Monika Orzechowska

Monika Orzechowska

RWE Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

RWE Polska S.A.
Koordynator Sprzedaży Telefonicznej
RWE Polska S.A.
Lider Obsługi Telefonicznej
Linea Directa Communication
Supervisor
* Organizacja i nadzór pracy Call Center
* Koordynowanie, zarządzanie i nadzorowanie wszystkich podległych pracowników
* Dbanie o osiągnięcie jak najwyższych wskaźników efektywności w ramach realizowanych projektów
* Pomoc w bieżącej pracy konsultantów
* Motywowanie zespołu
* Przygotowywanie raportów oraz zestawień
* Wsparcie i współprowadzenie szkoleń dla konsultantów
* Inne obowiązki wynikające z realizowanych projektów
Call Center Poland
Szef Zespołu
• Zarządzanie zasobami ludzkimi: budowanie i kierowanie zespołem (do 15 osób)
• Efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego poprzez jednakowe obciążenie wszystkich pracowników, podział obowiązków, dobór pracowników do realizacji poszczególnych projektów,
• Planowanie i prowadzenie szkoleń jakościowych oraz produktowych
• Tworzenie raportów wewnętrznych z realizacji projektów, analiza i weryfikacja baz danych,
• Dbanie o efektywność realizacji projektu oraz zadowolenie klienta
• Stały kontakt z klientem ,dbanie o zadowolenie klienta z realizowanych projektów
• Analiza kosztów – efektywne zarządzanie kosztami
• Rozpatrywanie reklamacji
Call Center Poland
Team Lider
• Budowanie zespołu sprzedawców, rekrutacja ,szkolenie nowych pracowników
• Bezpośrednie zarządzanie zespołem - kontrolowanie, jakości pracy zespołu pod względem wiedzy merytorycznej pracowników, dotyczącej realizowanego projektu, znajomości obowiązujących procedur, jakości obsługi klienta, znajomości obsługi aplikacji;
• Przygotowanie oraz analiza z pracownikami statystyk odzwierciedlających skuteczność pracy poszczególnych członków zespołu
• Podnoszenie, jakości realizacji projektu poprzez monitoring oraz coaching pracowników
• Tworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników
• Rozpatrywanie reklamacji

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Akademia Obrony Narodowej w Warszawie
Logo
Socjologia spec. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Inne

Znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office (Word, Excel, Access), Znajomość systemów obsługi klienta, m.in. telmarketing, infolinia. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych ksera, faxu, drukarki, skanera

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Center dla Ciebie
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
SZTUKA   MOTYWACJI
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.