Monika Wysocka

Marketing/Trade Marketing Professional
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Zarządzanie procesem biznesowym Zarządzanie zmianą FMCG Prognozowanie Programy lojalnościowe Analiza rynku zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Rozwój produktu marketing produktu Zarządzanie Sprzedażą Shopper Marketing Trade Marketing Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Area Manager Central Europe
Oettinger Davidoff AG
Imperial Tobacco Polska
Trade Marketing Manager - Head of Department
Przygotowanie założeń i wdrożenie kompleksowej strategii trade marketingowej we wszystkich kanałach sprzedażowych: hurtowym, tradycyjnym, nowoczesnym, HoReCa
Przeprowadzenie integracji działań trade marketingowych na rynku polskim firmy Imperial Tobacco oraz Altadis Polska SA po połączeniu się obu firm (dodatkowe kategoria cygar)
Kreowanie i koordynacja wsparcia dla Sił Sprzedaży w postaci narzędzi promocyjnych, POSM, lojalnościowych, wspierających zaangażowanie klientów, merchandising
Działania bezpośrednio wspierające sprzedaż: outsoursing sił sprzedaży, akcje regionalne, działania dla dystrybutorów, programy dystrybucyjne
Zarządzanie zespołem max. 15 osób
Zarządzanie P&L 
Logo
Brand Group Manager (wczesniej Brand/Junior Manager)
Reemtsma Polska SA
Zarządzanie markami międzynarodowymi na rynku polskim (Davidoff, West, R1) w tym komunikacje, PR, marketing bezpośredni, trade marketing, promocje konsumenckie.Przeprowadzenie repozycjonowania marki West (szereg inicjatyw marketingu mix skutkujących wzrostem udziałów rynkowych marki o 30%)
Przygotowanie założeń oraz koordynacja wdrożenia strategii komunikacyjnej marki Davidoff i inicjatyw promocyjnych (Friendship Tour, Davidoff Connoisseur Circle, „ The more you know”)
Półroczny staż w Hamburgu w Centrali spółki:
2000, wprowadzenie na rynek niemiecki produktu West Wild Lights – limitowanej edycji papierosów
2000, wprowadzenie papierosów West ze specjalnym filtrem na rynek ukraiński
Zarządzanie zespołem max. 4 osób
Zarządzanie P&L

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwesytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zainteresowania

marketing, finanse, inwestycje, aranżacja wnętrz, home staging, rozwój osobisty, narciarstwo, książki, tysiące książek o w/w

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Dr. House
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
Grupowe Inwestowanie w Nieruchomości
Grupowe Inwestowanie w Nieruchomości
Inwestując jako członek grupy możesz zyskać więcej niż inwestując samodzielnie
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż