Monika Stefańska
Kierownik Działu Zakupów, Daks Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
E-commerce
Internet
Microsoft Office
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Wsparcia Sprzedaży, Rynek Klientów Korporacyjnych
-sporządzanie umów, aneksów oraz dokumentów międzyoperatorskich,
- współpraca z departamentem odpowiedzialnym za wprowadzanie dokumentów,
- wsparcie Działu Sprzedaży w procesie realizacji usługi,
- przygotowywanie zestawień usług, posiadanych przez Klientów,
- monitorowanie i kontrolowanie terminów wprowadzania dokumentów abonenckich do Clarify
- archiwizacja dokumentów abonenckich,
- rozwiązywanie odrzutów formalnoprawnych w przypadku przenoszenia numeracji między operatorami (SOR, LNP),
- koordynowanie oraz pomoc w przeprocesowaniu projektów podczas zakończenia kwartałów.
- współpraca z departamentem odpowiedzialnym za wprowadzanie dokumentów,
- wsparcie Działu Sprzedaży w procesie realizacji usługi,
- przygotowywanie zestawień usług, posiadanych przez Klientów,
- monitorowanie i kontrolowanie terminów wprowadzania dokumentów abonenckich do Clarify
- archiwizacja dokumentów abonenckich,
- rozwiązywanie odrzutów formalnoprawnych w przypadku przenoszenia numeracji między operatorami (SOR, LNP),
- koordynowanie oraz pomoc w przeprocesowaniu projektów podczas zakończenia kwartałów.
Specjalista Wsparcia Sprzedaży Pośredniej ds. Autoryzowanych Partnerów (Rynek Corporate)
- sporządzanie umów partnerskich, aneksów oraz wypowiedzeń,
- przygotowywanie raportów na temat sprzedaży Partnerów oraz otrzymywanych przez nich prowizji,
- dystrybuowanie plików rozliczeniowych,
- współpraca z działem rozliczeń, działem prawnym oraz z księgowością,
- archiwizacja dokumentów w elektronicznym systemie,
- kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z parterami zewnętrznymi,
- zarządzanie bazą leadów sprzedażowych,
- tworzenie zadań sprzedażowych w systemie CRM dla Przedstawicieli Handlowych.
- przygotowywanie raportów na temat sprzedaży Partnerów oraz otrzymywanych przez nich prowizji,
- dystrybuowanie plików rozliczeniowych,
- współpraca z działem rozliczeń, działem prawnym oraz z księgowością,
- archiwizacja dokumentów w elektronicznym systemie,
- kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z parterami zewnętrznymi,
- zarządzanie bazą leadów sprzedażowych,
- tworzenie zadań sprzedażowych w systemie CRM dla Przedstawicieli Handlowych.
Obsługa Klientów Kluczowych Office Depot Poland
- realizacja zamówień,
- wprowadzanie rejestracji, danych Klientów do systemu (struktury firmy – działów, użytkowników, centrów kosztów),
- wsparcie Klientów Kluczowych w zakresie obsługi sklepu internetowego,
- pomoc Key Account Managerom w codziennej pracy.
- wprowadzanie rejestracji, danych Klientów do systemu (struktury firmy – działów, użytkowników, centrów kosztów),
- wsparcie Klientów Kluczowych w zakresie obsługi sklepu internetowego,
- pomoc Key Account Managerom w codziennej pracy.
Obsługa Klientów Office Depot Poland
- telefoniczna obsługa Klientów
- koordynacja poczty wychodzącej i przychodzącej,
- wprowadzanie zamówień,
- rejestrowanie Klientów,
- udzielanie informacji dotyczących obsługi zamówień w sklepie internetowym,
- pomoc w doborze produktów oraz rozwiązywaniu bieżących problemów Klientów,
- współpraca z przedstawicielami handlowymi,
- badanie zadowolenia Klientów poprzez przeprowadzanie ankiety,
- adresowanie poczty windykacyjnej oraz faktur.
- koordynacja poczty wychodzącej i przychodzącej,
- wprowadzanie zamówień,
- rejestrowanie Klientów,
- udzielanie informacji dotyczących obsługi zamówień w sklepie internetowym,
- pomoc w doborze produktów oraz rozwiązywaniu bieżących problemów Klientów,
- współpraca z przedstawicielami handlowymi,
- badanie zadowolenia Klientów poprzez przeprowadzanie ankiety,
- adresowanie poczty windykacyjnej oraz faktur.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja