Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. funduszy unijnych
- bieżący monitoring programów i funduszy krajowych oraz zagranicznych w zakresie możliwości składania wniosków o dofinansowanie;
- tworzenie koncepcji projektów, pisanie i redagowanie wniosków wraz z harmonogramami i budżetami;
- kontakt z instytucjami, klientami i partnerami projektów;
- tworzenie koncepcji projektów, pisanie i redagowanie wniosków wraz z harmonogramami i budżetami;
- kontakt z instytucjami, klientami i partnerami projektów;
Kierownik ds. szkoleń i rozwoju
Stowarzyszenie Aktywnego Wspierania Gospodarki
- przygotowanie i realizacja planu szkoleń i rozwoju dla pracowników;
- współudział w tworzeniu polityki rozwoju pracowników;
- dokonywanie wyboru i nadzór nad współpracą z firmami/ośrodkami szkoleniowymi;
- prowadzenie i zarządzanie realizacją projektów szkoleniowo-rozwojowych pracowników;
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla pracowników;
- opracowywanie standardów materiałów szkoleniowych, procedur realizacji szkoleń, oceniania/ewaluacji, regulaminów;
- tworzenie oraz zarządzanie budżetem związanym z działaniami szkoleniowo – rozwojowymi;
- udział w tworzeniu narzędzi rozwojowych jak warsztaty, gry strategiczne, symulacyjne itp.
- tworzenie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej szkoleń;
- opracowywanie analiz i raportów dotyczących efektów realizowanych działań.
- współudział w tworzeniu polityki rozwoju pracowników;
- dokonywanie wyboru i nadzór nad współpracą z firmami/ośrodkami szkoleniowymi;
- prowadzenie i zarządzanie realizacją projektów szkoleniowo-rozwojowych pracowników;
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla pracowników;
- opracowywanie standardów materiałów szkoleniowych, procedur realizacji szkoleń, oceniania/ewaluacji, regulaminów;
- tworzenie oraz zarządzanie budżetem związanym z działaniami szkoleniowo – rozwojowymi;
- udział w tworzeniu narzędzi rozwojowych jak warsztaty, gry strategiczne, symulacyjne itp.
- tworzenie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej szkoleń;
- opracowywanie analiz i raportów dotyczących efektów realizowanych działań.
Koordynator projektów
Stowarzyszeie Akywnego Wsperania Gospodarki
Obowiązki:
- pozyskanie i zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie;
- nadzór nad prawidłowością realizacji działań marketingowych (w tym m.in.: przygotowaniem materiałów POS);
- sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych/raportów;
- nadzór nad zgodnością realizacji projektu z budżetem i harmonogramem realizacji;
- kontrola merytoryczna realizacji projektu;
- monitoring realizowanych działań w projekcie;
- nadzór nad działaniami promocyjnymi i rekrutacyjnymi;
- weryfikacja dokumentacji finansowej i szkoleniowej;
- analiza dokumentów ewaluacyjnych;
- nadzór nad prawidłowością stosowania procedur i wytycznych;
- nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji związanej z realizacją projektu zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz należytą starannością;
- współpraca z organami dokonującymi kontroli realizacji projektu.
- pozyskanie i zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie;
- nadzór nad prawidłowością realizacji działań marketingowych (w tym m.in.: przygotowaniem materiałów POS);
- sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych/raportów;
- nadzór nad zgodnością realizacji projektu z budżetem i harmonogramem realizacji;
- kontrola merytoryczna realizacji projektu;
- monitoring realizowanych działań w projekcie;
- nadzór nad działaniami promocyjnymi i rekrutacyjnymi;
- weryfikacja dokumentacji finansowej i szkoleniowej;
- analiza dokumentów ewaluacyjnych;
- nadzór nad prawidłowością stosowania procedur i wytycznych;
- nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji związanej z realizacją projektu zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz należytą starannością;
- współpraca z organami dokonującymi kontroli realizacji projektu.
