Umiejętności
bankowość
Ofertowanie
Call Center
Microsoft Excel
Microsoft Word
Negocjacje
POS
Microsoft PowerPoint
Sprzedaż
Obsługa klienta
ubezpieczenia majątkowe
Subrea
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Placówki
Do moich obowiązków należy:
- organizacja, nadzór i wspieranie pracy podległych Pracowników
- pozyskiwanie nowych klientów dla Banku
- realizacja planu sprzedaży oraz wyniku finansowego Placówki
- doradztwo w zakresie produktów bankowych
- zorganizowanie od zera funkcjonowania nowo otwartej placówki począwszy od rekrutacji pracowników do realizacji standardów instytucji finansowej
- budowanie współpracy i dobrych relacji z klientami
- organizacja, nadzór i wspieranie pracy podległych Pracowników
- pozyskiwanie nowych klientów dla Banku
- realizacja planu sprzedaży oraz wyniku finansowego Placówki
- doradztwo w zakresie produktów bankowych
- zorganizowanie od zera funkcjonowania nowo otwartej placówki począwszy od rekrutacji pracowników do realizacji standardów instytucji finansowej
- budowanie współpracy i dobrych relacji z klientami
Kierownik filii
Kredyt Bank S.A.
Do moich obowiązków należało:
- organizacja, nadzór i wspieranie pracy podległych Doradców
- pozyskiwanie nowych klientów dla Banku
- realizacja planu sprzedaży oraz wyniku finansowego Filii
- doradztwo w zakresie produktów bankowych i bankowo- ubezpieczeniowych oferowanych przez Grupę Kapitałową Banku
- budowanie długofalowej współpracy i dobrych relacji z klientami
- organizacja, nadzór i wspieranie pracy podległych Doradców
- pozyskiwanie nowych klientów dla Banku
- realizacja planu sprzedaży oraz wyniku finansowego Filii
- doradztwo w zakresie produktów bankowych i bankowo- ubezpieczeniowych oferowanych przez Grupę Kapitałową Banku
- budowanie długofalowej współpracy i dobrych relacji z klientami
inspektor bankowy
- 2005 ekspert od spraw kart kredytowych i kredytów
- 2003-2005 – telefoniczna obsługa klienta zgodna z obowiązującymi procedurami, odpisywanie na e-mailowe zgłoszenia/zapytania klientów Banku, przyjmowanie reklamacji klientów, aktywna sprzedaż
- 2003-2005 – telefoniczna obsługa klienta zgodna z obowiązującymi procedurami, odpisywanie na e-mailowe zgłoszenia/zapytania klientów Banku, przyjmowanie reklamacji klientów, aktywna sprzedaż
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia