Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu
Nadzór nad pracą działu obsługi klienta, działu damskiego oraz spożywczego. Przygotowywanie cotygodniowych raportów sprzedażowych. Odpowiedzialność za wdrażanie nowych reguł i procedur obsługi klienta, monitorowanie osiągania założonych celów w zakresie sprzedaży i kontaktów z klientami.
zastępca kierownika butiku
organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji towarów
organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu
prowadzenie dokumentacji sklepu
rozliczanie utargów
przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji towarów
organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu
prowadzenie dokumentacji sklepu
rozliczanie utargów
przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji
frontline supervisor / shop floor specialist
tkmaxx
Pracę w Tkmaxxie zaczęłam od stanowiska supervisor obsługi klienta.Odpowiedzialna byłam za dwadzieścia jeden kas na dwóch piętrach.Do moich obowiązków należało trenowanie nowych pracowników (np. tajemniczy kupujący, program: każdy produkt się liczy oraz wyzwanie 21), sprawdzanie efektywności ich pracy. Odpowiedzialna byłam także za szacowanie strat sklepu, kontrolę przyjmowanych zwrotów oraz rozpisanie grafiku .Moim głównym obowiązkiem było jednak zajmowanie się klientem.Po roku poprosiłam o przeniesienie na dział damski. Odpowiedzialna byłam tam za ogólną organizację pracy , merchandising.
Szkolenia i kursy
Retail Skills NVQ Level 2 -
Pomoc klientom w wyborze produktów
Maksymalizacja sprzedaży w handlu detalicznym Dostarczanie informacji i wskazówek dla klientów
Rozwiązywanie problemów klientów
Profesjonalna obsługa klienta
Pomoc klientom w wyborze produktów
Maksymalizacja sprzedaży w handlu detalicznym Dostarczanie informacji i wskazówek dla klientów
Rozwiązywanie problemów klientów
Profesjonalna obsługa klienta
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
W pracy jestem osobą zdyscyplinowaną, energiczną i wykazującą inicjatywę w działaniu. Bardzo cenię sobie pracę zespołową i potrafię stworzyć bardzo dobre relacje ze współpracownikam
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.