Koordynator projektu
Obowiązki:
- pozyskanie i zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie;
- określenie obszarów działania i szczegółowych zakresów obowiązków pracowników w projekcie,
- określanie celów i zadań do realizacji w ramach projektu oraz koordynacja prac wszystkich pracowników zaangażowanych w realizację projektu;
- opracowanie założeń i nadzór nad przebieg akcji promocyjnej (w tym przygotowaniem materiałów reklamowych, ulotek, plakatów itp.);
- przeprowadzenie postępowań ofertowych w ramach zasady konkurencyjności dotyczących m.in. wyboru wykonawców usług tj.: hotelarsko-gastronomicznych, trenerskich, organizacji konferencji ogólnopolskich, opracowania materiałów szkoleniowych i marketingowych, druku materiałów, opracowania szkoleń e-learningowych;
- przygotowanie umów (wraz z określeniem warunków realizacji zamówień/pracy i zakresu obowiązków) z podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu,
- nadzór nad poprawnością wykonanych usług/dostarczonych towarów (potwierdzenie wykonania usługi/przyjęcia towaru),
- kontrola realizacji budżetu projektu zgodnie z postępem rzeczowym oraz monitorowanie stanu rozliczeń projektu, w tym otrzymanych dotacji,
- monitoring projektu (walidacja stanu faktycznej realizacji projektu w stosunku do harmonogramu rzeczowej realizacji projektu określonego we wniosku aplikacyjnym – w tym analiza informacji dotyczących poziomu osiągnięcia i realizacji wskaźników),
- nadzór nad prawidłowością stosowania procedur i wytycznych,
- nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji związanej z realizacją projektu zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz należytą starannością;
- współpraca z organami dokonującymi kontroli realizacji projektu.
- pozyskanie i zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie;
- określenie obszarów działania i szczegółowych zakresów obowiązków pracowników w projekcie,
- określanie celów i zadań do realizacji w ramach projektu oraz koordynacja prac wszystkich pracowników zaangażowanych w realizację projektu;
- opracowanie założeń i nadzór nad przebieg akcji promocyjnej (w tym przygotowaniem materiałów reklamowych, ulotek, plakatów itp.);
- przeprowadzenie postępowań ofertowych w ramach zasady konkurencyjności dotyczących m.in. wyboru wykonawców usług tj.: hotelarsko-gastronomicznych, trenerskich, organizacji konferencji ogólnopolskich, opracowania materiałów szkoleniowych i marketingowych, druku materiałów, opracowania szkoleń e-learningowych;
- przygotowanie umów (wraz z określeniem warunków realizacji zamówień/pracy i zakresu obowiązków) z podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu,
- nadzór nad poprawnością wykonanych usług/dostarczonych towarów (potwierdzenie wykonania usługi/przyjęcia towaru),
- kontrola realizacji budżetu projektu zgodnie z postępem rzeczowym oraz monitorowanie stanu rozliczeń projektu, w tym otrzymanych dotacji,
- monitoring projektu (walidacja stanu faktycznej realizacji projektu w stosunku do harmonogramu rzeczowej realizacji projektu określonego we wniosku aplikacyjnym – w tym analiza informacji dotyczących poziomu osiągnięcia i realizacji wskaźników),
- nadzór nad prawidłowością stosowania procedur i wytycznych,
- nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji związanej z realizacją projektu zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz należytą starannością;
- współpraca z organami dokonującymi kontroli realizacji projektu.
