Monika Osytek

Kierownik Działu Sprzedaży Telefonicznej, Liberty Direct

Umiejętności

Coaching Microsoft Office Oracle rekrutacja Zarządzanie zespołem Negocjacje kontraktu Ubezpieczenia Prawo jazdy kat B udzielanie feedbacku

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Liberty Ubezpieczenia
Kierownik Działu Sprzedaży Telefonicznej
Zarządzanie telefoniczną sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych w kanale Inbound i Outbound, tworzenie i negocjowanie umów z podwykonawcami, zarządzanie zespołem kierowników oraz firmami współpracującymi, budowanie, rozliczanie i analiza systemów motywacyjnych oraz prowizyjnych, tworzenie planów sprzedaży i egzekwowanie realizacji celów ilościowych i jakościowych, rekrutacja pracowników, szkolenia, coaching, projektowanie oraz wdrażanie zmian w systemie IVR, raportowanie do Zarządu.
Liberty Ubezpieczenia
Kierownik Działu Sprzedaży Call Center
Zarządzanie telefoniczną sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych w kanale Inbound, zarządzanie zespołem kierowników, budowanie, rozliczanie i analiza systemów motywacyjnych, tworzenie planów sprzedaży i egzekwowanie realizacji celów ilościowych i jakościowych, rekrutacja pracowników, szkolenia, coaching, projektowanie oraz wdrażanie zmian w systemie IVR, udział w tworzeniu produktów ubezpieczeniowych, raportowanie do Wicedyrektora Sprzedaży.
Liberty Ubezpieczenia
Kierownik Zespołu
Zarządzanie zespołem Konsultantów ds. Sprzedaży Ubezpieczeń, egzekwowanie realizacji celów ilościowych i jakościowych, rekrutacja pracowników, szkolenia, coaching, motywowanie, udział w tworzeniu produktów ubezpieczeniowych, testy systemów IT, raportowanie do Kierownika Działu Sprzedaży.
Liberty Ubezpieczenia
Zastępca Kierownika Zespołu
Wspieranie przełożonego w zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej, szkolenia i coaching pracowników, sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, telefoniczna obsługa klienta, raportowanie do Kierownika Zespołu.
Liberty Ubezpieczenia
Konsultant Ds. Ubezpieczeń
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, telefoniczna obsługa klienta.
TP Internet
Konsultant Telefoniczny

Szkolenia i kursy

Mentoring w praktyce, zarządzanie zespołem, coaching, systemy motywacyjne

Edukacja

Logo
Bankowość i Finanse, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Jazda na rowerze, zdrowe gotowanie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet