Monika Romańska
SPECJALISTYCZNY PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY DS KARDIOLOGII I GASTROENTEROLOGII, ASTRAZENECA PHARMA POLAND SP ZO O.
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTYCZNY PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY DS KARDIOLOGII I GASTROENTEROLOGII
ASTRAZENECA PHARMA POLAND SP ZO O.
ZPODSTAWOWE AKTYWNOŚCI W RAMACH ZAJĘĆ ZAWODOWYCH
• Odpowiedzialność za realizację strategii marketingowych produktów na terytorium przedstawicielskim (neurologia, psychiatria, pediatria, ginekologia, chirurgia, onkologia, kardiologia) zarówno w ramach lecznictwa otwartego jak i szpitalnego
• Realizacja wizyt pojedynczych oraz warsztatów, szkoleń i sympozjów dla lekarzy
• Przygotowanie analiz sprzedażowych własnych produktów oraz konkurencji, dla potrzeb własnych i zespołu
• Aktywna działalność w aptekach otwartych (oferty pakietowe, umowy marketingowe, realizacja zamówień aptecznych na platformie Farmaprom, oferty dla sieci aptecznych), oraz lecznictwie zamkniętym (przetargi, oferty zakupowe, wprowadzenie leku do receptariusza)
• Regularne raportowanie wszelkich aktywności zgodnie z wymogami pracodawcy
• Odpowiedzialność za realizację strategii marketingowych produktów na terytorium przedstawicielskim (neurologia, psychiatria, pediatria, ginekologia, chirurgia, onkologia, kardiologia) zarówno w ramach lecznictwa otwartego jak i szpitalnego
• Realizacja wizyt pojedynczych oraz warsztatów, szkoleń i sympozjów dla lekarzy
• Przygotowanie analiz sprzedażowych własnych produktów oraz konkurencji, dla potrzeb własnych i zespołu
• Aktywna działalność w aptekach otwartych (oferty pakietowe, umowy marketingowe, realizacja zamówień aptecznych na platformie Farmaprom, oferty dla sieci aptecznych), oraz lecznictwie zamkniętym (przetargi, oferty zakupowe, wprowadzenie leku do receptariusza)
• Regularne raportowanie wszelkich aktywności zgodnie z wymogami pracodawcy
przedstawiciel naukowy ds onkologii
PODSTAWOWE AKTYWNOŚCI W RAMACH ZAJĘĆ ZAWODOWYCH
• Odpowiedzialność za realizację strategii marketingowych produktów na terytorium przedstawicielskim (neurologia, psychiatria, pediatria, ginekologia, chirurgia, onkologia, kardiologia) zarówno w ramach lecznictwa otwartego jak i szpitalnego
• Realizacja wizyt pojedynczych oraz warsztatów, szkoleń i sympozjów dla lekarzy
• Przygotowanie analiz sprzedażowych własnych produktów oraz konkurencji, dla potrzeb własnych i zespołu
• Aktywna działalność w aptekach otwartych (oferty pakietowe, umowy marketingowe, realizacja zamówień aptecznych na platformie Farmaprom, oferty dla sieci aptecznych), oraz lecznictwie zamkniętym (przetargi, oferty zakupowe, wprowadzenie leku do receptariusza)
• Regularne raportowanie wszelkich aktywności zgodnie z wymogami pracodawcy
• Odpowiedzialność za realizację strategii marketingowych produktów na terytorium przedstawicielskim (neurologia, psychiatria, pediatria, ginekologia, chirurgia, onkologia, kardiologia) zarówno w ramach lecznictwa otwartego jak i szpitalnego
• Realizacja wizyt pojedynczych oraz warsztatów, szkoleń i sympozjów dla lekarzy
• Przygotowanie analiz sprzedażowych własnych produktów oraz konkurencji, dla potrzeb własnych i zespołu
• Aktywna działalność w aptekach otwartych (oferty pakietowe, umowy marketingowe, realizacja zamówień aptecznych na platformie Farmaprom, oferty dla sieci aptecznych), oraz lecznictwie zamkniętym (przetargi, oferty zakupowe, wprowadzenie leku do receptariusza)
• Regularne raportowanie wszelkich aktywności zgodnie z wymogami pracodawcy
Szkolenia i kursy
Wykształcenie: wyższe, magister analityki medycznej
1988 - 1993 Wydział Farmacji, Oddział Analityki Medycznej
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
magister analityki medycznej
1997 Pierwszy stopień specjalizacji z Analityki Klinicznej.
1988 - 1993 Wydział Farmacji, Oddział Analityki Medycznej
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
magister analityki medycznej
1997 Pierwszy stopień specjalizacji z Analityki Klinicznej.
Edukacja
Grupy
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.