Kierownik Projektu
- powołanie, utrzymanie i bieżące zarządzanie zespołem osobowym do realizacji projektu;
- opracowanie procedur realizacji projektu i wzorów dokumentów projektowych;
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej;
- przygotowanie i prowadzenie postępowań z zastosowaniem zasady efektywnego zarządzania finansami oraz zasady konkurencyjności dotyczących wyboru wykonawców usług tj.: hotelarsko-gastronomicznych, trenerskich, opracowania materiałów szkoleniowych i materiałów marketingowych, druk materiałów itp.;
- negocjowanie warunków umów zawieranych w ramach projektu oraz nadzór nad realizacją;
- zapewnienie zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie oraz obowiązującymi przepisami prawa;
- analizowanie osiąganych wyników - w przypadku uzyskiwania niezadowalających wyników wdrażanie działań naprawczych i zaradczych;
- prowadzenie rozliczeń projektu;
- przygotowywanie wniosków o płatność;
- opracowanie procedur realizacji projektu i wzorów dokumentów projektowych;
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej;
- przygotowanie i prowadzenie postępowań z zastosowaniem zasady efektywnego zarządzania finansami oraz zasady konkurencyjności dotyczących wyboru wykonawców usług tj.: hotelarsko-gastronomicznych, trenerskich, opracowania materiałów szkoleniowych i materiałów marketingowych, druk materiałów itp.;
- negocjowanie warunków umów zawieranych w ramach projektu oraz nadzór nad realizacją;
- zapewnienie zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie oraz obowiązującymi przepisami prawa;
- analizowanie osiąganych wyników - w przypadku uzyskiwania niezadowalających wyników wdrażanie działań naprawczych i zaradczych;
- prowadzenie rozliczeń projektu;
- przygotowywanie wniosków o płatność;
Kierownik Ośrodka Szkoleń we Wrocławiu
- organizacja pracy ośrodka;
- weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych;
- monitorowanie procesu płatności;
- analizowanie warunków finansowych w umowach z kontrahentami;
- prowadzenie rekrutacji oraz szkoleń dla pracowników;
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej (w tym projektowanie i nadzór nad przygotowaniem: ulotek, plakatów, folderów, itp.);
- przygotowywanie budżetu na działania marketingowe oraz nadzór nad jego realizacją;
- tworzenie i realizacja planów sprzedażowych (w tym programów promocyjnych i lojalnościowych);
- organizacja ogólnopolskich i regionalnych konferencji/imprez okolicznościowych;
- przygotowywanie i składanie ofert do przetargów ogłaszanych w ramach zamówień publicznych;
- przygotowywanie ofert handlowych;
- pozyskiwanie nowych i bieżąca obsługa posiadanych klientów ośrodka/firmy;
- diagnozowanie potrzeb klientów w celu zwiększania udziału w rynku szkoleń;
- monitorowanie działań konkurencji;
- współpraca z przedstawicielami administracji samorządowej;
- opracowywanie raportów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania ośrodka szkoleniowego (w tym realizacji założonych planów sprzedażowych);
- nadzór i kontrola prawidłowości organizacji szkoleń dla klientów na terenie całej Polski;
dbanie o dobry wizerunek firmy.
- weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych;
- monitorowanie procesu płatności;
- analizowanie warunków finansowych w umowach z kontrahentami;
- prowadzenie rekrutacji oraz szkoleń dla pracowników;
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej (w tym projektowanie i nadzór nad przygotowaniem: ulotek, plakatów, folderów, itp.);
- przygotowywanie budżetu na działania marketingowe oraz nadzór nad jego realizacją;
- tworzenie i realizacja planów sprzedażowych (w tym programów promocyjnych i lojalnościowych);
- organizacja ogólnopolskich i regionalnych konferencji/imprez okolicznościowych;
- przygotowywanie i składanie ofert do przetargów ogłaszanych w ramach zamówień publicznych;
- przygotowywanie ofert handlowych;
- pozyskiwanie nowych i bieżąca obsługa posiadanych klientów ośrodka/firmy;
- diagnozowanie potrzeb klientów w celu zwiększania udziału w rynku szkoleń;
- monitorowanie działań konkurencji;
- współpraca z przedstawicielami administracji samorządowej;
- opracowywanie raportów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania ośrodka szkoleniowego (w tym realizacji założonych planów sprzedażowych);
- nadzór i kontrola prawidłowości organizacji szkoleń dla klientów na terenie całej Polski;
dbanie o dobry wizerunek firmy.
