Monika Hałasa

Młodszy Specjalista ds. Analizy Kredytowej Małych Firm
Lucynów, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
specjalista ds. restrukturyzacji
Analiza oraz monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej Małych Przedsiębiorstw;
Przeprowadzanie analizy zabezpieczeń majątkowych kredytobiorcy;
Ocena propozycji restrukturyzacyjnych składanych przez kredytobiorców;
Opracowywanie planów działań restrukturyzacyjnych wobec klientów banku;
Przygotowywanie rekomendacji i decyzji w zakresie restrukturyzacyjnych;
Sporządzanie pism, porozumień, aneksów i innych dokumentów związanych z prowadzonymi procesami;
Współpraca z Doradcami Klienta i innymi jednostkami Banku biorących udział w procesie restrukturyzacji i windykacji Klienta;
Bank BNP Paribas
Młodszy Specjalista ds. Analiz Kredytowych
Weryfikacja wniosków kredytowych dotyczących klientów segmentu MP;
Weryfikowanie kompletności dokumentacji kredytowej oraz kontrola prawidłowości jej wypełnienia;
Analiza zdolności kredytowej Klientów;
Analiza i ocena proponowanych przez Klienta zabezpieczeń transakcji;
Przygotowywanie rekomendacji i podejmowanie decyzji kredytowych;
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Udzielanie odpowiedzi oraz wsparcia (Help Desk) dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu bankowości elektronicznej oraz obowiązujących procedur, współpraca z działem IT w celu ustalania rozwiązań do pojawiających się błędów dot. EKD oraz praca nad wprowadzaniem nowych rozwiązań i funkcji w systemach elektronicznych, udział we wdrażaniu nowych usług bankowości elektronicznej tj. aplikacji Mobily Bank oraz System Bankowości Internetowej, autoryzacja przelewów na wysokie kwoty, monitorowanie i obsługa reklamacji i zapytań Klientów Indywidualnych oraz Małych Firm dot. elektronicznych kanałów dostępu, realizacja płatności krajowych i zagranicznych, pełnienie obowiązków kierownika sekcji podczas jego nieobecności.
Bank BNP Paribas
młodszy specjalista ds. obsługi przedsiębiorstw
Szkolenie nowych pracowników, procesowanie reklamacji dotyczących problemów technicznych Elektronicznych Kanałów Dostępu, udział we wdrażaniu nowych usług bankowości elektronicznej tj.aplikacji R-Mobile oraz System Bankowości Internetowej dla Małych Firm i Klientów Indywidualnych, udzielanie wsparcia (help desk) dla Klientów i komórek operacyjnych Banku z zakresu EKD, udzielanie wsparcia konsultantom infolinii dla Klientów Indywidualnych oraz Firm. Współpraca z działem IT w celu ustalania rozwiązań do pojawiających się błędów dot. EKD oraz praca nad wprowadzaniem nowych rozwiązań i funkcji w systemach elektronicznych. Pełnienie obowiązków kierownika sekcji podczas jego nieobecności.
Bank BNP Paribas
opiekun ds. bankowości elektronicznej
Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla Klientów i komórek operacyjnych Banku w zakresie obsługi systemów bankowości elektronicznej: System Bankowości Internetowej, R-Mobile, IVR, R-sms
Udzielanie fachowej pomocy Klientom w przypadku problemów technicznych z powyższymi aplikacjami.
Współpraca z działem IT w celu rozwiązywania błędów technicznych oraz opracowania usprawnień dla aplikacji: SBI, R-Mobile, IVR, Rsms
Paweł P.
Paweł P. · współpracownik
wystawiono
Solidność i dokładność w kontekście wykonywanych zadań. Elastyczność we współpracy z działami technicznymi. Szczególnie dobrze wspominam duże zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Bank BNP Paribas
opiekun ds. bankowości elektronicznej
Udzielania wsparcia (Help Desk) dla Klientów i komórek operacyjnych Banku, z zakresu usługi R-Mobile a także systemów bankowości elektronicznej MultiCash oraz R.Express
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych Klienta
Pomoc w konfiguracji telefonów komórkowych dla usługi R-Mobile
Testy nowych aplikacji/systemów bankowości elektronicznej
Polkomtel Sp. z o. o.
konsultant
Polkomtel S.A. Dział Programów Lojalnościowych
utrzymywanie klientów rezygnacyjnych, budowanie długotrwałych więzi z Klientem, doradztwo w zakresie usług operatora, udzielanie informacji na temat procedur rezygnacyjnych
Żagiel S.A.
referent ds. ubsługi umów kredytowych
sprawdzanie poprawności i księgowanie sporządzonych umów kredytowych, potwierdzanie danych zawartych w umowach kredytowych, informowanie o zasadach kredytowania, obsługa kancelaryjna

Edukacja

Logo
Szkolenie i rozwój, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Ekonomia, specjalność: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Grupy

101 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
FRIENDS
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
GL - Po godzinach
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Grupa Trzymająca Szczęście
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :) Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
On i Ona. Dwie płcie czy dwa gatunki
On i Ona. Dwie płcie czy dwa gatunki
Czy firmę idealną mogą tworzyć jednostki niespełnione w życiu prywatnym? Jak nasz partnerski związek przekształcić w związek idealny.
Raiffeisen Polbank S.A.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen. www.raiffeisen.pl/