Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
MANAGER D/S SPRZEDAŻY , MARKETINGU I ROZWOJU
hotel
ZAKRES OBOWIĄZKÓW W OBECNEJ PRACY:
meldowanie gości, przydzielanie pokoi,
przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości,
obsługa programu komputerowego KUMAR-REJVAT zarządzającego stanem wolnych pokoi,
profesjonalna obsługa klientów na restauracji i na barze
prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem hotelu ( rozliczenie Gus itp)
organizowanie i obsługa przyjęć okolicznościowych, konferencji , szkoleń
zarządzanie personelem
rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
monitorowanie stanu zapasów,cotygodniowe zamawianie towaru na barze i kuchni
wdrażanie odpowiednich procesów w celu osiągnięcia określonych planów sprzedaży
meldowanie gości, przydzielanie pokoi,
przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości,
obsługa programu komputerowego KUMAR-REJVAT zarządzającego stanem wolnych pokoi,
profesjonalna obsługa klientów na restauracji i na barze
prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem hotelu ( rozliczenie Gus itp)
organizowanie i obsługa przyjęć okolicznościowych, konferencji , szkoleń
zarządzanie personelem
rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
monitorowanie stanu zapasów,cotygodniowe zamawianie towaru na barze i kuchni
wdrażanie odpowiednich procesów w celu osiągnięcia określonych planów sprzedaży
pracownik biurowy
usługi transportowe
• rozliczanie przewoźników z dokumentów zrealizowanych tras,
• podział dokumentów potwierdzonych na poszczególnych klientów i oddziały spedycji krajowej,
• windykacja dokumentów,
• rozliczanie klientów z palet – księgowanie palet,
• windykacja palet od odbiorców,
• wpisywanie zleceń do systemu,
• podział i wysyłanie dokumentów do poszczególnych oddziałów,
• skanowanie wysyłanych dokumentów,
• współpraca z klientami i innymi komórkami organizacyjnymi,
• prace biurowe.
• podział dokumentów potwierdzonych na poszczególnych klientów i oddziały spedycji krajowej,
• windykacja dokumentów,
• rozliczanie klientów z palet – księgowanie palet,
• windykacja palet od odbiorców,
• wpisywanie zleceń do systemu,
• podział i wysyłanie dokumentów do poszczególnych oddziałów,
• skanowanie wysyłanych dokumentów,
• współpraca z klientami i innymi komórkami organizacyjnymi,
• prace biurowe.
Szkolenia i kursy
▪ MS Excel 2010 - Przegląd narzędzi zaawansowanych
▪Ms Exel 2010 -Siła i wydajność w codziennej pracy
▪ Aspekty księgowe w funkcjonowaniu firm w branży turystycznej
▪ Aspekty prawne w funkcjonowaniu firm w branży turystycznej
▪ Prawa Konsumenta
▪ Skuteczny marketing usług turystycznych
▪ Obsługa klienta
▪ Negocjacje z dostawcami i klientami
▪Ms Exel 2010 -Siła i wydajność w codziennej pracy
▪ Aspekty księgowe w funkcjonowaniu firm w branży turystycznej
▪ Aspekty prawne w funkcjonowaniu firm w branży turystycznej
▪ Prawa Konsumenta
▪ Skuteczny marketing usług turystycznych
▪ Obsługa klienta
▪ Negocjacje z dostawcami i klientami
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
podróże ,sport ,gra na skrzypcach, fitness,
Inne
umiejętność obsługi komputera, kasy fiskalnej, znajomość programów komputerwocyh takich jak:Microsoft Word, Microsoft Exel itp, obsługa urządzeń biurowych,Łatwość nawiązywania kontaktów,dokładność , kreatywność,zaangażownaie, dyspozycyjność
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy