Monika Szulc

Główny specjalista / Kierownik Projektu (fundusze unijne)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Krajowa Izba Gospodarcza
Główny specjalista / Kierownik Projektu / Koordynator ds Promocji
Projekty współfinansowane z funduszy europejskich oraz norweskich (2006 – 2014)

1. Szansa drzemie w zmianie - nowoczesne ZZL
2. Autoryzowane kompetencje podstawą rozwoju śląskich MŚP
3. MS i CISCO dla Śląska
4. KIGMED.eu – inkubator innowacyjnych technologii dla e-medycyny
5. Zarządzanie Własnością Intelektualną
6. Dobre praktyki z zakresu działań antykorupcyjnych
7. Promocja najlepszych praktyk Krajowej Izby Gospodarczej
8. KIGNET – izbowy system wsparcia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• nadzorowanie, koordynowanie i planowanie prac związanych z terminową realizacją projektu
• opracowanie i wdrożenie niezbędnych procedur
• nadzór nad jakością realizowanego przedsięwzięcia
• monitorowanie i kontrola projektu łącznie z budżetem
• zarządzanie zakresem, ryzykiem i komunikacją w projekcie
• zapewnienie rezultatów projektu oraz wskaźników
• współpraca z zarządem Projektodawcy
• tworzenie planów promocyjnych wraz z budżetem oraz ich realizacja
• prowadzenie dokumentacji oraz pisanie sprawozdań merytoryczno-finansowych
• koordynowanie działań promocyjnych realizowanych przez kilkudziesięciu uczestników Projektu
• organizacja konferencji i szkoleń
• współpraca z mediami (prasa, radio, telewizja) agencjami reklamowymi i drukarniami
• przygotowanie graficzne i merytoryczne materiałów promocyjno-informacyjnych
____________________

Projekty specjalne (2002 - 2006)

I. 56 Finał Wyborów MISS WORLD 2006
termin: wrzesień 2006

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• pozyskiwanie sponsorów, nawiązywanie współpracy oraz realizacja zobowiązań
• przygotowanie pakietów promocyjnych oraz umów sponsorskich, realizacja i koordynacja zobowiązań,
• ścisła współpraca z Biurem Miss World Organization w Londynie.
__________

II. Udział Polski w Światowej Wystawie EXPO 2008 Saragossa
termin: 03.2006 – 06.2006 – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Sekcja ds. Obsługi Komisarza Generalnego EXPO 2008 Saragossa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Opracowanie dokumentacji przetargowej na przeprowadzenie konkursów na: fasadę Pawilonu Polski, Maskotkę, Operatora sklepu, Serwis internetowy, Restaurację, Logo, Scenografię, Stroje oficjalne, film promocyjny.
__________

III. Udział Polski w Światowej Wystawie EXPO 2005 Aichi Japan
termin: 01.11.2003 – 30.09.2005 – Krajowa Izba Gospodarcza / Japonia (17.03 - 25.09.2005)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• współpraca z działem Public Relations przy organizacji i realizacji systemu komunikacji społecznej,
• współpraca przy tworzeniu wydawnictw promocyjnych przygotowywanych na EXPO 2005,
• współpraca z agencjami interaktywnymi w celu stworzenia oficjalnego, polskiego serwisu internetowego EXPO 2005 www.expo2005.info.pl w tym również praca z CMS,
• przygotowanie materiałów filmowych i zdjęciowych z imprez promocyjnych,
• obsługa PR w tym współpraca z mediami (TVP, Rzeczpospolita,…)
• prowadzenie dokumentacji Biura.
__________

IV. Europejski Szczyt Gospodarczy, Warszawa 28-30.04.2004
termin: 03- 04.2004 – Krajowa Izba Gospodarcza

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• współpraca z działem Public Relations w przygotowaniu Europejskiego Szczytu Gospodarczego.
____________________

01-09.2002-31.10.2003 – Krajowa Izba Gospodarcza
Stanowisko: Asystent

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• organizacja konferencji promocyjnych „Marka dla Polski” oraz cyklu szkoleń Forum Akademii Marek,
• współpraca przy redakcji książek: „Almanach Założycieli Akademii Marek” oraz „Wally Olins o marce” wydanych przez Fundację Promocja Polska - Instytut Marki Polskiej,
• prace organizacyjne w przygotowaniu i realizacji I etapu Programu Marketingu Narodowego Polski,
• współpraca przy projekcie promocyjnym EU Watch TIME Magazine
____________________

17.10.2000–30.04.2002 – Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji Sp. z o. o.
Stanowisko: Młodszy Asystent

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• współpraca przy organizacji IV Szczytu Gospodarczego Polska-Ukraina w Dniepropietrowsku
• przygotowanie materiałów promocyjno – informacyjnych przy organizacji Polskiej Wystawy Narodowej w Sankt Petersburgu w 2001 r.,
• prowadzenie dokumentacji biura,

Szkolenia i kursy

Certyfikat PRINCE2® Foundation
metodyka zarządzania projektami

Edukacja

Logo
Psychologia Społeczna/Społeczna Psychologia Informatyki i Komunikacji, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Grafika i Fotografika, licencjackie
Policealne Studium Reklamy

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

psychologia
grafika komputerowa
malarstwo
fotografika

Organizacje

APM Group

Inne

Programy komputerowe: pakiet MS Office, Corel DRAW, Adobe Ilustrator, Adobe Photoshop

2005 - Brązowy Krzyż Zasługi Prezydenta RP za promocję polskiej gospodarki

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
EXPO 2010 Szanghaj
EXPO 2010 Szanghaj
http://SZANGHAJ2010.PL EXPO SZANGHAJ 2010
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
marketing terytorialny
marketing terytorialny
Grupa ma zajmować się zagadnieniami z dziedzin takich jak promocja miast, regionów, krajów - w tym oczywiście przypadkiem Polski, ich wizerunkiem, tożsamością. Innymi słowy procesem kreacji i zarządza
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
PROMOCJA  POLSKI
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.