Monika Wojtasiewicz

Specjalista ds szkoleń, PZU SA Centrala
Otwock, mazowieckie

Umiejętności

Sprzedaż bezpośrednia E-Learning Microsoft Office Szkolenia produktowe Zarządzanie Sprzedażą techniki sprzedaży Zarządzanie zespołem negocjacje handlowe Obsługa klienta Analiza potrzeb szkoleniowych efektywna sprzedaż

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PZU SA Centrala
Specjalista ds szkoleń
- Organizacja szkoleń dla kandydatów na agentów KNF,
- Wdrażanie programów szkoleniowych,
- Obsługa platformy e -learningowej SABA, MyNetwork, 4System, zakładanie ofert szkoleniowych, dodawanie użytkowników, testowanie kontentów, raportowanie,
- Opracowywanie projektów szkoleniowych dla kandydatów na agentów oraz agentów ubezpieczeniowych
Grupa PZU
Specjalista ds MSP
W Zespole Sprzedaży na stanowisku: Specjalista ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw zajmowałam się:
- współpracą z siecią sprzedaży – z agentami i brokerami,
- przygotowywaniem ofert dla przedsiębiorstw,
- prowadzeniem szkoleń produktowych
Grupa PZU
Koordynator Sieci Sprzedaży
Pracując w Sekcji Sprzedaży i Rozwoju Sieci zajmowałam się:
- szkoleniem i rozliczaniem z produkcji podmiotów sprzedaży
- nadawaniem i rozliczaniem z planów sprzedażowych
- opracowywaniem i wdrażaniem nowych technik sprzedaży
- kontrola druków ścisłego zarachowania
- obsługa umów OFE „Złota Jesień”, Centralnej Bazy Agentów
Grupa PZU
Specjalista
W Wydziale Odszkodowań Komunikacyjnych zajmowałam się :
- przyjmowaniem zgłoszeń szkód komunikacyjnych
- ewidencjonowaniem i obsługa szkód komunikacyjnych
Biuro Rachunkowe sc
Specjalista
Biuro Rachunkowe
Pracując w biurze zajmowałam się:
- obsługą firm w zakresie ewidencji płac, składek na ubezpieczenie społeczne, podatków
- prowadzeniem ksiąg przychodów i rozchodów

Szkolenia i kursy

• Trudny klient
• Projektowane efektywnych szkoleń i procesów rozwojowych
• Asertywność
• Specjalista ds. szkoleń i rozwoju pracowników w organizacji
• Agent doradca klienta
• Train the Trainers z zakresu prowadzenia szkoleń produktowych
• Warsztat profesjonalnego sprzedawcy
• Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
• Szkolenie pod tytułem: Sprzedaż i obsługa produktów ubezpieczeń finansowych nadzorowanych przez Biuro Obsługi Ubezpieczeń Finansowych PZU SA
• Szkolenie z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz zabezpieczenia transakcji
• Szkolenie z zakresu „Agent – doradca klienta”
• Szkolenie: „Zamówienia publiczne w praktyce ubezpieczeniowej”
• Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu „Negocjacji Handlowych” -metody i techniki komunikowania się w procesie negocjacji, skuteczne negocjacje na rynku – prowadzone przez „Marketing-Expres” Krakowska Grupa Konsultingowa Sp. z o.o.
• Kurs stopnia podstawowego na temat ubezpieczenia sprzętu elektronicznego w zakresie ubezpieczenia szkód materialnych i nośników danych
• Szkolenie z zakresu „Techniki sprzedaży ubezpieczeń”,
• Szkolenie z zakresu wyceny wartości pojazdów używanych na bazie systemu Eurotax

Edukacja

Logo
zarządzanie, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
Logo
ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Rozwoju Lokalnego w Żyrardowie
Logo
ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

podróże, literatura faktu

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.