Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
HR & Administration Specialist
Loyalty Partner Polska sp zo.o. ( PAYBACK)
• Samodzielnie prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla; współpraca z agencjami doradztwa personalnego, uczelniami i organizacjami wspierającymi
• Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych oraz organizowanie i administrowanie szkoleniami
• Przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych dotyczących planowania rozwoju pracowników oraz ich ścieżek kariery
• Przygotowywanie dokumentacji kadrowej zgodnie z wymogami prawa pracy
• Współpraca z zewnętrzną firmą kadrową
• Realizowanie i udział w projektach z zakresu szeroko rozumianego HR
• Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych oraz organizowanie i administrowanie szkoleniami
• Przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych dotyczących planowania rozwoju pracowników oraz ich ścieżek kariery
• Przygotowywanie dokumentacji kadrowej zgodnie z wymogami prawa pracy
• Współpraca z zewnętrzną firmą kadrową
• Realizowanie i udział w projektach z zakresu szeroko rozumianego HR
asystentka ds. sprzedaży i marketingu/asystentka Dyrektora Handlowego
-koordynacja współpracy między biurem a przedstawicielami medycznymi
-zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów
-zarządzanie dokumentami, korespondencją przychodząca i wychodzącą –współpraca z kurierami i pocztą
-organizowanie i koordynacja spotkań oraz wyjazdów służbowych ( rezerwacje hotelowe, lotnicze itp.)
-współpraca z biurami tłumaczeń w zakresie zlecania tłumaczeń specjalistycznych
-przygotowywanie raportów wydatków służbowych przełożonego
-rozliczanie wszelkich faktur w wewnętrznym systemie; współpraca z działem finansowym
-przygotowywanie materiałów szkoleniowych
-dystrybucja materiałów promocyjnych
-pomoc przy organizacji konferencji, kongresów
-współpraca z agencjami reklamowymi, wydawniczymi.
-współpraca z innymi działami przy projektach usprawniających działalność firmy m.in. system obiegu faktur, wyboru dostawców, projekt „Friendly Office”itp.
-zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów
-zarządzanie dokumentami, korespondencją przychodząca i wychodzącą –współpraca z kurierami i pocztą
-organizowanie i koordynacja spotkań oraz wyjazdów służbowych ( rezerwacje hotelowe, lotnicze itp.)
-współpraca z biurami tłumaczeń w zakresie zlecania tłumaczeń specjalistycznych
-przygotowywanie raportów wydatków służbowych przełożonego
-rozliczanie wszelkich faktur w wewnętrznym systemie; współpraca z działem finansowym
-przygotowywanie materiałów szkoleniowych
-dystrybucja materiałów promocyjnych
-pomoc przy organizacji konferencji, kongresów
-współpraca z agencjami reklamowymi, wydawniczymi.
-współpraca z innymi działami przy projektach usprawniających działalność firmy m.in. system obiegu faktur, wyboru dostawców, projekt „Friendly Office”itp.
Administrator biura
Koordynacja i nadzór nad pracą recepcji (4 osoby):
recepcjonistka, kurier, pracownik administracyjny, pracownik pocztowy. Zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu, koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich, kontakty z współpracującymi firmami. Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników, nadzór nad rejestrem faktur, korespondencja wychodząca i przychodząca.Współpraca z działem finansowym, odpowiednia alokacja kosztów .
Rozliczanie kosztów za telefony komórkowe, wynajem powierzchni biurowej, magazynowej itp.
Nadzór nad serwisem sprzątającym, nadzór nad przeprowadzanymi remontami, naprawami itp.
Nadzór nad pracą ochrony.
recepcjonistka, kurier, pracownik administracyjny, pracownik pocztowy. Zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu, koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich, kontakty z współpracującymi firmami. Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników, nadzór nad rejestrem faktur, korespondencja wychodząca i przychodząca.Współpraca z działem finansowym, odpowiednia alokacja kosztów .
Rozliczanie kosztów za telefony komórkowe, wynajem powierzchni biurowej, magazynowej itp.
Nadzór nad serwisem sprzątającym, nadzór nad przeprowadzanymi remontami, naprawami itp.
Nadzór nad pracą ochrony.
Szkolenia i kursy
-Zarzadzanie flotą samochodową 25-26.05.2009
-Rekrutacja i selekcja pracowników 12-14.02.2010
-Rekrutacja i selekcja pracowników 12-14.02.2010
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Inne
-prawo jazdy :kat.B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
HEAD MADE Employer Branding
HEAD MADE Employer Branding to nowe spojrzenie na rynek pracy w Polsce i pierwsza firma wyspecjalizowana w działaniach z zakresu budowania wizerunku pracodawcy w Internecie.
Literatura rosyjska
Zapraszam wszystkich zainteresowanych dyskusją, nowinkami, ciekawymi informacjami i wymianą poglądów związanych z literaturą rosyjską.