Monika Romaniuk

Monika Romaniuk

Specjalista ds. Rekrutacji. Headhunting. Koordynator
Łódź, łódzkie

Umiejętności

CRM Employer Branding rekrutacja Prezentacje Szkolenie nowych pracowników praca w zespole, praca z ludźmi, Pakiet MS Offiece praw jazdy kat. B

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IDES Consultants Polska Sp. z o.o.
Junior Consultant
● recruitment projects for senior and middle level positions
● planning recruitment strategies on the basis of the particular company profile and the client's requirements
● using various recruitment tools
● seeking candidates in compliance with the right profile; selection and application verification
● interviewing applicants
● carrying out aptitude and psychological tests
● creating and publishing recruitment advertisements
● preparing reports for clients
● drawing up opinions and recommendations
● maintaining and developing trade contacts with current and potential clients
Logo
Koordynator
Contrain Group Sp.z .o.o.
PEŁNA NAZWA STANOWISKA: Koordynator Personalny, Specjalista ds. Rekrutacji

Do moich obowiązków należało:
- nadzorowanie projektów rekrutacyjnych mających na celu pozyskanie pracowników tymczasowych dla kontrahentów z Holandii oraz Niemiec (branża: rolniczo-ogrodnicza, logistyka, recykling, pieczarkarnie, przetwórstwo spożywcze)
- wsparcie w realizacji rekrutacji na stanowiska specjalistyczne
- uczestnictwo w spotkaniach rekrutacyjnych z kandydatami (na terenie Polski)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z kandydatami i pracownikami tymczasowymi
- wdrażanie nowych członków zespołu
- przygotowywanie różnych narzędzi selekcji kandydatów
- opracowywanie pakietów informacyjnych dla pracowników tymczasowych
- podpisywanie umów z pracownikami tymczasowymi oraz przeprowadzanie wstępnych szkoleń BHP
- współtworzenie rocznych planów pracy dla pracowników tymczasowych
- czynny udział w budowaniu marki pracodawcy (employer branding)
- reprezentowanie firmy na Targach Pracy na terenie całej Polski
- koordynowanie pracy 2 niepełnosprawnych osób odpowiedzialnych za umieszczenia ofert pracy na portalach ogłoszeniowych
- pełnienie funkcji P.O. Kierownika Działu Rekrutacji (koordynowanie pracy 5 oddziałów w Polsce, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie integracji pomiędzy oddziałami, ewaluacja efektów pracy poszczególnych pracowników działu, bieżące reagowanie na pojawiające się trudności w funkcjonowaniu zespołu, ścisła współpraca z Działem Kontrolingu w zakresie KPIs, przygotowanie budżetu działu na rok 2017, nadzór nad realizacją programu rekomendacyjnego, tworzenie procedur, inne)
Logo
Specjalista ds. rekrutacji
Contrain Group Sp. zo o.o.
PEŁNA NAZWA STANOWISKA: Specjalista - Koordynator Projektów Rekrutacyjnych

Do moich obowiązków należało:
- koordynowanie projektów rekrutacyjnych dla kontrahentów z Holandii i Niemiec
- rekrutacja pracowników fizycznych (na terenie całej Polski)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z kandydatami i pracownikami tymczasowymi
- szkolenie nowych pracowników
- przygotowywanie różnych narzędzi selekcji kandydatów
- opracowywanie pakietów informacyjnych dla pracowników tymczasowych
- podpisywanie umów
Fundacja Robinson Crusoe
Konsultantka
Do moich obowiązków należało:
- tworzenie i współprowadzenie zajęć warsztatowych z młodzieżą z zastępczych form opieki zagrożoną wykluczeniem społecznym mających na celu przygotowanie jej do wejścia w samodzielne życie
CONTRAIN
Koordynator
PEŁNA NAZWA STANOWISKA: Koordynator ds. Rekrutacji

Do moich obowiązków należało:
- kompleksowe prowadzenie rekrutacji na potrzeby firmy (stanowiska specjalistyczne) oraz kontrahentów zagranicznych (pracownicy fizyczni)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- zarządzanie stroną www firmy
- nadzorowanie obszaru CSR w firmie (współpraca z Fundacją "Robinson Crusoe" jako wolontariuszka od 2010 roku)
CONTRAIN
Specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Do moich obowiązków należało:
- rekrutacja pracowników na projekty zagraniczne (Holandia, Włochy)
- logistyka transportu
- nadzór nad pracownikami delegowanymi (ponad 100 osób)
- prowadzenie korespondencji z kontrahentami zagranicznymi, firmami i osobami współpracującymi przy realizacji poszczególnych projektów
CONTRAIN
Asystentka
PEŁNA NAZWA STANOWISKA: Asystentka Kierownika Projektu/Koordynator Biura

Do moich obowiązków należało:
- pomoc w realizacji projektów zagranicznych
- zarządzanie obiegiem oraz archiwizacja dokumentacji
- recepcja pracowników i kandydatów do pracy
Logo
kelnerka, baristka
Smart Cafee
Do moich obowiązków należało:
- obsługa gości kawiarni
- kompleksowe przygotowywanie oferty z menu (kawa, herbata, sałatki, kanapki, desery lodowe, drinki)
- odpowiedzialność za zaopatrzenie kawiarni
- dbanie o wizerunek kawiarni
Logo
Hostessa
Różne Agencje Reklamowe
- promowanie produktów firmy Procter&Gamble

Szkolenia i kursy

1. I poziom elementarnego kursu
języka migowego z programem dla
pracowników służb społecznych

2. Egzamin Cambridge
First Certificate in English (FCE)

3. Szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

4. Kurs - Specjalista ds. Kadr i Płac

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Podyplomowe Studium Doradztwa Zawodowego, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Pedagogika w zakresie profilaktyki i animacji społeczno-kulturalnej, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.