Umiejętności
Copywriting
Display Advertising
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Microsoft Office
Public Relations
Retargeting
RTB
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Wordpress
Zarządzanie zespołem
Badania online
Marketing internetowy
E-mail marketing
Analiza
SPSS Statistics
praca w zespole
relacje z mediami
Analiza konkurencji
znajomość Google Analytics
Pisanie tekstów SEO
Programy afiliacyjne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Sklep Presto / Ortens Sp. z o.o.
Koordynacja poprawności ofert umieszczanych we wszystkich kanałach sprzedażowych (Kontrola kategorii sklepowych od strony marketingowej ) Analiza i kontrola serwisów opiniotwórczych i porównywarek cenowych Content Marketing, Social Media i redakcja (koordynacja) tekstów związanych z obecnością firmy w sieci (jak również strony zapleczowe, konkursy i rozwijanie komunikacji ze społecznością) Współpraca z portalami, sieciami afiliacyjnymi, badanie efektywności, wzrost konwersji Bieżąca kontrola działań agencji (koordynacja i delegowanie zadań) Optymalizacja platformy e-commerce ( działania usability) Aktywny udział w tworzeniu rozwiązań e-commerce Przygotowanie, nadzór nad przebiegiem kampanii reklamowych online oraz analiza ich efektywności Współpraca z działem handlowym, BOK i IT w zakresie rozwoju kanału online Szukanie i wdrażanie nowych innowacyjnych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego Przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych w formie elektronicznej i druków
Social Media Specialist
-Analiza, projektowanie i realizowanie kampanii Social Media dla takich marek jak: IKEA, Elovena, Drożdze Babuni, Sokołów, Góralki, Solaris Center.
-Zarządzanie procesami w kanałach społecznościowych i moderowanie komunikacji.
-Bieżąca obsługa profilów firm w mediach społecznościowych - Facebook, Instagram, YouTube.
-Budowa społeczności, zaangażowania oraz przeprowadzanie akcji społecznościowych, zorientowanych na efekt wirusowy.
-Organizowanie konkursów z nagrodami, które podniosą zainteresowanie fanpage’m.
-Budowanie relacji z potencjalnymi klientami firmy, odbiorcami marki.
-Realizacja i koordynowanie projektów marketingowych zorientowanych na aktualne cele firm.
-Monitorowanie skuteczności realizowanych kampanii w poszczególnych kanałach komunikacji –Tworzenie raportów.
-Poszukiwanie nowych dróg komunikacji i bieżące reagowanie na aktualne trendy.
-Rekomendowanie zmian dotyczących strategii komunikacji w Social media.
-Wsparcie przy innych projektach marketingowych
-Zarządzanie procesami w kanałach społecznościowych i moderowanie komunikacji.
-Bieżąca obsługa profilów firm w mediach społecznościowych - Facebook, Instagram, YouTube.
-Budowa społeczności, zaangażowania oraz przeprowadzanie akcji społecznościowych, zorientowanych na efekt wirusowy.
-Organizowanie konkursów z nagrodami, które podniosą zainteresowanie fanpage’m.
-Budowanie relacji z potencjalnymi klientami firmy, odbiorcami marki.
-Realizacja i koordynowanie projektów marketingowych zorientowanych na aktualne cele firm.
-Monitorowanie skuteczności realizowanych kampanii w poszczególnych kanałach komunikacji –Tworzenie raportów.
-Poszukiwanie nowych dróg komunikacji i bieżące reagowanie na aktualne trendy.
-Rekomendowanie zmian dotyczących strategii komunikacji w Social media.
-Wsparcie przy innych projektach marketingowych
PR & Marketing Assistant
-Opracowanie, planowanie, realizacja i wdrażanie strategii marketingowych i wizerunkowych w social mediach dla takich marek jak: MojeNoce,pl, Witek’s, Lege Artis, Galtex, Polontex, Hellada, Valvex (Polski Hydraulik), Konspol.
-Przygotowanie prezentacji oraz scenariuszy działania / praca wg założonych scenariuszy i bieżąca animacja ruchu.
-Content management i copywriting.
-Administracja na różnych platformach społecznościowych (zarządzanie kontami klientów), oraz nadzorowanie prac programistów i grafików.
-Działania wspierające projekty E-PR: przygotowanie i redakcja komunikatów prasowych, newsów, artykułów, budowa / utrzymanie kontaktów z dziennikarzami branżowymi m.in. na portalu Budnet.pl i e-budownictwo.pl.
-Monitoring efektów i tworzenie raportów w oparciu o narzędzia firmy.
-Obsługa i przeprowadzanie szkoleń z vCMS+.
-Przygotowanie prezentacji oraz scenariuszy działania / praca wg założonych scenariuszy i bieżąca animacja ruchu.
-Content management i copywriting.
-Administracja na różnych platformach społecznościowych (zarządzanie kontami klientów), oraz nadzorowanie prac programistów i grafików.
-Działania wspierające projekty E-PR: przygotowanie i redakcja komunikatów prasowych, newsów, artykułów, budowa / utrzymanie kontaktów z dziennikarzami branżowymi m.in. na portalu Budnet.pl i e-budownictwo.pl.
-Monitoring efektów i tworzenie raportów w oparciu o narzędzia firmy.
-Obsługa i przeprowadzanie szkoleń z vCMS+.
Seo assistant
Tworzenie stron w Wordpressie, Preclowanie i katalogowanie stron, publikacja artykułów na temat danej strony internetowej wraz z linkiem pozycjonującym w treści artykułu.
Szkolenia i kursy
Język angielski (B2)
SPSS course
E-trends
Elektroniczne formy komunikacji
Usability
Social media w e-gospodarce
Digital economy
Badania serwisów internetowych
Zarządzanie E-projektem
Data & Web-Mining
Reklama w Internecie
Cyberkultura
SPSS course
E-trends
Elektroniczne formy komunikacji
Usability
Social media w e-gospodarce
Digital economy
Badania serwisów internetowych
Zarządzanie E-projektem
Data & Web-Mining
Reklama w Internecie
Cyberkultura
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Zumba, reklama, muzyka elektroniczna, nowe technologie
Organizacje
Biuletyn Informacji Studenckiej AGH
ITberries
ITberries
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze