Umiejętności
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
OPERATIONS/CUSTOMER SERVICE MANAGER
Fan Fruits and Nuts
• Wprowadzanie towarów na rynek polski (nadzór i kontakty z dostawcami, instytucjami, opracowywanie opakowań - etykiety banderole ,nadzór nad zamówieniami , ) - cała Europa
• Nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z dystrybutorami i hurtowniami spożywczymi branża FMCG , ustalanie warunków współpracy , dostaw płatności , realizacji zamówień , logistyki) - cała Polska
• Kontakt ze strategicznym klientem - pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami- przekazywanie informacji o statusie projektów, dotrzymywanie uzgodnionych terminów realizacji i dbałość o zadowolenie Klienta ,
• Optymalizacja kosztów w tym planowanie sprzedaży i dystrybucji
• Opracowywanie strony internetowej, prezentacji produktowej, promocje reklamy (tworzenie tekstów , nadzór pod kątem merytorycznym i wizualnym )
• Realny wpływ na kierunek i rozwój firmy (opracowywanie strategii )
• Ścisła współpraca z działem produkcji i księgowości
• Współpraca i raportowanie do General Menager zakładu. ( kontakt w języku angielskim )
• Nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z dystrybutorami i hurtowniami spożywczymi branża FMCG , ustalanie warunków współpracy , dostaw płatności , realizacji zamówień , logistyki) - cała Polska
• Kontakt ze strategicznym klientem - pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami- przekazywanie informacji o statusie projektów, dotrzymywanie uzgodnionych terminów realizacji i dbałość o zadowolenie Klienta ,
• Optymalizacja kosztów w tym planowanie sprzedaży i dystrybucji
• Opracowywanie strony internetowej, prezentacji produktowej, promocje reklamy (tworzenie tekstów , nadzór pod kątem merytorycznym i wizualnym )
• Realny wpływ na kierunek i rozwój firmy (opracowywanie strategii )
• Ścisła współpraca z działem produkcji i księgowości
• Współpraca i raportowanie do General Menager zakładu. ( kontakt w języku angielskim )
OFFICE / CUSTOMER SERVICE MANAGER
• kompleksowe zarządzanie oddziałem firmy –(administracja ,obsługa klienta , logistyka ) placówka Poznań -
• współpraca i zawieranie umów z dostawcami zewnętrznymi
(wybór, negocjacje; biuro rachunkowe, kurier, radca prawny, IT , itp.)
• działania operacyjne
- koordynacja transportu na terenie całej Polski
( współpraca z firmą logistyczną planowanie tras ,nadzór nad ładowaniem towaru, ścisły kontakt z kierowcami )
-wprowadzanie procedur usprawniających łańcuch dostaw
(docelowo maksymalne osiągniecie satysfakcji klientów przy ciągłym poszukiwaniu obniżenia kosztów osobowych, transportu, wysyłki,)
- nadzór na działem realizacji zamówień- CRM
(kompleksowa obsługa klienta zamówienia, dostawy ,kontakt-obszar ogólnopolski Polski
• zarządzanie podległym zespołem pracowników.
• zadbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura (pomoc i wsparcie dla oddziału handlowego –siedziba Holandia)
• planowanie i kontrola kosztów funkcjonowania biura ( art. spożywcze, art. biurowe, sprzęt, magazyn)
• planowanie i realizacja budżetu firmy (miesięczne sprawozdania do General Manager)
• Organizacja imprez firmowych (wigilia, spotkania integracyjne itp.)
• współpraca i zawieranie umów z dostawcami zewnętrznymi
(wybór, negocjacje; biuro rachunkowe, kurier, radca prawny, IT , itp.)
• działania operacyjne
- koordynacja transportu na terenie całej Polski
( współpraca z firmą logistyczną planowanie tras ,nadzór nad ładowaniem towaru, ścisły kontakt z kierowcami )
-wprowadzanie procedur usprawniających łańcuch dostaw
(docelowo maksymalne osiągniecie satysfakcji klientów przy ciągłym poszukiwaniu obniżenia kosztów osobowych, transportu, wysyłki,)
- nadzór na działem realizacji zamówień- CRM
(kompleksowa obsługa klienta zamówienia, dostawy ,kontakt-obszar ogólnopolski Polski
• zarządzanie podległym zespołem pracowników.
• zadbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura (pomoc i wsparcie dla oddziału handlowego –siedziba Holandia)
• planowanie i kontrola kosztów funkcjonowania biura ( art. spożywcze, art. biurowe, sprzęt, magazyn)
• planowanie i realizacja budżetu firmy (miesięczne sprawozdania do General Manager)
• Organizacja imprez firmowych (wigilia, spotkania integracyjne itp.)
