Umiejętności
Komunikacja
Marketing
Administracja biura
Public Relations
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Centrum Telefonicznego
Zarządzanie zespołem Obsługi klienta - Cyfrowa Prenumerata Gazety Wyborczej
Odpowiedzialność za realizację celów i budżetu działu
Raportowanie wyniki pracy zespołu.
Rekrutacja pracowników oraz wdrażanie ich w wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Prowadzenie monitoringu „on-line” i „off-line” rozmów prowadzonych przez pracowników podległego zespołu oraz ocenę tych rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami
Stawianie celów i wyznacza comiesięcznych celów podległym pracownikom
Rozliczanie premii podległych pracowników
Prowadzenie indywidualnych i zespołowych spotkań z pracownikami.
Tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie działu.
Odpowiedzialność za realizację celów i budżetu działu
Raportowanie wyniki pracy zespołu.
Rekrutacja pracowników oraz wdrażanie ich w wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Prowadzenie monitoringu „on-line” i „off-line” rozmów prowadzonych przez pracowników podległego zespołu oraz ocenę tych rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami
Stawianie celów i wyznacza comiesięcznych celów podległym pracownikom
Rozliczanie premii podległych pracowników
Prowadzenie indywidualnych i zespołowych spotkań z pracownikami.
Tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie działu.
P.o Kierownika Centrum Telefonicznego
Odpowiedzialność za realizację celów i budżetu działu
Raportowanie wyniki pracy zespołu.
Rekrutacja pracowników oraz wdrażanie ich w wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Prowadzenie monitoringu „on-line” i „off-line” rozmów prowadzonych przez pracowników podległego zespołu oraz ocenę tych rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami
Stawianie celów i wyznacza comiesięcznych celów podległym pracownikom
Rozliczanie premii podległych pracowników
Prowadzenie indywidualnych i zespołowych spotkań z pracownikami.
Tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie działu.
Dodatkowe obowiązki wynikające ze stanowiska koordynatora.
Raportowanie wyniki pracy zespołu.
Rekrutacja pracowników oraz wdrażanie ich w wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Prowadzenie monitoringu „on-line” i „off-line” rozmów prowadzonych przez pracowników podległego zespołu oraz ocenę tych rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami
Stawianie celów i wyznacza comiesięcznych celów podległym pracownikom
Rozliczanie premii podległych pracowników
Prowadzenie indywidualnych i zespołowych spotkań z pracownikami.
Tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie działu.
Dodatkowe obowiązki wynikające ze stanowiska koordynatora.
Koordynator Centrum Telefonicznego
Kontrola realizację planów przychodowych
Rapory wyników pracy zespołu.
Rekrutacja specjalistów ds. sprzedaży telefonicznej oraz wdraża ich w wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Prowadzenie monitoring „on-line” i „off-line” rozmów prowadzonych przez pracowników podległego zespołu oraz ocenę tych rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez pracowników podległego zespołu zgodnie z obowiązującymi procedurami
Planowanie harmonogramu pracy pracowników Centrum Telefonicznej oraz kontrola realizacji zadań zgodnie z harmonogramem.
Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wypłaty premii zgodnie z obowiązującym systemem motywacyjnym.
Prowadzenie indywidualnych i zespołowych spotkań ze specjalistami w zakresie bieżącej realizacji planów sprzedażowych.
Prowadzenie spotkań instruktażowych i coachingowch z pracownikami podległego zespołu.
Prowadzenie szkoleń z zakresu wiedzy o produktach i usługach obsługiwanych przez pracowników Centrum Telefonicznego
Prowadzi szkoleń z zakresu umiejętności obsługi Klientów we współpracy z HR.
Inicjacja, tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniająch sprzedaż i telefoniczną obsługę Klientów.
Administracja bazami danych w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji planów.
Współpra z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy w zakresie właściwej realizacji planów Centrum Telefonicznego.
Rapory wyników pracy zespołu.
Rekrutacja specjalistów ds. sprzedaży telefonicznej oraz wdraża ich w wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Prowadzenie monitoring „on-line” i „off-line” rozmów prowadzonych przez pracowników podległego zespołu oraz ocenę tych rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez pracowników podległego zespołu zgodnie z obowiązującymi procedurami
Planowanie harmonogramu pracy pracowników Centrum Telefonicznej oraz kontrola realizacji zadań zgodnie z harmonogramem.
Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wypłaty premii zgodnie z obowiązującym systemem motywacyjnym.
Prowadzenie indywidualnych i zespołowych spotkań ze specjalistami w zakresie bieżącej realizacji planów sprzedażowych.
Prowadzenie spotkań instruktażowych i coachingowch z pracownikami podległego zespołu.
Prowadzenie szkoleń z zakresu wiedzy o produktach i usługach obsługiwanych przez pracowników Centrum Telefonicznego
Prowadzi szkoleń z zakresu umiejętności obsługi Klientów we współpracy z HR.
Inicjacja, tworzenie i wdrażanie rozwiązań usprawniająch sprzedaż i telefoniczną obsługę Klientów.
Administracja bazami danych w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji planów.
Współpra z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy w zakresie właściwej realizacji planów Centrum Telefonicznego.
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
•telefoniczna sprzedaż produktów i usług AGORA S.A.,
•informowanie Klientów o aktualnej ofercie Firmy,
•obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z wyznaczonymi standardami,
•prowadzenie korespondencji e-mail z klientami
•budowanie trwałych relacji z Klientami,
•dbanie o wizerunek Firmy,
•informowanie Klientów o aktualnej ofercie Firmy,
•obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z wyznaczonymi standardami,
•prowadzenie korespondencji e-mail z klientami
•budowanie trwałych relacji z Klientami,
•dbanie o wizerunek Firmy,
Szkolenia i kursy
2015.03 - Szkolenie "Rozmowa oceniająca"
2014.09 - Szkolenie "Skuteczne rekrutacje"
2014.03 - Szkolenie "Niezbędnik menedżera"
2014.01 - Szkolenie "Aktywna sprzedaż przez telefon"
2011
Szkolenie w technik pamięciowych, kreatywnych notatek w centrum szkoleniowym intelektualnie.pl
2014.09 - Szkolenie "Skuteczne rekrutacje"
2014.03 - Szkolenie "Niezbędnik menedżera"
2014.01 - Szkolenie "Aktywna sprzedaż przez telefon"
2011
Szkolenie w technik pamięciowych, kreatywnych notatek w centrum szkoleniowym intelektualnie.pl
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Podróże, Sport, Motocykle
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.