Doświadczenie zawodowe
Project Manager IT
Generali Finance Sp z o.o.
- realizacja projektów informatycznych zarówno dla klienta biznesowego wewnętrznego jak i
zewnętrznego,
- zarządzanie pracą zespołów projektowych,
- zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych,
- opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramu projektu,
- opracowywanie oraz zarządzanie budżetem projektu i rejestrem ryzyk,
- tworzenie dokumentacji projektowej,
- organizacja i prowadzenie przetargów dot. wyboru dostawców rozwiązań informatycznych,
- obsługa systemów JIRA, Confluance.
Dodatkowo:
- opracowanie metodyki realizacji projektów informatycznych w organizacji,
- sporządzanie raportów, statusów i prezentacji dla Zarządu,
- tworzenie wymagań i procesów biznesowych,
- analiza i spajanie wymagań biznesowych.
zewnętrznego,
- zarządzanie pracą zespołów projektowych,
- zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych,
- opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramu projektu,
- opracowywanie oraz zarządzanie budżetem projektu i rejestrem ryzyk,
- tworzenie dokumentacji projektowej,
- organizacja i prowadzenie przetargów dot. wyboru dostawców rozwiązań informatycznych,
- obsługa systemów JIRA, Confluance.
Dodatkowo:
- opracowanie metodyki realizacji projektów informatycznych w organizacji,
- sporządzanie raportów, statusów i prezentacji dla Zarządu,
- tworzenie wymagań i procesów biznesowych,
- analiza i spajanie wymagań biznesowych.
Koordynator Projektu
- Koordynowanie i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PO IG
- Tworzenie i realizowanie strategii działań w obszarze projektu
- Koordynowanie zespołem projektowym
- Udział w przygotowaniu i zarządzanie budżetem projektu
- Udział w opracowywaniu harmonogramów rzeczowo-finansowych działań w projekcie
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji
- Przygotowywanie i wykonywanie działań przetargowych
- Koordynowanie prac partnerów zewnętrznych
- Nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjno – promocyjnych
- Prezentowanie projektu zewnętrznym interesantom
- Przygotowywanie raportów z realizacji projektu
- Tworzenie i realizowanie strategii działań w obszarze projektu
- Koordynowanie zespołem projektowym
- Udział w przygotowaniu i zarządzanie budżetem projektu
- Udział w opracowywaniu harmonogramów rzeczowo-finansowych działań w projekcie
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji
- Przygotowywanie i wykonywanie działań przetargowych
- Koordynowanie prac partnerów zewnętrznych
- Nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjno – promocyjnych
- Prezentowanie projektu zewnętrznym interesantom
- Przygotowywanie raportów z realizacji projektu
Project Manager IT
- koordynowanie/wdrażanie kluczowych projektów rynku B2B, B2C zgodnie z metodyką Zarządzania Projektami
- zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu projektowego,
- zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych
- opracowywanie harmonogramu działań realizacji projektu,
- opracowywanie dokumentów projektowych leżących w kompetencji Project Managera (m.i. plan projektu, karta projektu, protokół przekazania do produkcji, raport przeglądu powdrożeniowego, protokół zakończenia projektu)
- koordynowanie opracowania dokumentacji projektowej leżącej w kompetencji ekspertów (m.i szacowanie eksperckie, analiza wstępna, analiza szczegółowa)
- opracowywanie i zarządzanie rejestrem ryzyk,
- opracowywanie i zarządzanie budżetem projektu,
- obsługa systemów PPM, IFS, SharePoint,
- odpowiedzialność projektowa za jakość, terminowość i zgodność z zakładanym budżetem
- zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu projektowego,
- zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych
- opracowywanie harmonogramu działań realizacji projektu,
- opracowywanie dokumentów projektowych leżących w kompetencji Project Managera (m.i. plan projektu, karta projektu, protokół przekazania do produkcji, raport przeglądu powdrożeniowego, protokół zakończenia projektu)
- koordynowanie opracowania dokumentacji projektowej leżącej w kompetencji ekspertów (m.i szacowanie eksperckie, analiza wstępna, analiza szczegółowa)
- opracowywanie i zarządzanie rejestrem ryzyk,
- opracowywanie i zarządzanie budżetem projektu,
- obsługa systemów PPM, IFS, SharePoint,
- odpowiedzialność projektowa za jakość, terminowość i zgodność z zakładanym budżetem
Departament Projektów TP - Partnet TP
- wsparcie Doradcy Biznesu ds. Technologii (Dyrektor Portfela Projektów)
w zakresie uruchamiania i koordynacji projektów,
- przygotowywanie zestawień rocznych budżetów projektów
- koordynowanie pracy ekspertów przy tworzeniu szacowań eksperckich
- pozyskiwanie Project Manager’ów do projektów
- weryfikacja poprawności danych zawartych w dokumentach
analitycznych
- prowadzenie bazy danych inicjatyw i projektów w systemie PPM,
- kontrolowanie poprawności informacji zawartych w systemie PPM,
w zakresie uruchamiania i koordynacji projektów,
- przygotowywanie zestawień rocznych budżetów projektów
- koordynowanie pracy ekspertów przy tworzeniu szacowań eksperckich
- pozyskiwanie Project Manager’ów do projektów
- weryfikacja poprawności danych zawartych w dokumentach
analitycznych
- prowadzenie bazy danych inicjatyw i projektów w systemie PPM,
- kontrolowanie poprawności informacji zawartych w systemie PPM,
Koordynator grupy przedstawicieli handlowych
- koordynowanie pracą kilkunasto osobowej grupy przedstawicieli
handlowych sprzedaży bezpośredniej,
- opracowywanie i wdrażanie planu zwiększenia sprzedaży,
- weryfikowanie poprawności umów klientów,
- prowadzenie archiwum klientów,
- prowadzenie działań rekrutacyjnych
handlowych sprzedaży bezpośredniej,
- opracowywanie i wdrażanie planu zwiększenia sprzedaży,
- weryfikowanie poprawności umów klientów,
- prowadzenie archiwum klientów,
- prowadzenie działań rekrutacyjnych
Szkolenia i kursy
Prince 2 Foundation- certyfikat.
MoR - certyfikat
MoR - certyfikat
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.