Umiejętności
Coaching
Prowadzenie szkoleń
konsulting HR
organizacja czasu pracy
Budowanie zepołu
Badania satysfakcji klienta
Budowanie relacji z klientem
Prowadzenie spotkań
szkolenia outdorowe
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener
Wspieranie procesów rozwojowych kierowników, specjalistów i konsultantów poprzez prowadzenie warsztatów/ szkoleń z kompetencji miękkich, facilitację spotkań, indywidualne treningi rozwojowe, coachingi.
Wspieranie budowania i wdrażania systemowego zarządzania jakością obsługi.
Udział w projektach ogólnofirmowych: Talent Management, Platforma e-learningowa
Wspieranie budowania i wdrażania systemowego zarządzania jakością obsługi.
Udział w projektach ogólnofirmowych: Talent Management, Platforma e-learningowa
Kierownik Szkolen Jakosci Obslugi Pacjenta
Wdrazanie Standardow Obslugi Pacjenta w sieci placowek medycznych. Projektowanie i realizacja szkolen obslugowych i menedzerskich. Opracowanie projektu badan Tajemniczego Pacjenta i realizacja z dostawca zewnetrznym. Przygotowanie i realizacja badan satysfakcji metoda CAWI.
trener, coach, konsultant ds. zarządzania zespołem oraz jakością obsługi Klienta
Free Lancer
Jestem otwarta na współpracę (umowa zlecenie) z firmami szkoleniowymi oraz z bezpośrednimi odbiorcami w zakresie przygotowania i prowadzenia szkoleń (również outdorowych), warsztatów, treningów "on the job", procesów coachingowych, konsultacji itp.
Projekty
Klient w Centrum Uwagi
Celem projektu było wdrożenie nowych standardów obsługi Klienta
Zakres obowiązków
przygotowanie i realizacja warsztatów, uczestnictwo w naradach, superwizje spotkań o jakości, spotkania indywidualne z szefami zespołów i regionów, odpowiedzialność za wskaźniki jakości w podległym makroregionie
Dyrektor Oddziału - Zarządzający Sprzedażą
Celem projektu było wdrożenie nowego modelu biznesowego w sieci sprzedaży, opartego na silnych kompetencjach menedżerskich.
Zakres obowiązków
Przygotowanie i prowadzenie warsztatów/ szkoleń oraz indywidualnych procesów coachingowych w oparciu o indywidualny plan rozwoju.
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i