Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Communications Manager (2008 - IX 2014)
Budowanie strategii komunikacji Klientów w oparciu o cele, role mediów i ich efektywne wykorzystanie
Przeprowadzanie analiz demograficznych i psychograficznych grupy celowej, interpretacja badań oraz przedstawianie potencjalnych kierunków działań
Wykonywanie analiz dotyczących rekomendacji mediów: charakterystyka, siła oddziaływania, zasięgi, koszty, dopasowanie, nasilenie, termin użycia mediów, określanie celów komunikacyjnych dla poszczególnych mediów (TV, internet, prasa, OOH, radio, działania non-standard)
Planowanie oraz zarządzanie budżetem reklamowym Klienta
Wdrażanie projektów komunikacyjnych marek Klienta (również w zakresie B2B)
Współpraca z firmą audytorską Klienta
Zarządzanie podległym zespołem
Tworzenie prezentacji przetargowych i aktywny udział w przetargach
Projekty, m.in.:
Realizacja internetowej kampanii reklamowej Monster High (Mattel) nagrodzonej brązowym Effie za rok 2011 oraz w 2012 roku brązowe Effie dla telewizyjno-internetowej kampanii Mattel „List do Świętego Mikołaja”.
Stworzenie strategii i zaplanowanie mediów do premiery pierwszej części Hobbita w 2012 dla dystrybutora Forum Film, której wynik przewyższył oczekiwania Klienta (pobicie rekordu Avatara)
Współtworzenie strategii mediowej dotyczącej wprowadzenia dziennika „Fakt” na polski rynek nagrodzonej srebrnym Effie za rok 2003
TV Director (2008 – 2010)
Obowiązki:
Negocjacje ze stacjami telewizyjnymi kontraktów rocznych, dotyczących warunków zakupowych dla wszystkich Klientów agencji
Utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami i Handlowcami stacji telewizyjnych
Monitorowanie i kontrola wydatków telewizyjnych wewnątrz agencji, motywowanie zespołów w kierunku realizacji założonych deklaracji
Wspieranie zespołów w codziennej pracy, reagowanie na zmieniające się środowisko, negocjacje ad hoc
Przygotowywanie prezentacji przetargowych z rekomendacjami i warunkami zakupowymi w TV
TV Buying Manager (2004-2008)
Wsparcie TV Dyrektora w negocjowaniu rocznych warunków zakupowych w stacjach telewizyjnych
Kontrolowanie budżetów
Wdrażanie nowych pracowników oraz bieżące szkolenia mniej doświadczonych
Rozwiązywanie problemów związanych z sytuacjami kryzysowymi
Obsługa strategicznych Klientów agencji
Junior TV Buyer/ TV Buyer / Senior TV Buyer (1995-2004)
Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych
Analizy rynkowe
Tworzenie prezentacji z rekomendacjami kampanii
Raportowanie do Klientów
Bieżąca współpraca z Klientami
Przeprowadzanie analiz demograficznych i psychograficznych grupy celowej, interpretacja badań oraz przedstawianie potencjalnych kierunków działań
Wykonywanie analiz dotyczących rekomendacji mediów: charakterystyka, siła oddziaływania, zasięgi, koszty, dopasowanie, nasilenie, termin użycia mediów, określanie celów komunikacyjnych dla poszczególnych mediów (TV, internet, prasa, OOH, radio, działania non-standard)
Planowanie oraz zarządzanie budżetem reklamowym Klienta
Wdrażanie projektów komunikacyjnych marek Klienta (również w zakresie B2B)
Współpraca z firmą audytorską Klienta
Zarządzanie podległym zespołem
Tworzenie prezentacji przetargowych i aktywny udział w przetargach
Projekty, m.in.:
Realizacja internetowej kampanii reklamowej Monster High (Mattel) nagrodzonej brązowym Effie za rok 2011 oraz w 2012 roku brązowe Effie dla telewizyjno-internetowej kampanii Mattel „List do Świętego Mikołaja”.
Stworzenie strategii i zaplanowanie mediów do premiery pierwszej części Hobbita w 2012 dla dystrybutora Forum Film, której wynik przewyższył oczekiwania Klienta (pobicie rekordu Avatara)
Współtworzenie strategii mediowej dotyczącej wprowadzenia dziennika „Fakt” na polski rynek nagrodzonej srebrnym Effie za rok 2003
TV Director (2008 – 2010)
Obowiązki:
Negocjacje ze stacjami telewizyjnymi kontraktów rocznych, dotyczących warunków zakupowych dla wszystkich Klientów agencji
Utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami i Handlowcami stacji telewizyjnych
Monitorowanie i kontrola wydatków telewizyjnych wewnątrz agencji, motywowanie zespołów w kierunku realizacji założonych deklaracji
Wspieranie zespołów w codziennej pracy, reagowanie na zmieniające się środowisko, negocjacje ad hoc
Przygotowywanie prezentacji przetargowych z rekomendacjami i warunkami zakupowymi w TV
TV Buying Manager (2004-2008)
Wsparcie TV Dyrektora w negocjowaniu rocznych warunków zakupowych w stacjach telewizyjnych
Kontrolowanie budżetów
Wdrażanie nowych pracowników oraz bieżące szkolenia mniej doświadczonych
Rozwiązywanie problemów związanych z sytuacjami kryzysowymi
Obsługa strategicznych Klientów agencji
Junior TV Buyer/ TV Buyer / Senior TV Buyer (1995-2004)
Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych
Analizy rynkowe
Tworzenie prezentacji z rekomendacjami kampanii
Raportowanie do Klientów
Bieżąca współpraca z Klientami
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
psychologia, ekologia, muzyka i squash
Inne
Motto życiowe : „Nie bądź obojętny"
Grupy
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht