjalista ds. Likwidacji Szkód Majątkowych, TUiR Allianz Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Allianz Polska
Główny Specjalista ds. Likwidacji Szkód Majątkowych
1. Utworzenie likwidacji szkód majątkowych w trybie szybkiej ścieżki bez oględzin - przez telefon. - przygotowanie wszystkich założeń oraz przygotowanie Instrukcji opisującej sposób likwidacji szkód w trybie szybkiej ścieżki
2. Zarządzanie/koordynowanie zespołem zajmującym się likwidacją szkód majątkowych w trybie szybkiej ścieżki.
3. Pomoc merytoryczna likwidatorom majątkowych w jednostkach terenowych.
4. Akceptacja płatności odszkodowań powyżej kompetencji jednostek terenowych.
5. Prowadzenie szkoleń z likwidacji dla sieci sprzedaży (agentów).
Grupa Allianz Polska
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Majątkowych w Departamencie Likwidacji Szkód Indywidualnych
1. Merytoryczny nadzór nad likwidacją szkód w Centrach Likwidacji Szkód (CLS)
2. Znajomość i udzielanie interpretacji Ogólnych Warunków Ubezpieczeń
3. Likwidacja szkód majątkowych powyżej kompetencji CLS
4. Akceptacja płatności odszkodowań powyżej kompetencji CLS
5. Rozpatrywanie skarg i odwołań
STU Ergo Hestia SA
specjalista ds. likwidacji szkód majątkowych
1. Likwidacja szkód majątkowych podmiotów gospodarczych w zakresie ryzyk:
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
- Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
- Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego
- Ubezpieczenie OC działalności gospodarczej
2. Likwidacja szkód transportowych w zakresie ryzyk
- Odpowiedzialności Cywilnej Przewoźnika Drogowego w Ruchu Krajowym i Międzynarodowym
- Ubezpieczenie rzeczy w przewozie (CARGO),
3. Powoływanie i współpraca z rzeczoznawcami.
4. Dokonywanie oględzin miejsca powstania szkody wraz z jego opisem i sporządzeniem dokumentacji fotograficznej.
5.Wykonywanie kosztorysów budowlanych oraz weryfikacja roszczeń.
6. Współpraca z agentami i brokerami.
7. Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta.
8. Nadzór nad nowo zatrudnionymi pracownikami.
Servisco Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
rozpatrywanie reklamacji,
likwidacja szkód w przewożonych przesyłkach,
współpraca z ubezpieczycielem,
telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta.
Logo
Księgowa i koordynator biura
KRYGUS S-M s.c.
wystawianie faktur,
prowadzenie książki przychodów i rozchodów,
sporządzanie rozliczeń do Urzędu Skarbowego,
sporządzanie dokumentacji pracowniczej do ZUS,
prowadzenie kartotek pracowniczych oraz ewidencji czasu pracy, współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy KRYGUS S-M,
prowadzenie wraz z prezesem firmy rozmów kwalifikacyjnych
z osobami ubiegającymi się o pracę w firmie KRYGUS S-M,
kierowanie biurem (zaopatrzenie w materiały i sprzęt).
Logo
Telemarketer
POSNET s.c. Systemy Kas Fiskalnych
telefoniczne przedstawianie oferty firmy potencjalnym klientom,
organizowanie spotkań przedstawicieli handlowych
z potencjalnymi klientami,
informowanie o szkoleniach produktowych dla firm, współpracujących i sprzedających sprzęt firmy POSNET s.c.
Logo
Pracownik Działu Sprzedaży i Marketingu oraz Obsługa Biura
Przedsiębiorstwo Wdrażania Systemów Mikrokomputerowych
obsługa klienta i pomoc w wyborze telefonu komórkowego,
pozyskiwanie nowych klientów,
wystawianie faktur,
sporządzanie tygodniowych i miesięcznych raportów kasowych, sporządzanie dokumentacji związanej z przyjęciem nowego towaru.

Szkolenia i kursy

Ubezpieczenia OC
Ubezpieczenia Majątkowe
Zarządzanie czasem pracy
Finanse zakładów ubezpieczeń – techniczny rachunek wyników
Profesjonalna obsługa aplikacji Microsoft Excel

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe

Zainteresowania

siatkówka