Wypowiedzi
-
Drukarni szukam :), ale takiej, która wykonuje kolorowe obramowania na wizytówkach.
-
Zdecydowanie Jadalnia przy Słowackiego 29 (wchodzi się na podwórko hostelu Trzy Kafki). Jest baaardzo niedrogo (kawa biała 6zł) tosty są takie, że trudno o nich zapomnieć, (szczególnie zachwalam Francuskie) no i klimat: spokojnie, cichutko, zero gwaru miejskiego, zawsze dobra muzyczka, miła obsługa. Można popołudniem wrócić na obiad :) Najważniejsze: właścicielka wybiera do swojej kuchni produkty pochodzące wyłącznie z upraw/hodowli tradycyjnych. Nie jakieś tam pomidorki czy jajka z marketu. Tu ich strona facebook.com/Jadalnia
-
Szukam Java developera. Min. 2 lata doświadczenia, znajomość Springa i Hibernate-a. Ktoś zna kogoś takiego? Nie musi być z Krakowa.
- 13.07.2012, 13:30
-
Szukam sali szkoleniowej w Krakowie na 15 osób. Szkolenie ma potrwać cały dzień, więc sala musi być komfortowa. Konieczny parking.
- 22.05.2012, 12:35
-
A, juz nic :-)Monika Orłowska edytował(a) ten post dnia 22.03.12 o godzinie 10:42
-
Michał Gawor:
http://www.youtube.com/watch?v=NGv2hs-NJ8A
Matko... ale zasuwa. -
Ja właśnie szukam płetw do pływania dla siebie i trafiłam tutaj z gugla, patrzę, a mój instruktor tak zachwalany... :) No i słusznie, bo jest świetnym nauczycielem!
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sprzedaż
-
Dziękuję za zaproszenie. Najwyraźniej rozentuzjazmowani dobrą nowiną Państwo Anita Michalska i Witold Dziedzic w szale euforii zapraszają kogo popadnie. Nie wiem jedynie z jakiej okazji przypadł mi zaszczyt być zaproszoną, bo nie jestem ani matką 3-8 latka, ani też nie mieszkam w Warszawie.
Dziękuję jednak za niewątpliwie szczere chęci, jednak na 4 lutego mam inne plany.
Pozdrawiam i sugeruję trafniej dobierać adresatów zaproszeń. Ktoś (zapewne złośliwy!) mógłby uznać to za spam.Monika Orłowska edytował(a) ten post dnia 09.01.12 o godzinie 12:11 -
Pomyślałabym też nad innym miejscem dla reklam Google.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
No dobrze, ale dlaczego tak ma być? To, ze takie traktowanie klienta jest standardem to jeszcze nie jest powód by na to przyzwalać. Jak taką firmę, która czyha na moją nieuwagę nazwać przyjazną i jak mogę zaufać jej i jej usługom kiedy ona w białych rękawiczkach robi mi kuku?
Jaki był problem, by po zakończeniu pakietu być tak uprzejmym i poinformować klienta smsowo (podobno "klient nasz pan". już nieaktualne?) o tym fakcie? Jasne, zaraz jedna z drugą Panią z BOKu odpowie, że to nie ich obowiązek. Pewnie, że nie obowiązek, ale jak się takich historii namnoży to liczę, że rynek konsumencki odpowiednio zareaguje.
Z racji wykonywanej profesji często zdarza mi się sprzedawać usługi, negocjować warunki i podpisywać umowy. Do głowy by mi nie przyszło takie postępowanie, bo po pierwsze: straciłabym kilenta i ewentualne przyszłe rekomendacje z jego strony, a po drugie: nie mogłabym w lustro spojrzeć. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Z okna w biurze mam widok w sam raz na Wisłę i nie widzę, żeby podniósł się poziom wody
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN