Monika Prędka

Ekspert ds. marketingu i komunikacji
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Budżety Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Stosunki pracownicze Angielski Executive Reporting Human Resources Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Zarządzanie biurem Fotografia PowerPoint usprawnianie procesów Koordynacja projektu Project Management Public Relations zakupy SAP Strategia Praca w zespole tłumaczenia MS Office

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Agencja Reklamowa Mondelia
Właściciel
Profesjonalne wsparcie małych i dużych firm w zakresie promocji i komunikacji.
Materiały reklamowe, targi branżowe, imprezy firmowe - po Twojemu.
MAHLE Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. personalnych / komunikacji
1. Komunikacja wewnętrzna
- redagowanie cotygodniowego newslettera wewnętrznego (3000 odbiorców)
- redagowanie drukowanego kwartalnika korporacyjnego (ok 50 stron, materiały polskie i niemieckie)
- korekta pism, prezentacji i wydawnictw cyklicznych (poprawność językowa i stylistyczna, zachowanie standardów korporacyjnych oraz zgodność z polityką komunikacyjną firmy)
- organizowanie wydarzeń firmowych dla pracowników (dni/tygodnie merytoryczne i tematyczne, konkursy okolicznościowe, ważne wizyty, pikniki dla ok. 10 000 osób)
2. Komunikacja zewnętrzna
- monitoring prasy i internetu, SEO, SEM
- kontakt z mediami i instytucjami lokalnymi
- zarządzanie i obsługa udziału firmy w plebiscytach i konkursach
- zarządzanie komunikatami prasowymi
- wdrażanie strategii employer brandingowej
- udział w targach pracy
- obsługa programu First Spirit - zarządzanie treścią na stronie internetowej firmy
- zarządzanie profilem pracodawcy na portalach internetowych
3. Prace biurowe
- praca w SAP Zakupy oraz SAP PHR
- office management
MPWIK S.A.
Koordynator Biura Zarządu
- koordynowanie pracy dwóch sekretariatów zarządu
- członek zespołu redaktorskiego firmowego kwartalnika
- kontrola wydatków odpowiednich MPK
- koordynacja i administracja podróżami służbowymi, materiałami biurowymi
- sporządzanie protokołów z posiedzeń, listy działań i śledzenie postępów
- organizowanie imprez firmowych
- wydawanie listów referencyjnych dla dostawców
- administrowanie wewnętrzną listą kontaktów dla ok 800 osób
- administrowanie korporacyjnym adresem e-mail
Mondelez Polska Production Sp. z o. o.
Koordynator Administracji
- redagowanie lokalnego newslettera tygodniowego
- tworzenie i implementacja procedur i zasad administracyjnych obowiązujących w firmie
- członek zespołu redakcyjnego ogólnopolskiego kwartalnika
- współpraca z firmami zewnętrznymi - nieprodukcyjnymi (sprzątanie, ochrona, katering, transport, materiały biurowe, poczta, kurier, serwis odzieży roboczej, itp.)
- zorganizowanie całej administracji w firmie od podstaw
- organizowanie imprez firmowych (350 pracowników)
- nadzór nad umowami
LG Display Poland
Specjalista ds. PR
- tworzenie, implementacja i zarządzanie procedurami i zasadami dotyczącymi komunikacji wewnętrznej (umieszczanie tekstów w gazetce firmowej, umieszczanie ogłoszeń na tablicach ogłoszeń, itp)
- współredagowanie gazetki firmowej
- organizowanie imprez firmowych (ok. 1000 pracowników)
- zamawianie gadżetów reklamowych
LG.Philips LCD Poland Sp. z o.o.
Asystentka Prezesa
- stworzenie od podstaw sekretariatu nowej firmy
- współpraca z firmami zewnętrznymi nieprodukcyjnymi
- organizacja czasu pracy Prezesa
- organizowanie podróży służbowych i spotkań Prezesa
- tworzenie i implementacja procedur i zasad biurowych (korespondencja, rezerwacja sal konferencyjnych, zamawianie materiałów biurowych, itp)
Urząd Gminy Świdnica
Specjalista ds. PR
Współpraca z gminą partnerską w Niemczech
Zarządzanie materiałami promocyjnymi
Press relations
Obsługa strony internetowej gminy

Szkolenia i kursy

- First-Time Manager (TM), 01-03.2015 - ICAN Institute
- Doskonalenie rozwiązań systemowych HR, 01.2015, HR Audytor
- Rekrutacja i selekcja pracowników, 11.2014, Akademia Biznesu MDDP
- Mierzenie efektywności komunikacji wewnętrznej, 05.2012, RR Communication Consulting
- MS Access dla początkujących, 11.2011, BIT Polska
- MS Excel dla zaawansowanych, 10.2011, Mondelez
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną, 09.2011, RR Communication Consulting
- Zarządzanie projektami, 12.2009, Instytut Szkoleń
- Sztuka prezentacji, 11.2009, Mediar
- Jak zwiększyć efektywność własnych działań we współpracy z innymi pracownikami, 11.2009, Integra
- Sztuka komunikacji, czyli jak osiągnąć sukces w kontaktach z ludźmi, 07.2009, Cogitum
- Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg standardów IFS i BRC, 04.2009, EcoMS Consulting
- Profesjonalne Negocjacje, 12.2008, Vidi
- Asystentka - Profesjonalizm w każdym calu, 07.2006, Grupa Tempo
- Biuletyn Informacji Publicznej - nowe zobowiązania administracji od 1 stycznia 2005, 11.2004, centrum promocji informatyki

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

kino, fotografia, taniec

Inne

prawo jazdy kat. B od 1997 roku

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.