Monika Romaniuk
Specjalista ds. Rekrutacji. Headhunting. Koordynator
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
CRM
Employer Branding
rekrutacja
Prezentacje
Szkolenie nowych pracowników
praca w zespole, praca z ludźmi,
Pakiet MS Offiece
praw jazdy kat. B
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Consultant
● recruitment projects for senior and middle level positions
● planning recruitment strategies on the basis of the particular company profile and the client's requirements
● using various recruitment tools
● seeking candidates in compliance with the right profile; selection and application verification
● interviewing applicants
● carrying out aptitude and psychological tests
● creating and publishing recruitment advertisements
● preparing reports for clients
● drawing up opinions and recommendations
● maintaining and developing trade contacts with current and potential clients
● planning recruitment strategies on the basis of the particular company profile and the client's requirements
● using various recruitment tools
● seeking candidates in compliance with the right profile; selection and application verification
● interviewing applicants
● carrying out aptitude and psychological tests
● creating and publishing recruitment advertisements
● preparing reports for clients
● drawing up opinions and recommendations
● maintaining and developing trade contacts with current and potential clients
Koordynator
Contrain Group Sp.z .o.o.
PEŁNA NAZWA STANOWISKA: Koordynator Personalny, Specjalista ds. Rekrutacji
Do moich obowiązków należało:
- nadzorowanie projektów rekrutacyjnych mających na celu pozyskanie pracowników tymczasowych dla kontrahentów z Holandii oraz Niemiec (branża: rolniczo-ogrodnicza, logistyka, recykling, pieczarkarnie, przetwórstwo spożywcze)
- wsparcie w realizacji rekrutacji na stanowiska specjalistyczne
- uczestnictwo w spotkaniach rekrutacyjnych z kandydatami (na terenie Polski)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z kandydatami i pracownikami tymczasowymi
- wdrażanie nowych członków zespołu
- przygotowywanie różnych narzędzi selekcji kandydatów
- opracowywanie pakietów informacyjnych dla pracowników tymczasowych
- podpisywanie umów z pracownikami tymczasowymi oraz przeprowadzanie wstępnych szkoleń BHP
- współtworzenie rocznych planów pracy dla pracowników tymczasowych
- czynny udział w budowaniu marki pracodawcy (employer branding)
- reprezentowanie firmy na Targach Pracy na terenie całej Polski
- koordynowanie pracy 2 niepełnosprawnych osób odpowiedzialnych za umieszczenia ofert pracy na portalach ogłoszeniowych
- pełnienie funkcji P.O. Kierownika Działu Rekrutacji (koordynowanie pracy 5 oddziałów w Polsce, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie integracji pomiędzy oddziałami, ewaluacja efektów pracy poszczególnych pracowników działu, bieżące reagowanie na pojawiające się trudności w funkcjonowaniu zespołu, ścisła współpraca z Działem Kontrolingu w zakresie KPIs, przygotowanie budżetu działu na rok 2017, nadzór nad realizacją programu rekomendacyjnego, tworzenie procedur, inne)
Do moich obowiązków należało:
- nadzorowanie projektów rekrutacyjnych mających na celu pozyskanie pracowników tymczasowych dla kontrahentów z Holandii oraz Niemiec (branża: rolniczo-ogrodnicza, logistyka, recykling, pieczarkarnie, przetwórstwo spożywcze)
- wsparcie w realizacji rekrutacji na stanowiska specjalistyczne
- uczestnictwo w spotkaniach rekrutacyjnych z kandydatami (na terenie Polski)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z kandydatami i pracownikami tymczasowymi
- wdrażanie nowych członków zespołu
- przygotowywanie różnych narzędzi selekcji kandydatów
- opracowywanie pakietów informacyjnych dla pracowników tymczasowych
- podpisywanie umów z pracownikami tymczasowymi oraz przeprowadzanie wstępnych szkoleń BHP
- współtworzenie rocznych planów pracy dla pracowników tymczasowych
- czynny udział w budowaniu marki pracodawcy (employer branding)
- reprezentowanie firmy na Targach Pracy na terenie całej Polski
- koordynowanie pracy 2 niepełnosprawnych osób odpowiedzialnych za umieszczenia ofert pracy na portalach ogłoszeniowych
- pełnienie funkcji P.O. Kierownika Działu Rekrutacji (koordynowanie pracy 5 oddziałów w Polsce, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie integracji pomiędzy oddziałami, ewaluacja efektów pracy poszczególnych pracowników działu, bieżące reagowanie na pojawiające się trudności w funkcjonowaniu zespołu, ścisła współpraca z Działem Kontrolingu w zakresie KPIs, przygotowanie budżetu działu na rok 2017, nadzór nad realizacją programu rekomendacyjnego, tworzenie procedur, inne)
Specjalista ds. rekrutacji
Contrain Group Sp. zo o.o.
