Monika Szulczyk-Łukaszewicz

Supply chain specialist and customer service supervisior, MCPP Poland Sp. z o.o.
Sochaczew, mazowieckie

Umiejętności

Logistyka Obsługa klienta praca w zespole komunikatywność Zorganizowanie i samodyscyplina Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MCPP Poland Sp. z o.o.
Supply chain specialist and customer service supervisior
MCPP Poland Sp. z o.o, a subsidiary of MITSUBISHI CHEMICAL EUROPE GmbH
2001 – 2022 – Sales Specialist / Customer Service Specialist / OTC
2008 – at present – Internal auditor ISO/ TS 16949 // ISO 9001:2015
2004 – 08.2017 - Customer supervisor in the field of granules and plastic components for the footwear industry
2001 – at present – OTC: service / logistic of Customer orders / schedules / mainly automotive; Customer: domestic, global and export; WDT; CEE; / consignment warehouse CS;

 realizacja zamówień, na podstawie harmonogramów Klientów w ramach zachowania ciągłości dostaw, logistyczna obsługa zamówień Klienta,
 budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy;
 współpraca z działem sprzedaży m.in. przy sporządzaniu prognoz sprzedaży; utrzymywanie właściwego poziomu zapasów i buforów zgodnie z wytycznymi z Działu Sprzedaży;
 współpraca z firmą „siostrzaną” w ramach grupy;
 raportowanie / monitorowanie KPI: stany magazynowe, terminowość, kompletność; rewizje; proces O1; procedury;
 obsługa i tworzenie dokumentacji w systemie SAP (przyjmowanie zamówień Klientów, generowanie zleceń produkcyjnych, zamawianie produktów gotowych, przesyłanie potwierdzeń zamówień Klientów);
 współpraca z planistami zakresie zmian i modyfikacji zleceń na podstawie zamówień Klienta,
 współpraca z Agencjami i Urzędami Celnymi, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odprawy celnej w eksporcie;
 współpraca z działem finansowo – księgowym, fakturowanie; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; archiwizacja dokumentów; przeprowadzanie inwentaryzacji;
 2001 do 2022 monitorowanie limitów kupieckich i nadzorowanie bieżących płatności odbiorców, prowadzenie miękkiej windykacji;
 współpraca z firmami spedycyjnymi, transportowymi w zakresie odbiorów FCA; od 2001 do 2010 organizacja transportu drogowego, sporządzanie corocznej oceny i auditu firm transportowych i kurierskich; przygotowanie dokumentów przewozowych CMR;
Logo
specjalista ds. handlu i logistyki
Pologi Sp.z o.o.
04/2000-11/2000 Specjalista ds. Logistyki i Handlu;
07/1999-03/2000 Asystentka ds. Handlowych;
07/1998-06/1999 Starszy Referent ds. Rozliczeń Usług i Windykacji Należności;
01/ 1997-06/1998 Asystentka ds. Sprzedaży;

Szkolenia i kursy

2018 Szkolenie BSI TRAINING ACADEMY auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg. ISO 9001:2015
2016 i 2017/2019 Szkolenie „RATOWNICTWO. Pierwsza Pomoc” – organizowane przez ADRENALTIKA
2016 Szkolenie wewnętrzne „faktury VAT a transakcje unijne” organizowane przez prawników i doradców podatkowych z Kancelarii Radców Prawnych.
2016 Procedury celne – organizowane przez EKSPERT HANDLOWY
2015 Szkolenie „INCOTERMS 2010” organizowane przez EKSPERT HANDLOWY
2015 Budowanie efektywnej komunikacji pomiędzy działami – organizowane przez FACTORY OF COMPETENCIES.
2014 Szkolenie wewnętrzne „Najnowsze zmiany w przepisach celno-podatkowych / transakcje Unijne a VAT” organizowane przez prawników i doradców podatkowych z Kancelarii Radców Prawnych.
2013 Szkolenie Microsoft Office Excel 2010 organizowane przez Centrum Szkoleń w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Sochaczewie.
2007 i 2011 Szkolenie „Najnowsze zmiany w przepisach celno-podatkowych” - VADEMECUM Doradczo-Szkoleniową.
2010 Szkolenie „Zmiana w przepisach Prawa Celnego oraz zasadach obrotu towarowego ze Wspólnotą i z krajami trzecimi od 2010 r.” - KDK INFO.
2008 Szkolenie „Audytor wewnętrzny wg ISO TS 16949” - TQMsoft Kraków.
2008 Szkolenie ISO/TS 16949 „Wymagania stawiane SZJ w branży motoryzacyjnej” przeprowadzone - EFESO Consulting.
2007-2008 Kurs indywidualny j. angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym w British School.
2007 Szkolenie „Relacje z klientami – badania, doskonalenie, komunikacja” - KEMA QUALITY POLSKA Sp. z o.o.
2007 Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta w poszukiwaniu wartości dodanej” organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń Menedżerskich.
2006 Szkolenie - norma ISO 9001:2000 „Rola i znaczenie systemu zarządzania jakością dla firmy i jej pracowników” - KEMA QUALITY POLSKA Sp. z o.o.
2002 Szkolenie „Nowości w przepisach celnych - INCOTERMS 2000” - UNIVERS.
2001 Szkolenie „Zarządzania jakością wg wymagań normy ISO 9001:2000” - DQS.
2001 Szkolenie „Aktualizacja przepisów obowiązujących przy imporcie i eksporcie towarów” - VADEMECUM Doradczo-Szkoleniową.
1996 Miesięczne szkolenie/kurs „Księgowość komputerowa” organizowany przez Zaoczne Studium Policealne dla pracujących w Sochaczewie;
UMIEJĘTNOŚCI I UPRAWNIENIA

• SAP, Intact; SOD; IMB LOTUS NOTES, MsOffice
• Bardzo dobre zdolności organizacyjne; dokładność; sumienność; systematyczność;
• Umiejętność pracy w zespole; pod presją czasu

Edukacja

Logo
Zarządzanie Logistyczne / Specjalizacja: Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Pedagogika / Specjalizacja: polityka socjalna, magisterskie
Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno-Pedagogiczna w Łowiczu

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

rower, ogródek, koncerty wiolonczelowe i gitarowe moich córek.

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie