Monika Nosek
Dyrektor Private Banking & Wealth Management, ING Bank Śląski SA
Umiejętności
Budowanie zespołów sprzedażowych
zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym
skuteczność w działaniu - potwierdzona bardzo dobrymi wynikami
prowadzenie projektów strategicznych w ramach sieci detalicznej
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Private Banking & Wealth Management
Zarządzanie i rozwój sprzedaży w Makroregionie (zespół doradców Private Banking & Wealth Management),
Zarządzanie zespołem Managerów ds Inwestycji (Polska),
Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych poprzez zwiększenie portfela klientów w obszarze produktów specjalistycznych,
Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych i kosztowych w podległym zespole, wynikających z MTP dla Makroregionu,
Zarządzanie i rozwój portfela inwestycji wśród klientów zamożnych,
Aktywne poszukiwanie źródeł wzrostu biznesu dla Private Banking i Wealth Management,
Pozyskiwanie nowych klientów poprzez zewnętrzne kontakty biznesowe oraz współpracę z innymi jednostkami Banku (Region Detaliczny, Region Korporacyjny),
Zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości obsługi oraz zadowolenia klientów,
Zapewnienie właściwego poziomu zatrudnienia,
Odpowiedzialność za motywowanie zespołu do realizacji planów sprzedażowych i osiąganie jak najlepszych wyników,
Rozwój kompetencji pracowników poprzez nadzorowanie realizacji polityki szkoleniowej zarówno w dziedzinie szkoleń merytorycznych jak i związanych z rozwojem kompetencji pracowników,
Współtworzenie i realizacja modelu obsługi w zakresie sprzedaży, obsługi, serwisu dla nowych i dotychczasowych klientów.
Zarządzanie zespołem Managerów ds Inwestycji (Polska),
Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych poprzez zwiększenie portfela klientów w obszarze produktów specjalistycznych,
Monitorowanie realizacji planów sprzedażowych i kosztowych w podległym zespole, wynikających z MTP dla Makroregionu,
Zarządzanie i rozwój portfela inwestycji wśród klientów zamożnych,
Aktywne poszukiwanie źródeł wzrostu biznesu dla Private Banking i Wealth Management,
Pozyskiwanie nowych klientów poprzez zewnętrzne kontakty biznesowe oraz współpracę z innymi jednostkami Banku (Region Detaliczny, Region Korporacyjny),
Zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości obsługi oraz zadowolenia klientów,
Zapewnienie właściwego poziomu zatrudnienia,
Odpowiedzialność za motywowanie zespołu do realizacji planów sprzedażowych i osiąganie jak najlepszych wyników,
Rozwój kompetencji pracowników poprzez nadzorowanie realizacji polityki szkoleniowej zarówno w dziedzinie szkoleń merytorycznych jak i związanych z rozwojem kompetencji pracowników,
Współtworzenie i realizacja modelu obsługi w zakresie sprzedaży, obsługi, serwisu dla nowych i dotychczasowych klientów.
Manager Wydziału Zarządzania sprzedażą w segmetach
ING Bank - Departament Specjalistycznej Bankowości Doradczej
Opracowanie strategii dla segmentu klienta zamożnego oraz przedsiębiorców,
Zarządzanie sprzedażą w segmentach - zarządzanie zespołem Dyrektorów Private Banking, Dyrektorów Przedsiębiorców - Polska,
Budowa zespołu Managerów ds Inwestycji,
Zarządzanie zespołem Managerów ds. Inwestycji (zespół odpowiada z adostarczanie wiedzy merytorycznej z zakresu produktów inwestycyjnych w segmentach zamożnych oraz Mass Market ),
Przygotowywanie planów działań komercyjnych dla Regionów (cele kwartalne , roczne),
Monitoring realizacji poziomu planów komercyjnych,
Budowanie oraz weryfikacja systemów motywacyjnych w segmentach,
Tworzenie i wdrożenie efektywnych modeli pozyskiwania klientów do segmentu,
Realizacja polityki HR w tym rozwój poziomu kompetencji merytorycznych pracowników,
Przygotowywanie procesu certyfikacji doradców oraz weryfikacja wiedzy merytorycznej doradców poprzez wewnętrze certyfikacje,
Budowanie modelu obsługi klienta.
Zarządzanie sprzedażą w segmentach - zarządzanie zespołem Dyrektorów Private Banking, Dyrektorów Przedsiębiorców - Polska,
Budowa zespołu Managerów ds Inwestycji,
Zarządzanie zespołem Managerów ds. Inwestycji (zespół odpowiada z adostarczanie wiedzy merytorycznej z zakresu produktów inwestycyjnych w segmentach zamożnych oraz Mass Market ),
Przygotowywanie planów działań komercyjnych dla Regionów (cele kwartalne , roczne),
Monitoring realizacji poziomu planów komercyjnych,
Budowanie oraz weryfikacja systemów motywacyjnych w segmentach,
Tworzenie i wdrożenie efektywnych modeli pozyskiwania klientów do segmentu,
Realizacja polityki HR w tym rozwój poziomu kompetencji merytorycznych pracowników,
Przygotowywanie procesu certyfikacji doradców oraz weryfikacja wiedzy merytorycznej doradców poprzez wewnętrze certyfikacje,
Budowanie modelu obsługi klienta.