Umiejętności
Marketing B2B
Zarządzanie Marką
Confluence
Digital Marketing
E-commerce
JIRA
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Marketing Mobilny
Marketing internetowy
Project Management
Redmine
SEO
Web Design
XMind
UX Design
MS Office
E-mail marketing
LucidChart
Mindomo
conent markeing
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalistka ds. Marketingu Online z funkcją Project Managera
Verbis Alfa Sp. z o.o. (dla InPost S.A. i InPost Paczkomaty Sp. z o.o.)
- zarządzanie pracą zespołu projektowego i koordynacja realizacji projektów webowych i aplikacji mobilnej,
- nawiązywanie i koordynacja współpracy z zewnętrznymi specjalistami w zakresie audytu i działań SEO oraz UX, Sales Manago, ATL, BTL, UX Design,
- tworzenie makiet, specyfikacji, briefów i BRS-ów na potrzeby projektów,
- współtworzenie i weryfikacja materiałów tekstowych i graficznych,
- prace koncepcyjne nad nowymi projektami,
- architektura treści dla nowych stron www.
- nawiązywanie i koordynacja współpracy z zewnętrznymi specjalistami w zakresie audytu i działań SEO oraz UX, Sales Manago, ATL, BTL, UX Design,
- tworzenie makiet, specyfikacji, briefów i BRS-ów na potrzeby projektów,
- współtworzenie i weryfikacja materiałów tekstowych i graficznych,
- prace koncepcyjne nad nowymi projektami,
- architektura treści dla nowych stron www.
Doradczyni Klienta, Specjalistka ds. Operacji Bankowych i Kontroli
BGŻ S.A., CitiHandlowy S.A., PKO BP S.A., Idea Bank S.A.
-nawiązywanie współpracy z przedsiębiorcami (jednoosobowe działalności gospodarcze i spółki ) w zakresie finansowania i usług Banku,
-wstępna analityka kredytowa i weryfikacja dokumentów klientów,
-pozyskiwanie nowych klientów (indywidualnych),
-sprzedaż produktów finansowych dla klientów indywidualnych,
-kompleksowa obsługa klientów indywidualnych: przygotowywanie umów kredytowych, cesji, opinii bankowych, zaświadczeń, obsługa reklamacji, archiwizacja dokumentów,
-czasowe przejmowanie obowiązków dyrektora oddziału,
-współpraca z doradcami finansowymi w zakresie produktów hipotecznych,
-bieżąca kontrola dokumentacji klientów,
-nadzór i utrzymywanie prawidłowego obiegu dokumentów (Oddział - Centrala Banku),
-wspieranie pracy zespołu w zakresie procedur, monitoring procesów jakościowych w placówce.
-wstępna analityka kredytowa i weryfikacja dokumentów klientów,
-pozyskiwanie nowych klientów (indywidualnych),
-sprzedaż produktów finansowych dla klientów indywidualnych,
-kompleksowa obsługa klientów indywidualnych: przygotowywanie umów kredytowych, cesji, opinii bankowych, zaświadczeń, obsługa reklamacji, archiwizacja dokumentów,
-czasowe przejmowanie obowiązków dyrektora oddziału,
-współpraca z doradcami finansowymi w zakresie produktów hipotecznych,
-bieżąca kontrola dokumentacji klientów,
-nadzór i utrzymywanie prawidłowego obiegu dokumentów (Oddział - Centrala Banku),
-wspieranie pracy zespołu w zakresie procedur, monitoring procesów jakościowych w placówce.
Szkolenia i kursy
Kurs Trenera Zarządzania - Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
marketing internetowy,e-commerce, czasopisma popularno- naukowe, gra na akordeonie i cajonie, prawa człowieka, kultura i taniec regionalny, folk.
Organizacje
Amnesty International - grupa edukacyjna w Krakowie (2004 - 2012)