Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych
Główne zadania:
1. Współtworzenie i implementacja krótko i długoterminowej strategii sprzedaży i utrzymania abonamentów i ubezpieczeń
2. Prowadzenie bieżącej analizy rynku
3. Tworzenie efektywnej struktury sprzedaży
4. Nadzór i rozliczenie realizacji sprzedaży i utrzymania
5. Reprezentowanie spółki na zewnątrz
6. Organizacja działań marketingowych, dbanie o efektywne promowanie usług abonamentowych i ubezpieczeń zdrowotnych
7. Aktywne uczestnictwo w polityce informacyjnej firmy wraz z Departamentem Marketingu
8. Stały monitoring i podnoszenie poziomu świadczonych usług
9. Zarządzaniem budżetem dla danego obszaru w celu zapewnienia właściwej alokacji środków oraz ich optymalnego wykorzystania
10. Określanie potrzeb zatrudnienia
11. Zatrudnianie i zwalnianie podległego personelu
12. Motywacja i dbałość o rozwój zawodowy podległego personelu,
13. Delegowanie uprawnień i egzekwowanie realizacji zleconych zadań
14. Przeprowadzanie Okresowej Oceny podległych pracowników
15. Przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych BHP podległego personelu
16. Podejmowanie działań mających na celu stworzenie sprawnie funkcjonującego zespołu
17. Wypracowanie wysokiego poziomu identyfikacji z firmą wśród pracowników
1. Współtworzenie i implementacja krótko i długoterminowej strategii sprzedaży i utrzymania abonamentów i ubezpieczeń
2. Prowadzenie bieżącej analizy rynku
3. Tworzenie efektywnej struktury sprzedaży
4. Nadzór i rozliczenie realizacji sprzedaży i utrzymania
5. Reprezentowanie spółki na zewnątrz
6. Organizacja działań marketingowych, dbanie o efektywne promowanie usług abonamentowych i ubezpieczeń zdrowotnych
7. Aktywne uczestnictwo w polityce informacyjnej firmy wraz z Departamentem Marketingu
8. Stały monitoring i podnoszenie poziomu świadczonych usług
9. Zarządzaniem budżetem dla danego obszaru w celu zapewnienia właściwej alokacji środków oraz ich optymalnego wykorzystania
10. Określanie potrzeb zatrudnienia
11. Zatrudnianie i zwalnianie podległego personelu
12. Motywacja i dbałość o rozwój zawodowy podległego personelu,
13. Delegowanie uprawnień i egzekwowanie realizacji zleconych zadań
14. Przeprowadzanie Okresowej Oceny podległych pracowników
15. Przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych BHP podległego personelu
16. Podejmowanie działań mających na celu stworzenie sprawnie funkcjonującego zespołu
17. Wypracowanie wysokiego poziomu identyfikacji z firmą wśród pracowników
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.