Wypowiedzi
-
witam
jestem dystrybutorem perfum pewnej marki. 5 października wystawiłam na allegro perfumy. Są one olakowane i zapakowane fabrycznie w pudełeczka. By je odróżnić /bo są różne zapachy/ pudełeczka są sygnowane numerem. Taki sam numer powinien być na flakoniku, który jest w środku pudełka. Ja zamawiam je od producenta do dalszej odsprzedaży. 8 października klientka zakupiła ode mnie 3 sztuki perfum. 8 października wpłynęła mi również na konto bankowe zapłata za w/w wraz z przesyłką. 13 października otrzymałam pozytywny komentarz odnośnie transakcji. Sądziłam, że sprawa jest juz załatwiona. Jednak teraz 7 stycznia 2015 roku klienta napisała do mnie, że perfumy jakie były w tym pudełku są inne, co nie jest moją winą tylko producenta. U niego gdybym chciała wymienić to już nie mogę, gdyż minął mi termin na składanie reklamacji. Moja klientka grozi mi, że zgłosi tą sprawę na policję i założy mi sprawę z powództwa cywilnego.
Oto mail klientki "Witam, piszę do Pani w takiej sprawie, że nie mogę zgłosić już sprawy do allegro, ponieważ minęło 60 dni, ale myślę o tym, żeby zglosić sprawę na policję i wszcząć sprawę cywilna. Wtedy zgloszę sprawę do Programu Ochrony Kupujących i będzie Pani musiała przyjechać do sądu w woj. warmińsko-mazurskim. Proszę jeszcze raz przemyśleć, czy nie opłaca się Pani wymienić mi tych perfum na wlasny koszt lub wziąć je z powrotem i oddać moje pieniądze. Idę i tak Pani na rękę, bo chcę wymienić tylko dwie!
Pozdrawiam i na odpowiedź czekam maks. do środy." Czy ona ma takie prawo ?? co ja mogę w tej sytuacji zrobić. Bardzo proszę o pilną odpowiedź, gdyż nigdy nie miałam takiego przypadku.
pozdrawiam
Monika