Monika Sobczak

Kierownik ds. kadr i administracji
Chojnów, dolnośląskie

Umiejętności

Human Resources Microsoft Office

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Urząd Gminy Chojnów
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Bezpośredni nadzór i kierowanie pracą stanowisk Referatu Organizacyjnego.
Prowadzenie akt osobowych
Prowadzenie akt osobowych w systemie informatycznym SIGID.
Prowadzenie ewidencji czasu pracy
Prowadzenie spraw w systemie informatycznym PROTON.
Gromadzenie zarządzeń Wójta Gminy i prowadzenie ich rejestru.
Przygotowywanie projektów zarządzeń, w tym regulaminów i innych aktów prawa wewnętrznego
Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Urzędu Gminy (statut, regulaminy).
Prowadzenie dokumentacji spraw sądowych przed sądami powszechnymi.
Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi
Sporządzanie sprawozdań o stanie zatrudnienia i czasie pracy do Głównego Urzędu Statystycznego oraz deklaracji i informacji do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Przygotowywanie i organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy oraz konkursów na kierowników jednostek organizacyjnych, dla których Wójt jest organem założycielskim.
Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawczej pracowników Urzędu Gminy.
Prowadzenie spraw związanych z ocenami okresowymi pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kar i postępowań dyscyplinarnych pracowników Urzędu Gminy Chojnów oraz kierowników jednostek organizacyjnych.
Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków kierowanych do Wójta Gminy i prowadzenie ich rejestru.
Gromadzenie dokumentacji z kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w gminie Chojnów.
Współpraca z firmą BHP-e – w zakresie szkoleń bhp i badań lekarskich.
Występowanie z wnioskami do Urzędu Pracy w sprawie zatrudnienia pracowników w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
Występowanie z wnioskami do PUP w sprawie organizacji staży.
Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem dokumentacji i obsługą administracyjno-kadrową osób na stażach.
Organizowanie praktyk zawodowych dla uczniów i studentów.
Prowadzenie archiwum akt osobowych osób zatrudnionych w Urzędzie Gminy, byłej Spółdzielni Kółek Rolniczych, Zbiorczej Szkole Gminnej i Gospodarstwie Pomocniczym w Piotrowicach oraz wydawanie kwerend archiwalnych z w/w dokumentacji w archiwum zakładowym.
Występowanie z wnioskami o nadanie medali i odznaczeń.
Przygotowywania projektów dokumentów do przyjęcia oświadczenia woli spadkodawców.
Sporządzanie i gromadzenie umów cywilno-prawnych wynikających z zakresu czynności.
Zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej dokumentów wymagających publikacji, wytworzonych na stanowisku pracy.
Urząd Gminy Chojnów
Inspektor ds. promocji, redaktor naczelna gazety samorządowej
Współpraca z mediami
Redagowanie i dystrybucja gazety samorządowej
Koordynowanie działań związanych z organizacją imprez masowych
Konferansjerka
Informacja gospodarcza i turystyczno - krajoznawcza
Współpraca z organizacjami i instytucjami w zakresie promocji makroregionów
Przedstawicielstwo na targach i wystawach
Organizacja spotkań okolicznościowych
Realizacja wydawnictw promocyjnych wewnętrznych i zewnętrznych
Dokumentacja fotograficzna wydarzeń
Nadzór merytoryczny nad gminnymi stronami internetowymi
Prowadzenie kampanii promocyjnych skierowanych na pobudzenie inwestycji i gospodarki oraz poprawę czystości środowiska, rozwój turystyki a także popularyzację wydarzeń kulturalnych, artystycznych i rekreacyjno – sportowych
Organizacja konkursów, promujących różne przedsięwzięcia lokalne
Planowanie, prowadzenie, nadzór, kontrola i rozliczanie wydatków budżetowych
Logo
St. referent ds. ubezpieczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Wydział emerytalno-rentowy - przyznawanie rent i emerytur

Szkolenia i kursy

Stanowienie aktów prawa miejscowego oraz aktów administracyjnych.
Organizacja imprez masowych.
Koordynacja działań i rozwoju turystyki w regionie dolnośląskim.
Promocja produktu turystycznego - centra rekreacji i odnowy biologicznej (aquaparki, spa, wellness.
Warsztaty psychoedukacyjnych praktycznych umiejętności rozwiązywania problemów alkoholowych i przemocy w rodzinie.
Specjalistyczny kurs asystencki

Edukacja

Logo
Administracja i zarządzanie, studia podyplomowe
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Legnicy im. Witelona
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji we Wrocławiu - Towarzystwo Wiedzy Powszechnej

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

Fotografika - portfolio na http://onephoto.net/portfolio.php3?id_autora=16202
(także voltahorse, PLfoto)
Polityka
Dziennikarstwo i Public Relations
Muzyka
Gitara akustyczna
Grafika komputerowa
Informatyka

Inne

2005-2011 - członek Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
2005-2010 - współpraca z tygodnikiem Konkrety.pl
2003-2010 - redakcja stron internetowych: www.gmina-chojnow.pl www.bip.gmina-chojnow.pl
2005-2010 - Koordynacja działalności gminnej orkiestry dętej

Umiejętności: bardzo dobra znajomość obsługi programów graficznych CorelDraw, Photoshop, Rawshooter oraz pakietu MSOffice, w tym tworzenie prezentacji multimedialnych.

Obsługa programu kadrowo-płacowego SIGID i programu obiegu dokumentów PROTON.

Prawo jazdy kat. b

Doświadczenie w konferansjerce.