Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Google Analytics
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Języki
rosyjski
biegły
białoruski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
"siedzę" w Internecie ;)...a czasami poza ;P
Kompleksowe planowanie, koordynacja i realizacja polityki marketingowej i PR-owej w mediach tradycyjnych i w Internecie. Kanał B2B i B2C.
Marketing:
• planowanie i koordynacja działań marketingowych z zakresu B2B i B2C
• planowanie i realizacja kampanii promocyjnych (Internet, prasa, radio, social media, eventy branżowe)
• opracowywanie i wdrażanie działań lojalnościowych skierowanych do sektora B2B
• pozyskiwanie kooperacji strategicznych
• kampanie promocyjne dla klientów GoldenLine (doradztwo, planowanie, koncepcja kreacji)
• pozyskiwanie i obsługa patronatów medialnych
• tworzenie materiałów reklamowych
• współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi
• negocjacje z partnerami marketingowymi
PR i e-PR:
• Media Relations (prasa, radio, TV, Internet)
• Social Media (planowanie działań, ich realizacja, działania niestandardowe, moderacja społeczności)
• PR kryzysowy
• kampanie informacyjno-wizerunkowe B2B i B2C (notki prasowe, artykuły, wywiady, wypowiedzi dla mediów, case studies)
• wystąpienia publiczne i merytoryczne przygotowanie wystąpień
• współpraca z działem sprzedaży
Kompleksowe planowanie, koordynacja i realizacja polityki marketingowej i PR-owej w mediach tradycyjnych i w Internecie. Kanał B2B i B2C.
Marketing:
• planowanie i koordynacja działań marketingowych z zakresu B2B i B2C
• planowanie i realizacja kampanii promocyjnych (Internet, prasa, radio, social media, eventy branżowe)
• opracowywanie i wdrażanie działań lojalnościowych skierowanych do sektora B2B
• pozyskiwanie kooperacji strategicznych
• kampanie promocyjne dla klientów GoldenLine (doradztwo, planowanie, koncepcja kreacji)
• pozyskiwanie i obsługa patronatów medialnych
• tworzenie materiałów reklamowych
• współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi
• negocjacje z partnerami marketingowymi
PR i e-PR:
• Media Relations (prasa, radio, TV, Internet)
• Social Media (planowanie działań, ich realizacja, działania niestandardowe, moderacja społeczności)
• PR kryzysowy
• kampanie informacyjno-wizerunkowe B2B i B2C (notki prasowe, artykuły, wywiady, wypowiedzi dla mediów, case studies)
• wystąpienia publiczne i merytoryczne przygotowanie wystąpień
• współpraca z działem sprzedaży
wystawiono
Na myśl o współpracy z Moniką od razu przychodzą mi następujące skojarzenia: Pełen profesjonalizm, rzetelność, zawodność, PEŁNE zaufanie, terminowość, a co najważniejsze - Przesympatyczna, zawsze uśmiechnięta osoba, która ciepłym i serdecznym podejściem do ludzi sprawia, że zawsze chce się z nią pracować - nawet zmieniając firmy i branże :)
wystawiono
Social Media dla Moniki to jej drugie imie ! Jest ekspertem od którego można czerpać wiedzę. Telewizja, radio, prasa, konferencje to miejsca w których Monika czuje się jak przysłowiowa ryba w wodzie! Oryginalna, niezawodna, uśmiechnięta, poprawna (czasem nie :) optymistka ! Praca z Moniką to czas w których słowo "team" nabiera barw.
wystawiono
Zorganizowana, pomysłowa, profesjonalna. Skarbnica wiedzy w zakresie marketingu w branży b2b i social media. Zawsze chętnie i w ciekawy sposób potrafi odpowiadać na pytania, co uzasadnia podjęcie przez nią pracy jako wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim.
wystawiono
Monika to osoba wielozadaniowa, która dosłownie potrafi zrobić coś z niczego :) Nie boi się wyzwań, robi milion rzeczy na raz i zawsze patrzy przez pryzmat rozwiązań. Profesjonalna i rzetelna. Przy ciężkich projektach systematyczna i elastyczna jednocześnie. Skarb dla pracodawcy i teamu!!
wystawiono
Świat dzieli się na ludzi którzy chodzą wydeptanymi ścieżkami i takich dla których nonkonformizm stał się sposobem funkcjonowania, Monika jest przedstawicielem tego drugiego gatunku i potrafi tą filozofią działania osiągać najwyższe cele. W każdym zespole który chce codziennie podbijać świat musi być ktoś taki jak Monia :)
wystawiono
Monika to jedna z najbardziej pozytywnych osób jakie udało mi się kiedykolwiek poznać! Co więcej, do wszystkich swoich obowiązków podchodzi z 200% zaangażowaniem i widać, że robi to, co lubi. To po prostu właściwa osoba, na właściwym miejscu. Gdybym miała polecić pracę z Moniką, zrobiłabym to z czystym sumieniem!
Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B
Ścieżka kariery od Młodszego Specjalisty ds. Marketingu B2B do Starszego Specjalisty zarzadzającego 3-osobowym zespołem
• Stworzenie od podstaw i odpowiedzialność za realizację strategii marketingowej portalu pracuj.pl skierowanej do klientów biznesowych
• Stworzenie zespołu marketingu B2B, zarządzanie zespołem marketingu i rozwój jego potencjału
• Budowanie wizerunku oraz świadomości marki pracuj.pl w kanale klientów biznesowych (skuteczność działań potwierdzona przez badanie SMG/KRC)
• Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingu B2B
• Stworzenie i realizacja optymalnej strategii komunikacji z kanałem B2B, które realnie zwiększyło wyniki sprzedaży oraz lojalność klientów
• Nawiązywanie współpracy ze strategicznymi partnerami zewnętrznymi
• Stworzenie standardów i zarządzanie komunikacją marketingową z Działem Sprzedaży Pracuj.pl (14 oddziałów w całej Polsce)
• Koordynacja nad organizacją szkoleń marketingowo - produktowych dla handlowców i klientów (ok. 25 szkoleń w ciagu pół roku) i eventów dla klientów (do 300 osób) na terenie całej Polski
• Zarządzanie procesem tworzenia materiałów dla Działu Sprzedaży (oferty, prezentacje, statystyki) i materiałów reklamowych
• Stworzenie od podstaw i odpowiedzialność za realizację strategii marketingowej portalu pracuj.pl skierowanej do klientów biznesowych
• Stworzenie zespołu marketingu B2B, zarządzanie zespołem marketingu i rozwój jego potencjału
• Budowanie wizerunku oraz świadomości marki pracuj.pl w kanale klientów biznesowych (skuteczność działań potwierdzona przez badanie SMG/KRC)
• Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingu B2B
• Stworzenie i realizacja optymalnej strategii komunikacji z kanałem B2B, które realnie zwiększyło wyniki sprzedaży oraz lojalność klientów
• Nawiązywanie współpracy ze strategicznymi partnerami zewnętrznymi
• Stworzenie standardów i zarządzanie komunikacją marketingową z Działem Sprzedaży Pracuj.pl (14 oddziałów w całej Polsce)
• Koordynacja nad organizacją szkoleń marketingowo - produktowych dla handlowców i klientów (ok. 25 szkoleń w ciagu pół roku) i eventów dla klientów (do 300 osób) na terenie całej Polski
• Zarządzanie procesem tworzenia materiałów dla Działu Sprzedaży (oferty, prezentacje, statystyki) i materiałów reklamowych
Szkolenia i kursy
Najwartościowsze:
• Marketing w social media - Raz, dwa projekt
• Certyfikowany Praktyk NLP (Marek Rożalski))
• Synergia (Marek Rożalski)
• Marketing usług B2B (Informedia Polska)
• Program Rozwoju Kadry Menedżerskiej w Grupie Pracuj: Situational Team Leadership I (House of Skills),Situational Team Leadership II (House of Skills), Skuteczny menedżer (House of Skills), Zarządzanie zespołem w procesie zmian (House of Skills)
• Marketing w social media - Raz, dwa projekt
• Certyfikowany Praktyk NLP (Marek Rożalski))
• Synergia (Marek Rożalski)
• Marketing usług B2B (Informedia Polska)
• Program Rozwoju Kadry Menedżerskiej w Grupie Pracuj: Situational Team Leadership I (House of Skills),Situational Team Leadership II (House of Skills), Skuteczny menedżer (House of Skills), Zarządzanie zespołem w procesie zmian (House of Skills)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Polecam i czytam namiętnie :)
http://copywriter.net.pl/
http://zjadamyreklamy.blox.pl/html
http://www.netvibes.com/eirena#Reklama
http://hatalska.com/
http://copywriter.net.pl/
http://zjadamyreklamy.blox.pl/html
http://www.netvibes.com/eirena#Reklama
http://hatalska.com/
Grupy
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group.
English with native speakers of English.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
GL - Uwagi/Propozycje
Wasze uwagi o GoldenLine, zgłoszenia usterek, spostrzeżenia, opinie, sugestie zmian itp.