Umiejętności
Content Marketing
Copywriting
E-commerce
Inbound Marketing
Lead Generation
Marketing
Public Relations
Social Media Marketing
Strony Internetowe
Marketing internetowy
E-mail marketing
wydawca książek
Website management
Strony WWW
Pisanie tekstów SEO
Redakcja tekstu, tłumaczenie
redakcja merytoryczna
redakcja i korekta tekstów, tworzenie tekstów
Redakcja prasy i książek
strategia marketingu
Strategia Marketingowa B2B
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
Zarządzanie strategiczne i praca operacyjna
Odpowiedzialność za: trade marketing (wsparcie działu sprzedaży), online marketing / e-marketing, content marketing, e-mail marketing, social media marketing, public relations, e-commerce oraz strony internetowe w języku polskim i angielskim (portale generujące leady sprzedażowe, zapytania ofertowe i sprzedaż)
Odpowiedzialność za: trade marketing (wsparcie działu sprzedaży), online marketing / e-marketing, content marketing, e-mail marketing, social media marketing, public relations, e-commerce oraz strony internetowe w języku polskim i angielskim (portale generujące leady sprzedażowe, zapytania ofertowe i sprzedaż)
Zastępca Dyr. Strategicznego, wcześniej: Kierownik Działu Publikacji Ekonomicznych
W całym okresie zatrudnienia – odpowiedzialność za działania organizacyjne, zarządcze, marketingowe, e-marketingowe i redakcyjne; od analizy rynku, elementów zarządzania finansowego, przez tworzenie oferty, prowadzenie projektów wydawniczych, tłumaczenia, redakcje, korekty, po szeroki zakres działań z zakresu marketingu i PR (w tym stworzenie i prowadzenie strony internetowej e-commerce)
Od 01.02.2007: Zastępca dyrektora strategicznego – odpowiedzialność za ofertę skierowaną na rynek szkolnictwa wyższego i do klientów masowych (książki, produkty elektroniczne, czasopisma, serwisy internetowe; marka: Oficyna Ekonomiczna, Dom Wydawniczy ABC, Lex)
Od 15.02.2005: Szef działu publikacji ekonomicznych – odpowiedzialność za ofertę ekonomiczną (książki; marka: Oficyna Ekonomiczna, Dom Wydawniczy ABC)
Od 01.09.2001: Wydawca – odpowiedzialność za ofertę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleń (książki; marka: Oficyna Ekonomiczna)
Od 01.09.2000: Redaktor – odpowiedzialność za różnorodne projekty wydawnicze (książki; marka: Oficyna Ekonomiczna)
Od 01.02.2007: Zastępca dyrektora strategicznego – odpowiedzialność za ofertę skierowaną na rynek szkolnictwa wyższego i do klientów masowych (książki, produkty elektroniczne, czasopisma, serwisy internetowe; marka: Oficyna Ekonomiczna, Dom Wydawniczy ABC, Lex)
Od 15.02.2005: Szef działu publikacji ekonomicznych – odpowiedzialność za ofertę ekonomiczną (książki; marka: Oficyna Ekonomiczna, Dom Wydawniczy ABC)
Od 01.09.2001: Wydawca – odpowiedzialność za ofertę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleń (książki; marka: Oficyna Ekonomiczna)
Od 01.09.2000: Redaktor – odpowiedzialność za różnorodne projekty wydawnicze (książki; marka: Oficyna Ekonomiczna)
Szkolenia i kursy
E-marketing, E-commerce, SEO, Usability, Inbound marketing, Business-building secrets, Building profit - digital strategies for success, Strategia błękitnego oceanu, Planowanie strategiczne w wydawnictwie, Prawo autorskie, Warsztaty dla redaktorów, Zarządzanie projektami, Zarządzanie zespołem, Koszyk menedżera i kilka innych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Zainteresowania zawodowe: marketing, content marketing, e-mail marketing, online marketing, e-commerce, zarządzanie zasobami ludzkimi, procesy wydawnicze, copywriting, redakcja, korekta, tłumaczenia.
Zainteresowania pozazawodowe: literatura, sztuka, malarstwo, turystyka górska.
Zainteresowania pozazawodowe: literatura, sztuka, malarstwo, turystyka górska.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Affiliate Marketing
Grupa skupiająca zarówno wydawców jak i marketerów i osoby obsługujące sieci afiliacyjne.
Bluetooth Marketing
nowoczesne formy komunikacji marketingowej, marketing mobilny z wykorzystaniem komunikacji bluetooth
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.