PEŁNA NAZWA STANOWISKA: Specjalista - Koordynator Projektów Rekrutacyjnych
Do moich obowiązków należało:
- koordynowanie projektów rekrutacyjnych dla kontrahentów z Holandii i Niemiec
- rekrutacja pracowników fizycznych (na terenie całej Polski)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z kandydatami i pracownikami tymczasowymi
- szkolenie nowych pracowników
- przygotowywanie różnych narzędzi selekcji kandydatów
- opracowywanie pakietów informacyjnych dla pracowników tymczasowych
- podpisywanie umów
Do moich obowiązków należało:
- koordynowanie projektów rekrutacyjnych dla kontrahentów z Holandii i Niemiec
- rekrutacja pracowników fizycznych (na terenie całej Polski)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z kandydatami i pracownikami tymczasowymi
- szkolenie nowych pracowników
- przygotowywanie różnych narzędzi selekcji kandydatów
- opracowywanie pakietów informacyjnych dla pracowników tymczasowych
- podpisywanie umów
Koordynator
PEŁNA NAZWA STANOWISKA: Koordynator ds. Rekrutacji
Do moich obowiązków należało:
- kompleksowe prowadzenie rekrutacji na potrzeby firmy (stanowiska specjalistyczne) oraz kontrahentów zagranicznych (pracownicy fizyczni)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- zarządzanie stroną www firmy
- nadzorowanie obszaru CSR w firmie (współpraca z Fundacją "Robinson Crusoe" jako wolontariuszka od 2010 roku)
Do moich obowiązków należało:
- kompleksowe prowadzenie rekrutacji na potrzeby firmy (stanowiska specjalistyczne) oraz kontrahentów zagranicznych (pracownicy fizyczni)
- nadzorowanie bazy kandydatów
- zarządzanie stroną www firmy
- nadzorowanie obszaru CSR w firmie (współpraca z Fundacją "Robinson Crusoe" jako wolontariuszka od 2010 roku)
Specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Do moich obowiązków należało:
- rekrutacja pracowników na projekty zagraniczne (Holandia, Włochy)
- logistyka transportu
- nadzór nad pracownikami delegowanymi (ponad 100 osób)
- prowadzenie korespondencji z kontrahentami zagranicznymi, firmami i osobami współpracującymi przy realizacji poszczególnych projektów
- rekrutacja pracowników na projekty zagraniczne (Holandia, Włochy)
- logistyka transportu
- nadzór nad pracownikami delegowanymi (ponad 100 osób)
- prowadzenie korespondencji z kontrahentami zagranicznymi, firmami i osobami współpracującymi przy realizacji poszczególnych projektów
Szkolenia i kursy
1. I poziom elementarnego kursu
języka migowego z programem dla
pracowników służb społecznych
2. Egzamin Cambridge
First Certificate in English (FCE)
3. Szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
4. Kurs - Specjalista ds. Kadr i Płac
języka migowego z programem dla
pracowników służb społecznych
2. Egzamin Cambridge
First Certificate in English (FCE)
3. Szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
4. Kurs - Specjalista ds. Kadr i Płac
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.