Umiejętności
Zarządzanie Marką
Zarządzanie procesem biznesowym
Zarządzanie zmianą
FMCG
Prognozowanie
Programy lojalnościowe
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
marketing produktu
Zarządzanie Sprzedażą
Shopper Marketing
Trade Marketing
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trade Marketing Manager - Head of Department
Przygotowanie założeń i wdrożenie kompleksowej strategii trade marketingowej we wszystkich kanałach sprzedażowych: hurtowym, tradycyjnym, nowoczesnym, HoReCa
Przeprowadzenie integracji działań trade marketingowych na rynku polskim firmy Imperial Tobacco oraz Altadis Polska SA po połączeniu się obu firm (dodatkowe kategoria cygar)
Kreowanie i koordynacja wsparcia dla Sił Sprzedaży w postaci narzędzi promocyjnych, POSM, lojalnościowych, wspierających zaangażowanie klientów, merchandising
Działania bezpośrednio wspierające sprzedaż: outsoursing sił sprzedaży, akcje regionalne, działania dla dystrybutorów, programy dystrybucyjne
Zarządzanie zespołem max. 15 osób
Zarządzanie P&L
Przeprowadzenie integracji działań trade marketingowych na rynku polskim firmy Imperial Tobacco oraz Altadis Polska SA po połączeniu się obu firm (dodatkowe kategoria cygar)
Kreowanie i koordynacja wsparcia dla Sił Sprzedaży w postaci narzędzi promocyjnych, POSM, lojalnościowych, wspierających zaangażowanie klientów, merchandising
Działania bezpośrednio wspierające sprzedaż: outsoursing sił sprzedaży, akcje regionalne, działania dla dystrybutorów, programy dystrybucyjne
Zarządzanie zespołem max. 15 osób
Zarządzanie P&L
Brand Group Manager (wczesniej Brand/Junior Manager)
Reemtsma Polska SA
Zarządzanie markami międzynarodowymi na rynku polskim (Davidoff, West, R1) w tym komunikacje, PR, marketing bezpośredni, trade marketing, promocje konsumenckie.Przeprowadzenie repozycjonowania marki West (szereg inicjatyw marketingu mix skutkujących wzrostem udziałów rynkowych marki o 30%)
Przygotowanie założeń oraz koordynacja wdrożenia strategii komunikacyjnej marki Davidoff i inicjatyw promocyjnych (Friendship Tour, Davidoff Connoisseur Circle, „ The more you know”)
Półroczny staż w Hamburgu w Centrali spółki:
2000, wprowadzenie na rynek niemiecki produktu West Wild Lights – limitowanej edycji papierosów
2000, wprowadzenie papierosów West ze specjalnym filtrem na rynek ukraiński
Zarządzanie zespołem max. 4 osób
Zarządzanie P&L
Przygotowanie założeń oraz koordynacja wdrożenia strategii komunikacyjnej marki Davidoff i inicjatyw promocyjnych (Friendship Tour, Davidoff Connoisseur Circle, „ The more you know”)
Półroczny staż w Hamburgu w Centrali spółki:
2000, wprowadzenie na rynek niemiecki produktu West Wild Lights – limitowanej edycji papierosów
2000, wprowadzenie papierosów West ze specjalnym filtrem na rynek ukraiński
Zarządzanie zespołem max. 4 osób
Zarządzanie P&L
Zainteresowania
marketing, finanse, inwestycje, aranżacja wnętrz, home staging, rozwój osobisty, narciarstwo, książki, tysiące książek o w/w
Grupy
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Grupowe Inwestowanie w Nieruchomości
Inwestując jako członek grupy możesz zyskać więcej niż inwestując samodzielnie
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem