Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator promocji
- Tworzenie koncepcji i organizacja akcji promocyjnych;
- Oprawa marketingowa otwarć nowych drogerii,
- Akcje specjalne dla wybranych drogerii z lokalizacją w Centrach Handlowych
- Ogólnopolskie reklamy w mediach
-Tworzenie koncepcji i koordynacja realizacji materiałów POS
- Działania PR
- Kontakty z dostawcami przy organizacji akcji promocyjnych
-Współpraca z agencjami kreatywnymi, drukarniami
- Oprawa marketingowa otwarć nowych drogerii,
- Akcje specjalne dla wybranych drogerii z lokalizacją w Centrach Handlowych
- Ogólnopolskie reklamy w mediach
-Tworzenie koncepcji i koordynacja realizacji materiałów POS
- Działania PR
- Kontakty z dostawcami przy organizacji akcji promocyjnych
-Współpraca z agencjami kreatywnymi, drukarniami
Specjalista ds. marketingu
-Kreowanie i wdrażanie produktów kosmetycznych,
-Przygotowanie materiałów reklamowych oraz wsparcie sprzedaży,
-Kreowanie wizerunku firmy oraz wybranych grup produktowych,
-Współtworzenie strategii marketingowej,
-Współpraca z Klientami w zakresie produkcji marek własnych
-Analiza rynku w zakresie monitorowania i określanie potrzeb klienta,
-Współpraca z agencjami reklamowymi oraz poligraficznymi
-Przygotowanie materiałów reklamowych oraz wsparcie sprzedaży,
-Kreowanie wizerunku firmy oraz wybranych grup produktowych,
-Współtworzenie strategii marketingowej,
-Współpraca z Klientami w zakresie produkcji marek własnych
-Analiza rynku w zakresie monitorowania i określanie potrzeb klienta,
-Współpraca z agencjami reklamowymi oraz poligraficznymi
Specjalista ds. sprzedaży, S1 LOGO
- sprzedaż produktów dostosowanych do potrzeb klienta
- kontakt mailowo-telefoniczny z klientami - utrzymywanie i rozwijanie długofalowych kontaktów w segmencie B2B,
- tworzenie ofert handlowych,
- typowanie nowych produktów dla potrzeb klienta,
- realizacje planów sprzedaży,
- negocjacje handlowe.
- kontakt mailowo-telefoniczny z klientami - utrzymywanie i rozwijanie długofalowych kontaktów w segmencie B2B,
- tworzenie ofert handlowych,
- typowanie nowych produktów dla potrzeb klienta,
- realizacje planów sprzedaży,
- negocjacje handlowe.
Szkolenia i kursy
ROI w działaniach marketingowych
Profesjonalny manager
Profesjonalny manager
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Zagadneinia związane z budowa domów
Pomoc charytatywna, organizacje pozarządowe
Copywriting
Pomoc charytatywna, organizacje pozarządowe
Copywriting
Inne
Arkę Noego zbudowali amatorzy, Titanica - profesjonaliści...
Grupy
Artykuły promocyjne gadżety upominki B2B
dla tych którzy zamawiają, szukają, potrzebują lub będą potrzebowali artykułów promocyjnych dla swojej firmy, gadżetów (od t-shirtów po ipody) czyli dla wszystkich:) oraz dla tych którzy projektują, w
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)