Umiejętności
Ms Office, Rekrutacja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
HR Manager
Managing HR Team (from Employee Relations to Payroll)
Project Manager for HR areas
Budget owner and decision maker in case of HR related costs (such as development, recruitment, medical care, integration etc)
Responsible for improvements and process automation
Implementation of HR best practise
Recruiting
Cost optimization
MBO implementation and management in the company
Advisor in case of Labour Law regulations and company policies
Organization of company events
Project Manager for HR areas
Budget owner and decision maker in case of HR related costs (such as development, recruitment, medical care, integration etc)
Responsible for improvements and process automation
Implementation of HR best practise
Recruiting
Cost optimization
MBO implementation and management in the company
Advisor in case of Labour Law regulations and company policies
Organization of company events
HR Bussines Partner
Acting as an advisor for managers in case of Labour Law issues, conflict management, change management and all HR related topics
HR and internal procedures advisor
Conducting trainings for people managers
Supporting MBO process for respective departments
Organization of internal Employer Branding activities
Talent retention management
First point of contact for around 300 employees
Cooperation with other Business Support Units (Finance, Legal, Payroll, Administration, Recruitment)
Recruitment for respective departments
HR and internal procedures advisor
Conducting trainings for people managers
Supporting MBO process for respective departments
Organization of internal Employer Branding activities
Talent retention management
First point of contact for around 300 employees
Cooperation with other Business Support Units (Finance, Legal, Payroll, Administration, Recruitment)
Recruitment for respective departments
HR People Advisor
Function of HR Business Partner for F&A area
Responsible for around 230 employees
Supporting employees throughout the HR life cycle (from start through departure)
Managing payroll data
Preparing reports and documents related to people matters and financial areas
Advising in Polish Labour Law and internal procedures
Analyzing the processes and proposing new solutions (not only from HR perspective, but also due to business needs)
Cooperation with recruitment, payroll team, finance department
Conducting trainings and advisory for line managers
Working in multicultural enviroment
Responsible for around 230 employees
Supporting employees throughout the HR life cycle (from start through departure)
Managing payroll data
Preparing reports and documents related to people matters and financial areas
Advising in Polish Labour Law and internal procedures
Analyzing the processes and proposing new solutions (not only from HR perspective, but also due to business needs)
Cooperation with recruitment, payroll team, finance department
Conducting trainings and advisory for line managers
Working in multicultural enviroment
Młodszy Specjalista ds. Personalnych
- Aktywny udział w projektach z obszaru HR
- Pełnienie roli biznes partnera dla pionu operacyjnego (First Point Contact)
- Rekrutacja – określenie wymagań wobec kandydata, selekcja aplikacji, przeprowadzenie rozmów
kwalifikacyjnych, składanie ofert oraz wdrożenie nowego pracownika (na stanowiska: niższego
i średniego szczebla w obszarze finansów, obsługi klienta oraz technicznym dziale operacyjnym)
- Komunikacja wewnętrzna - przygotowywanie komunikatów HR dla różnych grup pracowniczych oraz komunikatów świątecznych CEO
- Doradztwo dla menadżerów z zakresu procesów i procedur HR (tj. rekrutacja, rozwój pracowników)
- Nadzorowanie i koordynacja programu wewnętrznych szkoleń dla pracowników
- Organizacja eventów (np. Wielkanoc)
- Kadry i płace – wypełnianie zaświadczeń płacowych dla pracowników zgodnie z zapotrzebowaniem; tworzenie akt pracowniczych
- Pełnienie roli biznes partnera dla pionu operacyjnego (First Point Contact)
- Rekrutacja – określenie wymagań wobec kandydata, selekcja aplikacji, przeprowadzenie rozmów
kwalifikacyjnych, składanie ofert oraz wdrożenie nowego pracownika (na stanowiska: niższego
i średniego szczebla w obszarze finansów, obsługi klienta oraz technicznym dziale operacyjnym)
- Komunikacja wewnętrzna - przygotowywanie komunikatów HR dla różnych grup pracowniczych oraz komunikatów świątecznych CEO
- Doradztwo dla menadżerów z zakresu procesów i procedur HR (tj. rekrutacja, rozwój pracowników)
- Nadzorowanie i koordynacja programu wewnętrznych szkoleń dla pracowników
- Organizacja eventów (np. Wielkanoc)
- Kadry i płace – wypełnianie zaświadczeń płacowych dla pracowników zgodnie z zapotrzebowaniem; tworzenie akt pracowniczych
Konsultant ds. rekrutacji
- prowadzenie rekrutacji pracowników na wybrane stanowiska oraz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
- redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń,
- kontakt z kandydatami oraz pracownikami,
- prowadzenie samodzielnych procesów rekrutacyjnych (obsługa klienta),
- prace biurowe związane z działalnością Agencji Pracy.
- redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń,
- kontakt z kandydatami oraz pracownikami,
- prowadzenie samodzielnych procesów rekrutacyjnych (obsługa klienta),
- prace biurowe związane z działalnością Agencji Pracy.
Stażystka
Odpowiedzialna za prowadzenie fanpage’u na portalach Facebook i Twitter (staż zdalny):
- wyszukiwanie informacji, artykułów, selekcja informacji,
- tworzenie list tygodniowych dostosowanych do klientów WGD PR,
- umieszczanie informacji, artykułów codziennie przez okres 2 miesięcy,
- dbanie o wizerunek firmy na portalach internetowych.
- wyszukiwanie informacji, artykułów, selekcja informacji,
- tworzenie list tygodniowych dostosowanych do klientów WGD PR,
- umieszczanie informacji, artykułów codziennie przez okres 2 miesięcy,
- dbanie o wizerunek firmy na portalach internetowych.
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie