Monika Szyszko
Kierownik zespołu obsługi sieci, Polkomtel Sp. z o. o.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Pakiet Microsoft Office
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Obsługi Sieci
Polkomtel Sp. z o. o.
Zadania realizowane na zajmowanym stanowisku:
- koordynowanie procesami w ramach posiadanych zasobów celem uzyskiwania najwyższych, w ramach powierzonych zdań, celów jakości i produktywności, zgodnie z wytycznymi danego kanału Sprzedaży;
- nadzór nad realizacją procesów w ramach powierzonych zasobów;
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi kanałów sprzedaży poprzez codzienną obserwację i optymalizację procesów;
- realizacja projektów wewnątrz-firmowych
Najważniejsze osiągnięcia:
- realizacja celów zespołu
- koordynowanie procesami w ramach posiadanych zasobów celem uzyskiwania najwyższych, w ramach powierzonych zdań, celów jakości i produktywności, zgodnie z wytycznymi danego kanału Sprzedaży;
- nadzór nad realizacją procesów w ramach powierzonych zasobów;
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi kanałów sprzedaży poprzez codzienną obserwację i optymalizację procesów;
- realizacja projektów wewnątrz-firmowych
Najważniejsze osiągnięcia:
- realizacja celów zespołu
Koordynator Zespołu Obsługi Sieci
Polkomtel Sp. z o. o.
Zadania realizowane na zajmowanym stanowisku:
- koordynowanie procesami w ramach posiadanych zasobów celem uzyskiwania najwyższych, w ramach powierzonych zdań, celów jakości i produktywności, zgodnie z wytycznymi danego kanału Sprzedaży;
- nadzór nad realizacją procesów w ramach powierzonych zasobów;
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi kanałów sprzedaży poprzez codzienną obserwację i optymalizację procesów;
- realizacja projektów wewnątrz-firmowych
Najważniejsze osiągnięcia:
- realizacja celów zespołu
- udział w projekcie K2 – budowanie zespołu pod przyjęcie do obsługi nowego kanału Sprzedaży (Cyfrowy Polsat)
- udział w projekcie przejścia Salonów Firmowych w struktury Liberty – budowanie zespołu pod przyjęcie do obsługi nowego kanału Sprzedaży (ex. Salony Firmowe)
- koordynowanie procesami w ramach posiadanych zasobów celem uzyskiwania najwyższych, w ramach powierzonych zdań, celów jakości i produktywności, zgodnie z wytycznymi danego kanału Sprzedaży;
- nadzór nad realizacją procesów w ramach powierzonych zasobów;
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi kanałów sprzedaży poprzez codzienną obserwację i optymalizację procesów;
- realizacja projektów wewnątrz-firmowych
Najważniejsze osiągnięcia:
- realizacja celów zespołu
- udział w projekcie K2 – budowanie zespołu pod przyjęcie do obsługi nowego kanału Sprzedaży (Cyfrowy Polsat)
- udział w projekcie przejścia Salonów Firmowych w struktury Liberty – budowanie zespołu pod przyjęcie do obsługi nowego kanału Sprzedaży (ex. Salony Firmowe)
Szkolenia i kursy
- Szkolenie „Coaching on the job” - prowadzone przez firmę Grow
- Szkolenie „Zarządzanie jakością” - prowadzone przez firmę Grow
- Szkolenie „Retoryka czyli przekazywanie treści perswazyjnych” - prowadzone przez firmę Grow
- Szkolenie „Techniki współpracy z Klientem” - prowadzone przez firmę Grow
- Szkolenie „Zarządzanie jakością” - prowadzone przez firmę Grow
- Szkolenie „Retoryka czyli przekazywanie treści perswazyjnych” - prowadzone przez firmę Grow
- Szkolenie „Techniki współpracy z Klientem” - prowadzone przez firmę Grow
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Konsultanci
Inne
- kreatywność oraz chęć zdobywania nowych doświadczeń
- umiejętność pracy w grupie
- umiejętność szybkiego dostosowania się do panujących warunków
- pracowitość, sumienność i dokładność
- punktualność, dyspozycyjność
- łatwe nawiązywanie kontaktów z otoczeniem
- umiejętność pracy w grupie
- umiejętność szybkiego dostosowania się do panujących warunków
- pracowitość, sumienność i dokładność
- punktualność, dyspozycyjność
- łatwe nawiązywanie kontaktów z otoczeniem