Monika Partyka

Menadżer ds. Wdrożeń i Optymalizacji Operacji, Alior Bank S.A.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

bankowość Coaching Rozwiązywanie konfliktów Rekrutacja Zarządzanie zespołem pakiet MS Office Prawo jazdy kategorii B - umiejętność czynna Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach Umiejętność pracy w zespole jak i silna motywacja do samodzielnej pracy

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Menedżer ds. Wdrożeń Projektów i Optymalizacji
Alior Bank S.A.
Menedżer ds. Analiz Kredytowych
- Organizacja bieżącej pracy zespołu;
- Zapewnienie prawidłowej obsługi, zgodnej z obowiązującymi regulacjami, wniosków pozyskanych poprzez kanały zdalnej sprzedaży o produkty depozytowe i kredytowe niezabezpieczone;
- Wdrażanie, kontrolowanie i aktualizowanie procesów i procedur operacyjnych;
- Optymalizacja procesów i procedur wpływających na: obniżenie kosztów pracy, poprawę efektywności pracy;
- Zarządzanie rozwojem podległych pracowników;
- Raportowanie codziennej pracy zespołu;
Alior Bank S.A.
Specjalista / Ekspert ds. Analiz Kredytowych
- Analiza wniosków kredytowych dotyczących produktów kredytowych niezabezpieczonych wraz z podejmowaniem decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji kredytowych;
- Współudział w tworzeniu procesu i procedur kredytowych;
- Współudział we wdrażaniu procesu i nowych projektów kredytowych;
- Raportowanie codziennej pracy zespołu;
- Szkolenie nowych pracowników zespołu z zakresu Metodyk Kredytowania i procesu weryfikacji kredytowej.
CBB Call Center
Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
- Analiza wniosków kredytowych dotyczących pożyczki gotówkowej i kart kredytowych. Podpisywanie umów kredytowych dotyczących pożyczki gotówkowej w imieniu banku BPH SA - w ramach udzielonego przez bank pełnomocnictwa;
- Weryfikacja dokumentacji kredytowej;
- Akceptacja podjętych decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji kredytowych;
CBB Call Center
Konsultant w Dziale Obsługi Klienta
- Telefoniczna obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego w zakresie informacyjnym jak i operacyjnym;

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Wydział Finansów
Logo
Finanse i bankowość, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Wydział Finansów

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Inne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

- Film (szczególnie kino hiszpańskie);
- Muzyka (szczególnie muzyka alternatywna);
- Literatura (literatura obyczajowa, thriller, kryminał, reportaż, biografia);
- Sport – wędrówki górskie, polska siatkówka, jazda na rowerze, snowboard

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.