Monika Niedośpiał

Zastępca Managera Działu Kadr i Płac
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office SAP Microsoft PowerPoint znajomość programu Płatnik Symfonia Kadry i Płace PFRON CDN Optima wynagrodzenia pracownicze, rozliczenia z ZUS, rozliczenia z Urzędem Skarbowym, PFRON, Prawo pracy, naliczanie wynagrodzeń Wynagrodzenia i benefity

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Zastępca Managera Działu Kadr i Płac
ATF Partners
Jeronimo Martins Polska S.A.
Specjalista ds Zatrudnienia - Centrum Usług Wspólnych
• prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
• ewidencja urlopów i chorób pracowników;
• czynności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników;
• przygotowywanie dokumentów dot. zgłoszeń i wyrejestrowań ZUS pracowników jak i członków ich rodzin;
• doradztwo w zakresie kadrowym oraz prawa pracy;
• pomoc merytoryczna młodszym specjalistom w zakresie kadrowym, obsługi programów oraz zasad obsługi klienta wewnętrznego;
Figures Kancelaria Rachunkowa
Samodzielny Specjalista ds kadr i płac
• nadzór nad zespołem pracowników departamentu kadr i płac;
• prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencji urlopowej i chorobowej;
• wprowadzanie i uzupełnianie danych do systemów kadrowo – płacowych;
• naliczanie wynagrodzeń;
• sporządzanie i uzgadnianie list płac;
• sporządzanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązaniem umów;
• korespondencja z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędem Skarbowym;
• rozliczenia z ZUS i US;
• sporządzanie deklaracji ZUS;
• przygotowywanie sprawozdań GUS;
• sporządzanie deklaracji o wysokości zaliczki na podatek dochodowy PIT 4R/PIT8AR;
• sporządzanie rocznych deklaracji o wysokości zaliczki na podatek dochodowy PIT-8C,PIT-11 oraz na wniosek pracownika PIT-40;
• rozliczenia z PFRON;
• doradztwo w zakresie kadr i płac, prawa pracy;
Ecco Holiday Sp. z o.o.
Specjalista ds personalnych
• Prowadzenie ewidencji kadrowo – płacowej firm z grupy Ecco Holiday;
• zawieranie i rozliczanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
• zarządzanie teczkami personalnymi;
• zgłoszenia do ZUS;
• sporządzanie deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych;
• naliczanie wynagrodzeń i ekwiwalentów;
• przygotowywanie list płac;
• sporządzanie zaświadczeń o zarobkach;
• sporządzanie świadectw pracy, informacji PIT-11;
• współudział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów HR;
• pomoc w procesach rekrutacyjnych;
• współpraca z działem księgowym;
Logo
Kierownik Biura
Q Market Research
• Prowadzenie biura zarządu firmy Q-Market Research zajmującej się badaniami marketingowymi i rynkowymi; firma zatrudniająca kilkuset pracowników na podstawie umów cywilnoprawnych;
• współpraca z zarządem firmy oraz prowadzenie sekretariatu;
• prowadzenie kalendarza Prezesów firmy;
• przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
• zarządzanie teczkami personalnymi pracowników;
• reprezentowanie firmy przed ZUS oraz Urzędem Skarbowym;
• sporządzanie list płac;
• przygotowywanie dokumentów związanych z ustaniem stosunku pracy -świadectwa pracy, dokumentacja PIT-11;
The Lorenz Bahlsen Snack World Sp. z o.o.
Asystentka Dyrektora Administracyjnego
• współpraca z Dyrektorem Administracyjnym w zakresie szkoleń pracowników Działu Administracji;
• realizowanie celów i wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego;
• przygotowywanie materiałów i prezentacji na potrzeby Dyrektora Administracyjnego;
• prowadzenie dokumentacji służbowej;
• przeprowadzanie szkoleń dla pracowników administracji dotyczące zmian
w wewnętrznych programach (np. księgowo – rozliczeniowych);

Edukacja

Logo
Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity