Monika Słupkowska-Karyś

Trener, Benefit Systems SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Prowadzenie szkoleń konsulting HR organizacja czasu pracy Budowanie zepołu Badania satysfakcji klienta Budowanie relacji z klientem Prowadzenie spotkań szkolenia outdorowe

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Benefit Systems SA
Trener
Wspieranie procesów rozwojowych kierowników, specjalistów i konsultantów poprzez prowadzenie warsztatów/ szkoleń z kompetencji miękkich, facilitację spotkań, indywidualne treningi rozwojowe, coachingi.
Wspieranie budowania i wdrażania systemowego zarządzania jakością obsługi.
Udział w projektach ogólnofirmowych: Talent Management, Platforma e-learningowa
Grupa PZU
Kierownik Szkolen Jakosci Obslugi Pacjenta
Wdrazanie Standardow Obslugi Pacjenta w sieci placowek medycznych. Projektowanie i realizacja szkolen obslugowych i menedzerskich. Opracowanie projektu badan Tajemniczego Pacjenta i realizacja z dostawca zewnetrznym. Przygotowanie i realizacja badan satysfakcji metoda CAWI.
Logo
trener, coach, konsultant ds. zarządzania zespołem oraz jakością obsługi Klienta
Free Lancer
Jestem otwarta na współpracę (umowa zlecenie) z firmami szkoleniowymi oraz z bezpośrednimi odbiorcami w zakresie przygotowania i prowadzenia szkoleń (również outdorowych), warsztatów, treningów "on the job", procesów coachingowych, konsultacji itp.
Santander Bank Polska
Makroregionalny Menedżer ds. Jakości Obsługi Klienta
KB S.A.
Trener Kompetencji Sprzedażowych i Miękkich
Getin Noble Bank S.A.
Menedżer Oddziału

Projekty

Trening czyni Mistrzem
Celem projektu było wdrożenie szefów zespołów sprzedażowych do prowadzenia regularnych treningów sprzedażowych.
Zakres obowiązków
prowadzenie szkoleń, warsztatów, superwizji, treningów sprzedażowych
Klient w Centrum Uwagi
Celem projektu było wdrożenie nowych standardów obsługi Klienta
Zakres obowiązków
przygotowanie i realizacja warsztatów, uczestnictwo w naradach, superwizje spotkań o jakości, spotkania indywidualne z szefami zespołów i regionów, odpowiedzialność za wskaźniki jakości w podległym makroregionie
Spotkania Indywidualne w pracy Oddziału
Celem projektu było wdrożenie regularnych spotkań szefów zespołów z podległymi pracownikami.
Zakres obowiązków
Superwizje z coachingową informacją zwrotną.
Program Talentów
Projekt przeznaczony dla kandydatów na szefów zespołów obejmujący warsztaty kompetencji miękkich
Spotkania Zespołowe w pracy Oddziału
Celem projektu było wdrożenie nowego rytmu pracy Oddziału.
Zakres obowiązków
Prowadzenie superwizji spotkań i udzielanie coachingowej informacji zwrotnej.
Zarządzanie Efektywnością Pracy
Celem projektu było wdrożenie modelu nadawania celów i zadań oraz przeprowadzania oceny pracowniczej.
Zakres obowiązków
prowadzenie szkoleń
Dyrektor Oddziału - Coach
Celem projektu było wdrożenie szefów zespołów sprzedażowych do pracy coachingowej w podległymi pracownikami.
Zakres obowiązków
Przygotowanie i prowadzenie warsztatów oraz późniejszych indywidualnych sesji coachingowych.
Dyrektor Oddziału - Zarządzający Sprzedażą
Celem projektu było wdrożenie nowego modelu biznesowego w sieci sprzedaży, opartego na silnych kompetencjach menedżerskich.
Zakres obowiązków
Przygotowanie i prowadzenie warsztatów/ szkoleń oraz indywidualnych procesów coachingowych w oparciu o indywidualny plan rozwoju.

Edukacja

Logo
Trener Biznesu i Coach, studia podyplomowe
Uczelnia Lazarskiego

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i