Monika Gawłowska

OPERATIONS/CUSTOMER SERVICE MANAGER
Mirosławki, wielkopolskie

Umiejętności

zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Umiejętność budowania relacji z ludźmi Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
OPERATIONS/CUSTOMER SERVICE MANAGER
Fan Fruits and Nuts
• Wprowadzanie towarów na rynek polski (nadzór i kontakty z dostawcami, instytucjami, opracowywanie opakowań - etykiety banderole ,nadzór nad zamówieniami , ) - cała Europa

• Nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z dystrybutorami i hurtowniami spożywczymi branża FMCG , ustalanie warunków współpracy , dostaw płatności , realizacji zamówień , logistyki) - cała Polska

• Kontakt ze strategicznym klientem - pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami- przekazywanie informacji o statusie projektów, dotrzymywanie uzgodnionych terminów realizacji i dbałość o zadowolenie Klienta ,
• Optymalizacja kosztów w tym planowanie sprzedaży i dystrybucji
• Opracowywanie strony internetowej, prezentacji produktowej, promocje reklamy (tworzenie tekstów , nadzór pod kątem merytorycznym i wizualnym )
• Realny wpływ na kierunek i rozwój firmy (opracowywanie strategii )
• Ścisła współpraca z działem produkcji i księgowości
• Współpraca i raportowanie do General Menager zakładu. ( kontakt w języku angielskim )
Koppert Polska Sp. z o.o.
OFFICE / CUSTOMER SERVICE MANAGER
• kompleksowe zarządzanie oddziałem firmy –(administracja ,obsługa klienta , logistyka ) placówka Poznań -
• współpraca i zawieranie umów z dostawcami zewnętrznymi
(wybór, negocjacje; biuro rachunkowe, kurier, radca prawny, IT , itp.)
• działania operacyjne
- koordynacja transportu na terenie całej Polski
( współpraca z firmą logistyczną planowanie tras ,nadzór nad ładowaniem towaru, ścisły kontakt z kierowcami )
-wprowadzanie procedur usprawniających łańcuch dostaw
(docelowo maksymalne osiągniecie satysfakcji klientów przy ciągłym poszukiwaniu obniżenia kosztów osobowych, transportu, wysyłki,)
- nadzór na działem realizacji zamówień- CRM
(kompleksowa obsługa klienta zamówienia, dostawy ,kontakt-obszar ogólnopolski Polski
• zarządzanie podległym zespołem pracowników.
• zadbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura (pomoc i wsparcie dla oddziału handlowego –siedziba Holandia)
• planowanie i kontrola kosztów funkcjonowania biura ( art. spożywcze, art. biurowe, sprzęt, magazyn)
• planowanie i realizacja budżetu firmy (miesięczne sprawozdania do General Manager)
• Organizacja imprez firmowych (wigilia, spotkania integracyjne itp.)
Deceuninck Polska Sp. z o.o.
ASYSTENTKA DYREKTORA GENERALNEGO
•obsługa sekretaryjna Dyrektora Generalnego

•prowadzenie kalendarza DG oraz spotkań wewnętrznych

•nadzór nad obiegiem dokumentów

•stworzenie i aktualizacja Centralnego Rejestru Umów –system archiwizacji dokumentów
(pełna kontrola nad kluczowymi dokumentami Spółki - umowy, pełnomocnictwa, aneksy, akty prawne spółki, normatywy wewnętrzne)

•nadzorowanie Spotkań Zarządu (memo, aktualizacja, zapytania, protokoły)

•pomoc w kreowaniu prezentacji

•współpraca z dostawcami administracyjnymi
(wybór, negocjacje, opieka, nadzór)

•wsparcie administracyjne całego obszaru oraz utrzymywanie efektywnego przepływu informacji
•administracja biurowca

•kontrola merytoryczna faktur i dowodów zakupu

•planowanie i rozliczanie podróży służbowych (delegacje)
•organizacja spotkań i narad firmowych

•ścisła współpraca i wsparcie działu księgowości i działu personalnego
Geomar S.A.
ASYSTNETKA/OBSŁUGA KLIENTA
•kompleksowa obsługa klienta (sporządzanie umowy, stały
kontakt,nadzór wykonanej usługi, kontrola płatności
•płynność i terminowość sporządzanych dokumentów

•odpowiedzialność zaplecza administracyjnego firmy

•organizowanie spotkań biznesowych

•dbanie o właściwą komunikację zewnętrzną firmy

•przygotowywanie wytycznych do zlecanych dokumentacji

•współpraca z biurami projektowymi w trakcie opracowywania dokumentacji
Logo
Przedstawiciel Handlowy
OLVIT
•nawiązywanie i kontynuowanie kontaktów z kontrahentami krajowymi (negocjacje, rozmowy biznesowe)

•wykonywanie założonych planów sprzedaży

•prowadzenie aktywnych działań promocyjnych

•monitorowanie rynku oraz sporządzanie raportów sprzedaży

•współpraca z lokalnymi dystrybutorami
(negocjacje cen, ustalanie terminów i warunki dostaw,
omawianie akcji promocyjnych)

•kreowanie wizerunku firmy

•organizacja spotkań i imprez branżowych
Logo
OBSŁUGA KLIENTA/SEKRETARKA
TRANSFORMATA
•administracja biura (płynny obieg dokumentów, prowadzenie korespondencji, archiwizacja pism, współpraca z klientami i lektorami)
Orange Polska S.A.
TELEMARKETER
•konsultant na infolinii „Neostrada”

•sprzedaż i informacja o usługach
Orange Polska S.A.
PION KLIENTÓW BIZNERDOWYCH /PRAKTYKI/DZIAŁ MARKETINGU
•Administracja i Sprzedaż – sporządzanie wywiadów technicznych umów aneksów, aktualizacja danych,

•Marketing i Planowanie – organizacja spotkań, wyjazdów szkoleniowych targów i imprez branżowych (wprowadzanie usług ISDN)
•współpraca z agencjami reklamowymi, prowadzenie akcji promocyjnych
Logo
-
MEMBR, ALMARES, CASE,GALUB
Współpraca z Ośrodkami Badań Opinii Publicznej

•badanie rynku (rekrutacja respondentów, przeprowadzanie ankiet, badania typu „central location”, „face to face”, „focus”)

Szkolenia i kursy

office manager
zarządzanie zespołem

Edukacja

Logo
Akademia kompetencji menedżerskich, studia podyplomowe
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Logo
stosunki międzynarodowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Obsługa klienta
Inne

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.
Active English
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o) We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
***FITNESS***
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.
Inwestycje w Nieruchomości
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Śluby
Śluby
Wychodzisz za mąż? Żenisz się? Działasz w branży ślubnej? Chcesz zostać wedding plannerem? Wszystko co związane z tym pięknym dniem! :-) :-) :-)
Zdrowie i Uroda
Zdrowie i Uroda
Zdrowie ⋅ Uroda ⋅ Moda ⋅ Kultura ⋅ Sztuka ⋅ Kosmetologia ⋅ Styl ⋅ Ciało ⋅ Biznes ⋅ Dieta ⋅ Porady