Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Adobe Illustrator
Microsoft PowerPoint
Adobe Photoshop
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Marka HIT
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Brand Managera w codziennej pracy,
- Tworzenie analiz sprzedażowych (AcNielsen, ExFactory),
- Współpraca z działami wewnętrznymi, agencjami kreatywnymi, drukarnią oraz domem mediowym,
Główne projekty:
- Wprowadzenie na rynek wariantów sezonowych ciastek HIT w 2017 i 2018 roku (zarządzanie i koordynowanie procesu od rozwoju produktu po wsparcie marketingowe),
- Koordynowanie kampanii z Influencerami i Youtuberami,
- Opracowanie, wdrożenie i koordynacja współpracy z cukiernią Warszawski Lukier,
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Brand Managera w codziennej pracy,
- Tworzenie analiz sprzedażowych (AcNielsen, ExFactory),
- Współpraca z działami wewnętrznymi, agencjami kreatywnymi, drukarnią oraz domem mediowym,
Główne projekty:
- Wprowadzenie na rynek wariantów sezonowych ciastek HIT w 2017 i 2018 roku (zarządzanie i koordynowanie procesu od rozwoju produktu po wsparcie marketingowe),
- Koordynowanie kampanii z Influencerami i Youtuberami,
- Opracowanie, wdrożenie i koordynacja współpracy z cukiernią Warszawski Lukier,
marketing assistant
Marka Tymbark i Kubuś
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Brand Managera w codziennej pracy,
- Tworzenie analiz sprzedażowych (AcNielsen, ExFactory),
- Współpraca z działami wewnętrznymi, agencjami kreatywnymi, drukarnią oraz dostawcami zwenętrznymi.
Główne projekty:
- Wsparcie w organizacji promocji konsumenckich na portalach społecznościowych (Święta 2014, Walentynki 2015, Lato 2015),
- Koordynowanie procesu aktualizacji aplikacji Kapsel Dnia,
- Wypracowanie i produkcja gadżetów promocyjnych z dostacą zewnętrznym,
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Brand Managera w codziennej pracy,
- Tworzenie analiz sprzedażowych (AcNielsen, ExFactory),
- Współpraca z działami wewnętrznymi, agencjami kreatywnymi, drukarnią oraz dostawcami zwenętrznymi.
Główne projekty:
- Wsparcie w organizacji promocji konsumenckich na portalach społecznościowych (Święta 2014, Walentynki 2015, Lato 2015),
- Koordynowanie procesu aktualizacji aplikacji Kapsel Dnia,
- Wypracowanie i produkcja gadżetów promocyjnych z dostacą zewnętrznym,
Szkolenia i kursy
Kurs grafiki komputerowej
Szkolenie „Strategia dla zuchwałych” organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej
Szkolenie "Wystąpienia publiczne i techniki skutecznej prezentacji"
Szkolenie „Strategia dla zuchwałych” organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej
Szkolenie "Wystąpienia publiczne i techniki skutecznej prezentacji"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.