Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Relacji z Klientem, Opiekun Klienta
- Obsługa portfela Klientów Firmy: uruchamianie i realizacja warunków umowy, rozszerzanie współpracy o nowe produkty w ramach faktoringu
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Spółki oraz odpowiedzialność za satysfakcję Klienta w ramach współpracy faktoringowej
- Nadzór nad dochodowością oraz dbałość o dobrą jakość portfela
- Przygotowywanie dokumentów dot. aktualizacji lub zmiany warunków umowy.
- współpraca z Zespołem Sprzedaży
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Spółki oraz odpowiedzialność za satysfakcję Klienta w ramach współpracy faktoringowej
- Nadzór nad dochodowością oraz dbałość o dobrą jakość portfela
- Przygotowywanie dokumentów dot. aktualizacji lub zmiany warunków umowy.
- współpraca z Zespołem Sprzedaży
Specjalista w Centrum Rozliczeń
- Dbanie o jakość i kontrola portfela klientów,
- Realizowanie warunków umów współpracy z klientem,
- Raportowanie i archiwizowanie danych dotyczących klientów
- Księgowanie faktur,
- Rozliczanie faktur oraz wyjaśnianie rozliczeń na kontach klientów,
- Monitoring wierzytelności,
- Realizowanie warunków umów współpracy z klientem,
- Raportowanie i archiwizowanie danych dotyczących klientów
- Księgowanie faktur,
- Rozliczanie faktur oraz wyjaśnianie rozliczeń na kontach klientów,
- Monitoring wierzytelności,
Asystent Brokera
- Obsługa klientów w zakresie proponowanych ubezpieczeń (pośrednictwo przy zawieraniu umów; bieżące nadzorowanie umów)
- współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie proponowanych klientom usług,
- tworzenie oraz weryfikacja dokumentacji związanej z poszczególnymi klientami,
- obsługa bazy dotyczącej ubezpieczanych produktów, występujących szkód (Access),
- Rozliczanie należności z tytułu ubezpieczeń (odpowiedzialność za terminowe rozliczenia płatności),
- Opracowywanie okresowych raportów z realizowanych zadań,
- Wykonywanie zadań biurowych, prowadzenie korespondencji, szkolenie młodszych pracowników.
- przygotowywanie zapytań ofertowych, porównań ofert dla klienta,
- analiza finansowa składanych ofert, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji,
- opracowywanie procedur szkodowych,raportowanie szkód
- uzgadnianie należności, odpowiedzialność za terminowe regulowanie należności,
- Przygotowywanie rutynowej korespondencji, rejestrów i raportów
- współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie proponowanych klientom usług,
- tworzenie oraz weryfikacja dokumentacji związanej z poszczególnymi klientami,
- obsługa bazy dotyczącej ubezpieczanych produktów, występujących szkód (Access),
- Rozliczanie należności z tytułu ubezpieczeń (odpowiedzialność za terminowe rozliczenia płatności),
- Opracowywanie okresowych raportów z realizowanych zadań,
- Wykonywanie zadań biurowych, prowadzenie korespondencji, szkolenie młodszych pracowników.
- przygotowywanie zapytań ofertowych, porównań ofert dla klienta,
- analiza finansowa składanych ofert, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji,
- opracowywanie procedur szkodowych,raportowanie szkód
- uzgadnianie należności, odpowiedzialność za terminowe regulowanie należności,
- Przygotowywanie rutynowej korespondencji, rejestrów i raportów
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Grupy
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem