Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
- współpraca z Zarządem, działem handlowym oraz graficznym w zakresie promocji firmy
- aktualizacje produktów i bieżące administrowanie stroną www.sparkpromotions.pl
- bieżąca komunikacja z potencjalnymi oraz stałymi klientami b2b
- współtworzenie strategii marketingowej firmy
- koordynacja eventów firmowych
- bezpośredni kontakt z dostawcami artykułów reklamowych
- planowanie i przygotowywanie regularnych newsletterów produktowych
- monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych
- aktywny udział w targach branżowych
- stałe poszukiwanie nowych rozwiązań dla firmy
- aktualizacje produktów i bieżące administrowanie stroną www.sparkpromotions.pl
- bieżąca komunikacja z potencjalnymi oraz stałymi klientami b2b
- współtworzenie strategii marketingowej firmy
- koordynacja eventów firmowych
- bezpośredni kontakt z dostawcami artykułów reklamowych
- planowanie i przygotowywanie regularnych newsletterów produktowych
- monitorowanie rynku pod kątem nowości produktowych
- aktywny udział w targach branżowych
- stałe poszukiwanie nowych rozwiązań dla firmy
Marketing Manager
- zarządzanie projektami marketingowymi
- redagowanie tekstów reklamowych oraz informacyjnych
- odpowiedzialność za sporządzanie planów marketingowych
- organizowanie akcji promocyjnych i imprez marketingowych
- marketing internetowy: zarządzanie firmową stroną www przy wykorzystaniu panelu CMS
- kreacja i przeprowadzanie kampanii mailingowych
- udział w poszukiwaniu nowych produktów
- wdrażanie nowych pomysłów na promowanie marek ekskluzywnych
- codzienna kooperacja z działem handlowym
- redagowanie tekstów reklamowych oraz informacyjnych
- odpowiedzialność za sporządzanie planów marketingowych
- organizowanie akcji promocyjnych i imprez marketingowych
- marketing internetowy: zarządzanie firmową stroną www przy wykorzystaniu panelu CMS
- kreacja i przeprowadzanie kampanii mailingowych
- udział w poszukiwaniu nowych produktów
- wdrażanie nowych pomysłów na promowanie marek ekskluzywnych
- codzienna kooperacja z działem handlowym
Marketing Manager
- zarządzanie Działem Marketingu, w tym koordynacja działań podległego zespołu i rekrutacja pracowników
- bieżąca współpraca z Zarządem Spółki, Działem Graficznym, Departamentem Finansowym, Produkcją, Działem Handlowym, IT
- kreowanie polityki marketingowej Spółki
- zarządzanie projektami marketingowymi
- kontrola działań telemarketingowych (wybór grupy docelowej, przygotowanie scenariuszy rozmów, analiza wykonanych rozmów i oszacowanie ich efektów)
- odpowiedzialność za sporządzanie planów marketingowych
- koordynowanie prac związanych z udziałem i promocją Spółki w ogólnopolskich targach reklamowych RemaDays (największe targi tematyczne w Polsce) oraz targach międzynarodowych w Niemczech
- budowanie pozycji dla marek własnych firmy: Ferraghini, Mark Twain, CrisMa
- bieżąca współpraca z Zarządem Spółki, Działem Graficznym, Departamentem Finansowym, Produkcją, Działem Handlowym, IT
- kreowanie polityki marketingowej Spółki
- zarządzanie projektami marketingowymi
- kontrola działań telemarketingowych (wybór grupy docelowej, przygotowanie scenariuszy rozmów, analiza wykonanych rozmów i oszacowanie ich efektów)
- odpowiedzialność za sporządzanie planów marketingowych
- koordynowanie prac związanych z udziałem i promocją Spółki w ogólnopolskich targach reklamowych RemaDays (największe targi tematyczne w Polsce) oraz targach międzynarodowych w Niemczech
- budowanie pozycji dla marek własnych firmy: Ferraghini, Mark Twain, CrisMa
Specjalista ds. Marketingu
- prace związane z wprowadzeniem do firmy systemu CRM
- budowa nowego serwisu internetowego www.macma.pl wraz z Panelem Klienta (m.in. sklep internetowy, ofertownik itp.)
