Monika Szczepaniak

Account Manager, Stars
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Stars Sp. z o.o.
Account Manager
Carat Polska
Communications Manager (2008 - IX 2014)
 Budowanie strategii komunikacji Klientów w oparciu o cele, role mediów i ich efektywne wykorzystanie
 Przeprowadzanie analiz demograficznych i psychograficznych grupy celowej, interpretacja badań oraz przedstawianie potencjalnych kierunków działań
 Wykonywanie analiz dotyczących rekomendacji mediów: charakterystyka, siła oddziaływania, zasięgi, koszty, dopasowanie, nasilenie, termin użycia mediów, określanie celów komunikacyjnych dla poszczególnych mediów (TV, internet, prasa, OOH, radio, działania non-standard)
 Planowanie oraz zarządzanie budżetem reklamowym Klienta
 Wdrażanie projektów komunikacyjnych marek Klienta (również w zakresie B2B)
 Współpraca z firmą audytorską Klienta
 Zarządzanie podległym zespołem
 Tworzenie prezentacji przetargowych i aktywny udział w przetargach

Projekty, m.in.:
 Realizacja internetowej kampanii reklamowej Monster High (Mattel) nagrodzonej brązowym Effie za rok 2011 oraz w 2012 roku brązowe Effie dla telewizyjno-internetowej kampanii Mattel „List do Świętego Mikołaja”.
 Stworzenie strategii i zaplanowanie mediów do premiery pierwszej części Hobbita w 2012 dla dystrybutora Forum Film, której wynik przewyższył oczekiwania Klienta (pobicie rekordu Avatara)
 Współtworzenie strategii mediowej dotyczącej wprowadzenia dziennika „Fakt” na polski rynek nagrodzonej srebrnym Effie za rok 2003


TV Director (2008 – 2010)

Obowiązki:
 Negocjacje ze stacjami telewizyjnymi kontraktów rocznych, dotyczących warunków zakupowych dla wszystkich Klientów agencji
 Utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami i Handlowcami stacji telewizyjnych
 Monitorowanie i kontrola wydatków telewizyjnych wewnątrz agencji, motywowanie zespołów w kierunku realizacji założonych deklaracji
 Wspieranie zespołów w codziennej pracy, reagowanie na zmieniające się środowisko, negocjacje ad hoc
 Przygotowywanie prezentacji przetargowych z rekomendacjami i warunkami zakupowymi w TV

TV Buying Manager (2004-2008)
 Wsparcie TV Dyrektora w negocjowaniu rocznych warunków zakupowych w stacjach telewizyjnych
 Kontrolowanie budżetów
 Wdrażanie nowych pracowników oraz bieżące szkolenia mniej doświadczonych
 Rozwiązywanie problemów związanych z sytuacjami kryzysowymi
 Obsługa strategicznych Klientów agencji

Junior TV Buyer/ TV Buyer / Senior TV Buyer (1995-2004)
 Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych
 Analizy rynkowe
 Tworzenie prezentacji z rekomendacjami kampanii
 Raportowanie do Klientów
 Bieżąca współpraca z Klientami
Logo
Research Manager
Biuro Badawczo-Usługowe Promedia
MEMRB
ankieterka i pracownik biurowy

Edukacja

Logo
Organizacja i Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

psychologia, ekologia, muzyka i squash

Inne

Motto życiowe : „Nie bądź obojętny"

Grupy

Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie