Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. restrukturyzacji
Analiza oraz monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej Małych Przedsiębiorstw;
Przeprowadzanie analizy zabezpieczeń majątkowych kredytobiorcy;
Ocena propozycji restrukturyzacyjnych składanych przez kredytobiorców;
Opracowywanie planów działań restrukturyzacyjnych wobec klientów banku;
Przygotowywanie rekomendacji i decyzji w zakresie restrukturyzacyjnych;
Sporządzanie pism, porozumień, aneksów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi procesami;
Współpraca z Doradcami Klienta i innymi jednostkami Banku biorących udział w procesie restrukturyzacji i windykacji Klienta;
Przeprowadzanie analizy zabezpieczeń majątkowych kredytobiorcy;
Ocena propozycji restrukturyzacyjnych składanych przez kredytobiorców;
Opracowywanie planów działań restrukturyzacyjnych wobec klientów banku;
Przygotowywanie rekomendacji i decyzji w zakresie restrukturyzacyjnych;
Sporządzanie pism, porozumień, aneksów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi procesami;
Współpraca z Doradcami Klienta i innymi jednostkami Banku biorących udział w procesie restrukturyzacji i windykacji Klienta;
Młodszy Specjalista ds. Analiz Kredytowych
Weryfikacja wniosków kredytowych dotyczących klientów segmentu MP;
Weryfikowanie kompletności dokumentacji kredytowej oraz kontrola prawidłowości jej wypełnienia;
Analiza zdolności kredytowej Klientów;
Analiza i ocena proponowanych przez Klienta zabezpieczeń transakcji;
Przygotowywanie rekomendacji i podejmowanie decyzji kredytowych;
Weryfikowanie kompletności dokumentacji kredytowej oraz kontrola prawidłowości jej wypełnienia;
Analiza zdolności kredytowej Klientów;
Analiza i ocena proponowanych przez Klienta zabezpieczeń transakcji;
Przygotowywanie rekomendacji i podejmowanie decyzji kredytowych;
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Udzielanie odpowiedzi oraz wsparcia (Help Desk) dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu bankowości elektronicznej oraz obowiązujących procedur, współpraca z działem IT w celu ustalania rozwiązań do pojawiających się błędów dot. EKD oraz praca nad wprowadzaniem nowych rozwiązań i funkcji w systemach elektronicznych, udział we wdrażaniu nowych usług bankowości elektronicznej tj. aplikacji Mobily Bank oraz System Bankowości Internetowej, autoryzacja przelewów na wysokie kwoty, monitorowanie i obsługa reklamacji i zapytań Klientów Indywidualnych oraz Małych Firm dot. elektronicznych kanałów dostępu, realizacja płatności krajowych i zagranicznych, pełnienie obowiązków kierownika sekcji podczas jego nieobecności.
młodszy specjalista ds. obsługi przedsiębiorstw
Szkolenie nowych pracowników, procesowanie reklamacji dotyczących problemów technicznych Elektronicznych Kanałów Dostępu, udział we wdrażaniu nowych usług bankowości elektronicznej tj.aplikacji R-Mobile oraz System Bankowości Internetowej dla Małych Firm i Klientów Indywidualnych, udzielanie wsparcia (help desk) dla Klientów i komórek operacyjnych Banku z zakresu EKD, udzielanie wsparcia konsultantom infolinii dla Klientów Indywidualnych oraz Firm. Współpraca z działem IT w celu ustalania rozwiązań do pojawiających się błędów dot. EKD oraz praca nad wprowadzaniem nowych rozwiązań i funkcji w systemach elektronicznych. Pełnienie obowiązków kierownika sekcji podczas jego nieobecności.
opiekun ds. bankowości elektronicznej
Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla Klientów i komórek operacyjnych Banku w zakresie obsługi systemów bankowości elektronicznej: System Bankowości Internetowej, R-Mobile, IVR, R-sms
Udzielanie fachowej pomocy Klientom w przypadku problemów technicznych z powyższymi aplikacjami.
Współpraca z działem IT w celu rozwiązywania błędów technicznych oraz opracowania usprawnień dla aplikacji: SBI, R-Mobile, IVR, Rsms
Udzielanie fachowej pomocy Klientom w przypadku problemów technicznych z powyższymi aplikacjami.
Współpraca z działem IT w celu rozwiązywania błędów technicznych oraz opracowania usprawnień dla aplikacji: SBI, R-Mobile, IVR, Rsms
opiekun ds. bankowości elektronicznej
Udzielania wsparcia (Help Desk) dla Klientów i komórek operacyjnych Banku, z zakresu usługi R-Mobile a także systemów bankowości elektronicznej MultiCash oraz R.Express
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych Klienta
Pomoc w konfiguracji telefonów komórkowych dla usługi R-Mobile
Testy nowych aplikacji/systemów bankowości elektronicznej
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych Klienta
Pomoc w konfiguracji telefonów komórkowych dla usługi R-Mobile
Testy nowych aplikacji/systemów bankowości elektronicznej
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
On i Ona. Dwie płcie czy dwa gatunki
Czy firmę idealną mogą tworzyć jednostki niespełnione w życiu prywatnym?
Jak nasz partnerski związek przekształcić w związek idealny.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen.
www.raiffeisen.pl/