Asystentka Dyrektora Ośrodka we Wrocławiu
- obsługa biura szkoleń;
- obsługa egzaminów w Centrum egzaminacyjnym Prometric;
- koordynowanie realizowanych projektów ogólnopolskich:
a)TELEPRACA – projekt skierowany osób niepełnosprawnych projekt - na zlecenie Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;
b) „Intel – Nauczanie Ku przyszłości” – projekt skierowany do szkół i nauczycieli – realizowany w latach 2002-2005, projekt firmy Intel ze wsparciem firmy Microsoft i pod nadzorem MEN;
c) „Pracownie komputerowe dla szkół” – dla szkół i nauczycieli - realizowany w latach 2004-2008, projekt MEN współfinansowany przez Unię Europejską;
- pozyskiwanie i obsługa klientów;
- przygotowywanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych;
- administracyjna i logistyczna obsługa szkoleń informatycznych;
- fakturowanie sprzedawanych usług;
- obsługa egzaminów w Centrum egzaminacyjnym Prometric;
- koordynowanie realizowanych projektów ogólnopolskich:
a)TELEPRACA – projekt skierowany osób niepełnosprawnych projekt - na zlecenie Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;
b) „Intel – Nauczanie Ku przyszłości” – projekt skierowany do szkół i nauczycieli – realizowany w latach 2002-2005, projekt firmy Intel ze wsparciem firmy Microsoft i pod nadzorem MEN;
c) „Pracownie komputerowe dla szkół” – dla szkół i nauczycieli - realizowany w latach 2004-2008, projekt MEN współfinansowany przez Unię Europejską;
- pozyskiwanie i obsługa klientów;
- przygotowywanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych;
- administracyjna i logistyczna obsługa szkoleń informatycznych;
- fakturowanie sprzedawanych usług;
Szkolenia i kursy
10/1997 – 06/1999 Politechnika Wrocławska
Kurs pedagogiczny
2009 Świadectwo ukończenia szkolenia: „ABC – Tworzenia projektu do programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”
2004 Zaświadczenie ukończenia szkolenia Trenerów programu „Intel - Nauczanie ku przyszłości”
2004 Certyfikat Trenera programu „Intel - Nauczanie ku przyszłości”, realizowanego przy wsparciu firmy Microsoft
Inne: Certyfikat uczestnictwa w 25. Konferencji Branży Szkoleniowej w ramach projektu „Inwestycja w kadry” realizowanego na zlecanie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Kurs pedagogiczny
2009 Świadectwo ukończenia szkolenia: „ABC – Tworzenia projektu do programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”
2004 Zaświadczenie ukończenia szkolenia Trenerów programu „Intel - Nauczanie ku przyszłości”
2004 Certyfikat Trenera programu „Intel - Nauczanie ku przyszłości”, realizowanego przy wsparciu firmy Microsoft
Inne: Certyfikat uczestnictwa w 25. Konferencji Branży Szkoleniowej w ramach projektu „Inwestycja w kadry” realizowanego na zlecanie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Książki: Literatura sensacyjna (Dean R. Koontz, Stephen King, P. Margolin)
Muzyka: Sade, Sting, Ray Charles, Chris Botti i składanki RAM CAFÉ
Inne: Koty brytyjskie
Muzyka: Sade, Sting, Ray Charles, Chris Botti i składanki RAM CAFÉ
Inne: Koty brytyjskie
Inne
Oprogramowanie: MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet, poczta elektroniczna, Optima.
Komunikacja: Zdolność pracy w zespole, zdolności organizacyjne pozwalające osiągnąć stawiane cele, doświadczenie w kontaktach z klientem, umiejętność redagowania informacji prasowych.
Inne: Prawo jazdy kat. B; umiejętność zarządzania zespołem; umiejętności interpersonalne; zdolności organizacyjne i delegacyjne; umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presja czasu.
Komunikacja: Zdolność pracy w zespole, zdolności organizacyjne pozwalające osiągnąć stawiane cele, doświadczenie w kontaktach z klientem, umiejętność redagowania informacji prasowych.
Inne: Prawo jazdy kat. B; umiejętność zarządzania zespołem; umiejętności interpersonalne; zdolności organizacyjne i delegacyjne; umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presja czasu.
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.