- opieka nad bazą newsletterową oraz b-ce aktualizacje
- współpraca z wydawnictwami, portalami branżowymi pod kątem promocji firm
- przeprowadzanie analiz działań konkurencji (b-ce monitorowanie rynku reklamowego)
- współpraca z działem graficznym w firmie
- prace związane z przygotowaniem stoiska firmy na targi branżowe oraz koordynacja wszelkich eventów firmowych
- ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz stacjonarnym działem handlowym
- budowanie pozycji dla marek własnych firmy: Ferraghini, Mark Twain, CrisMa
- budowa nowego serwisu internetowego www.macma.pl wraz z Panelem Klienta (m.in. sklep internetowy, ofertownik itp.)
- opieka nad bazą newsletterową oraz b-ce aktualizacje
- współpraca z wydawnictwami, portalami branżowymi pod kątem promocji firm
- przeprowadzanie analiz działań konkurencji (b-ce monitorowanie rynku reklamowego)
- współpraca z działem graficznym w firmie
- prace związane z przygotowaniem stoiska firmy na targi branżowe oraz koordynacja wszelkich eventów firmowych
- ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz stacjonarnym działem handlowym
- budowanie pozycji dla marek własnych firmy: Ferraghini, Mark Twain, CrisMa
Specjalista ds. handlowych
- pozyskiwanie nowych klientów
- sporządzanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów
- przeprowadzanie negocjacji handlowych
- bieżące monitorowanie rynku
- realizacja planów sprzedaży i wyznaczonych celów
- zapewnienie profesjonalnej obsługi zarówno dotychczasowym jak
i pozyskanym samodzielnie Klientom
- udział w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnego wizerunku Marki Aristo
- sporządzanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów
- przeprowadzanie negocjacji handlowych
- bieżące monitorowanie rynku
- realizacja planów sprzedaży i wyznaczonych celów
- zapewnienie profesjonalnej obsługi zarówno dotychczasowym jak
i pozyskanym samodzielnie Klientom
- udział w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnego wizerunku Marki Aristo
Specjalista ds. Badań Marketingowych
Agencja Badań Rynku Investzoom
- przeprowadzanie analiz rynkowych w różnorodnych branżach
(desktop research, analizy konkurencji, analizy rynku FMCG)
- konstruowanie indywidualnych ofert dla klientów
- koordynowanie oraz udział w badaniach ilościowych i jakościowych
(badania preferencji klientów, FGI, Mystery Shopping)
- aktywne poszukiwanie klientów na badania i usługi konsultingowe
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- redagowanie w języku polskim i angielskim: kontraktów, broszur, folderów oraz stron internetowych firmy
- koordynacja przebiegu spotkań z klientami firmy
- doświadczenie na rynku B2B
(desktop research, analizy konkurencji, analizy rynku FMCG)
- konstruowanie indywidualnych ofert dla klientów
- koordynowanie oraz udział w badaniach ilościowych i jakościowych
(badania preferencji klientów, FGI, Mystery Shopping)
- aktywne poszukiwanie klientów na badania i usługi konsultingowe
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- redagowanie w języku polskim i angielskim: kontraktów, broszur, folderów oraz stron internetowych firmy
- koordynacja przebiegu spotkań z klientami firmy
- doświadczenie na rynku B2B
Szkolenia i kursy
maj 2008: udział w cyklu szkoleniowym zorganizowanym przez Europejską Grupę Doradczą z zakresu komunikacji interpersonalnej, technik negocjacji oraz promocji bezpośredniej i budowania wizerunku firmy
kwiecień 2007: udział w II edycji Seminarium z cyklu Infobroker „Wyszukiwanie i przetwarzanie cyfrowych informacji”
kwiecień 2007: udział w II edycji Seminarium z cyklu Infobroker „Wyszukiwanie i przetwarzanie cyfrowych informacji”
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
dobre kino, zdrowe żywienie, eventy
Grupy
Artykuły promocyjne gadżety upominki B2B
dla tych którzy zamawiają, szukają, potrzebują lub będą potrzebowali artykułów promocyjnych dla swojej firmy, gadżetów (od t-shirtów po ipody) czyli dla wszystkich:) oraz dla tych którzy projektują, w
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)