Monika Orzechowska
RWE Polska S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Supervisor
* Organizacja i nadzór pracy Call Center
* Koordynowanie, zarządzanie i nadzorowanie wszystkich podległych pracowników
* Dbanie o osiągnięcie jak najwyższych wskaźników efektywności w ramach realizowanych projektów
* Pomoc w bieżącej pracy konsultantów
* Motywowanie zespołu
* Przygotowywanie raportów oraz zestawień
* Wsparcie i współprowadzenie szkoleń dla konsultantów
* Inne obowiązki wynikające z realizowanych projektów
* Koordynowanie, zarządzanie i nadzorowanie wszystkich podległych pracowników
* Dbanie o osiągnięcie jak najwyższych wskaźników efektywności w ramach realizowanych projektów
* Pomoc w bieżącej pracy konsultantów
* Motywowanie zespołu
* Przygotowywanie raportów oraz zestawień
* Wsparcie i współprowadzenie szkoleń dla konsultantów
* Inne obowiązki wynikające z realizowanych projektów
Szef Zespołu
• Zarządzanie zasobami ludzkimi: budowanie i kierowanie zespołem (do 15 osób)
• Efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego poprzez jednakowe obciążenie wszystkich pracowników, podział obowiązków, dobór pracowników do realizacji poszczególnych projektów,
• Planowanie i prowadzenie szkoleń jakościowych oraz produktowych
• Tworzenie raportów wewnętrznych z realizacji projektów, analiza i weryfikacja baz danych,
• Dbanie o efektywność realizacji projektu oraz zadowolenie klienta
• Stały kontakt z klientem ,dbanie o zadowolenie klienta z realizowanych projektów
• Analiza kosztów – efektywne zarządzanie kosztami
• Rozpatrywanie reklamacji
• Efektywne zagospodarowanie potencjału ludzkiego poprzez jednakowe obciążenie wszystkich pracowników, podział obowiązków, dobór pracowników do realizacji poszczególnych projektów,
• Planowanie i prowadzenie szkoleń jakościowych oraz produktowych
• Tworzenie raportów wewnętrznych z realizacji projektów, analiza i weryfikacja baz danych,
• Dbanie o efektywność realizacji projektu oraz zadowolenie klienta
• Stały kontakt z klientem ,dbanie o zadowolenie klienta z realizowanych projektów
• Analiza kosztów – efektywne zarządzanie kosztami
• Rozpatrywanie reklamacji
Team Lider
• Budowanie zespołu sprzedawców, rekrutacja ,szkolenie nowych pracowników
• Bezpośrednie zarządzanie zespołem - kontrolowanie, jakości pracy zespołu pod względem wiedzy merytorycznej pracowników, dotyczącej realizowanego projektu, znajomości obowiązujących procedur, jakości obsługi klienta, znajomości obsługi aplikacji;
• Przygotowanie oraz analiza z pracownikami statystyk odzwierciedlających skuteczność pracy poszczególnych członków zespołu
• Podnoszenie, jakości realizacji projektu poprzez monitoring oraz coaching pracowników
• Tworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników
• Rozpatrywanie reklamacji
• Bezpośrednie zarządzanie zespołem - kontrolowanie, jakości pracy zespołu pod względem wiedzy merytorycznej pracowników, dotyczącej realizowanego projektu, znajomości obowiązujących procedur, jakości obsługi klienta, znajomości obsługi aplikacji;
• Przygotowanie oraz analiza z pracownikami statystyk odzwierciedlających skuteczność pracy poszczególnych członków zespołu
• Podnoszenie, jakości realizacji projektu poprzez monitoring oraz coaching pracowników
• Tworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników
• Rozpatrywanie reklamacji
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Inne
Znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office (Word, Excel, Access), Znajomość systemów obsługi klienta, m.in. telmarketing, infolinia. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych ksera, faxu, drukarki, skanera
Grupy
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.