ASYSTENTKA DYREKTORA GENERALNEGO
•obsługa sekretaryjna Dyrektora Generalnego
•prowadzenie kalendarza DG oraz spotkań wewnętrznych
•nadzór nad obiegiem dokumentów
•stworzenie i aktualizacja Centralnego Rejestru Umów –system archiwizacji dokumentów
(pełna kontrola nad kluczowymi dokumentami Spółki - umowy, pełnomocnictwa, aneksy, akty prawne spółki, normatywy wewnętrzne)
•nadzorowanie Spotkań Zarządu (memo, aktualizacja, zapytania, protokoły)
•pomoc w kreowaniu prezentacji
•współpraca z dostawcami administracyjnymi
(wybór, negocjacje, opieka, nadzór)
•wsparcie administracyjne całego obszaru oraz utrzymywanie efektywnego przepływu informacji
•administracja biurowca
•kontrola merytoryczna faktur i dowodów zakupu
•planowanie i rozliczanie podróży służbowych (delegacje)
•organizacja spotkań i narad firmowych
•ścisła współpraca i wsparcie działu księgowości i działu personalnego
•prowadzenie kalendarza DG oraz spotkań wewnętrznych
•nadzór nad obiegiem dokumentów
•stworzenie i aktualizacja Centralnego Rejestru Umów –system archiwizacji dokumentów
(pełna kontrola nad kluczowymi dokumentami Spółki - umowy, pełnomocnictwa, aneksy, akty prawne spółki, normatywy wewnętrzne)
•nadzorowanie Spotkań Zarządu (memo, aktualizacja, zapytania, protokoły)
•pomoc w kreowaniu prezentacji
•współpraca z dostawcami administracyjnymi
(wybór, negocjacje, opieka, nadzór)
•wsparcie administracyjne całego obszaru oraz utrzymywanie efektywnego przepływu informacji
•administracja biurowca
•kontrola merytoryczna faktur i dowodów zakupu
•planowanie i rozliczanie podróży służbowych (delegacje)
•organizacja spotkań i narad firmowych
•ścisła współpraca i wsparcie działu księgowości i działu personalnego
ASYSTNETKA/OBSŁUGA KLIENTA
•kompleksowa obsługa klienta (sporządzanie umowy, stały
kontakt,nadzór wykonanej usługi, kontrola płatności
•płynność i terminowość sporządzanych dokumentów
•odpowiedzialność zaplecza administracyjnego firmy
•organizowanie spotkań biznesowych
•dbanie o właściwą komunikację zewnętrzną firmy
•przygotowywanie wytycznych do zlecanych dokumentacji
•współpraca z biurami projektowymi w trakcie opracowywania dokumentacji
kontakt,nadzór wykonanej usługi, kontrola płatności
•płynność i terminowość sporządzanych dokumentów
•odpowiedzialność zaplecza administracyjnego firmy
•organizowanie spotkań biznesowych
•dbanie o właściwą komunikację zewnętrzną firmy
•przygotowywanie wytycznych do zlecanych dokumentacji
•współpraca z biurami projektowymi w trakcie opracowywania dokumentacji
Przedstawiciel Handlowy
OLVIT
•nawiązywanie i kontynuowanie kontaktów z kontrahentami krajowymi (negocjacje, rozmowy biznesowe)
•wykonywanie założonych planów sprzedaży
•prowadzenie aktywnych działań promocyjnych
•monitorowanie rynku oraz sporządzanie raportów sprzedaży
•współpraca z lokalnymi dystrybutorami
(negocjacje cen, ustalanie terminów i warunki dostaw,
omawianie akcji promocyjnych)
•kreowanie wizerunku firmy
•organizacja spotkań i imprez branżowych
•wykonywanie założonych planów sprzedaży
•prowadzenie aktywnych działań promocyjnych
•monitorowanie rynku oraz sporządzanie raportów sprzedaży
•współpraca z lokalnymi dystrybutorami
(negocjacje cen, ustalanie terminów i warunki dostaw,
omawianie akcji promocyjnych)
•kreowanie wizerunku firmy
•organizacja spotkań i imprez branżowych
PION KLIENTÓW BIZNERDOWYCH /PRAKTYKI/DZIAŁ MARKETINGU
•Administracja i Sprzedaż – sporządzanie wywiadów technicznych umów aneksów, aktualizacja danych,
•Marketing i Planowanie – organizacja spotkań, wyjazdów szkoleniowych targów i imprez branżowych (wprowadzanie usług ISDN)
•współpraca z agencjami reklamowymi, prowadzenie akcji promocyjnych
•Marketing i Planowanie – organizacja spotkań, wyjazdów szkoleniowych targów i imprez branżowych (wprowadzanie usług ISDN)
•współpraca z agencjami reklamowymi, prowadzenie akcji promocyjnych
Szkolenia i kursy
office manager
zarządzanie zespołem
zarządzanie zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Obsługa klienta
Inne
Grupy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Śluby
Wychodzisz za mąż? Żenisz się?
Działasz w branży ślubnej?
Chcesz zostać wedding plannerem?
Wszystko co związane z tym pięknym dniem! :-) :-) :-)
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady