Doświadczenie zawodowe
Doradca Zarządu ds. Rozwoju Produktu Finansowego
Działając w branży finansowej w ramach Grupy Kapitałowej związanej z Kredyt Inkaso S.A. - spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach swojej podstawowej działalności specjalizujemy się
w oferowaniu określonym grupom Klientów, dedykowanych i zindywidualizowanych produktów finansowych o charakterze pożyczkowym. Moim zadaniem jest poszerzenie portfela ofert i skuteczne wprowadzenie ich na rynek krajowy.
w oferowaniu określonym grupom Klientów, dedykowanych i zindywidualizowanych produktów finansowych o charakterze pożyczkowym. Moim zadaniem jest poszerzenie portfela ofert i skuteczne wprowadzenie ich na rynek krajowy.
Manager Telecentrum/właściciel
MS Polska Sp. z o.o. - Autoryzowany Partner PTK Centertel
Inicjowanie działań zmierzających do zwiększenia sprzedaży i dochodowości,
Stały monitoring, analiza i ocena realizacji sprzedaży,
Szkolenia produktowe,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w zakresie wewnętrznych regulacji obowiązujących w sprzedaży i obsłudze Klienta w PTK,
Uczestnictwo w projektach zmierzających do usprawnienia produktów, procesów i systemów,
Kontrola nad przestrzeganiem jednolitych standardów obsługi Klienta,
Zarządzanie podległym zespołem Konsultantów Klienta Biznesowego, a w szczególności organizacja pracy, motywowanie i ocena podległych pracowników,
Raportowanie pracy Call Center,
Operacyjne wdrażanie oraz rozwój narzędzi CC,
Opiniowanie i przygotowywanie procedur dla CC,
Współpraca z back office i pionem sprzedazy w PTK Centertel,
Definiowanie wymagań technicznych wobec narzędzi CC,
Rekrutacja i selekcja,
Rozliczenia finansowe,
Budżetowanie,
Pełna odpowiedzialnośc za biuro - call center etc.
Stały monitoring, analiza i ocena realizacji sprzedaży,
Szkolenia produktowe,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w zakresie wewnętrznych regulacji obowiązujących w sprzedaży i obsłudze Klienta w PTK,
Uczestnictwo w projektach zmierzających do usprawnienia produktów, procesów i systemów,
Kontrola nad przestrzeganiem jednolitych standardów obsługi Klienta,
Zarządzanie podległym zespołem Konsultantów Klienta Biznesowego, a w szczególności organizacja pracy, motywowanie i ocena podległych pracowników,
Raportowanie pracy Call Center,
Operacyjne wdrażanie oraz rozwój narzędzi CC,
Opiniowanie i przygotowywanie procedur dla CC,
Współpraca z back office i pionem sprzedazy w PTK Centertel,
Definiowanie wymagań technicznych wobec narzędzi CC,
Rekrutacja i selekcja,
Rozliczenia finansowe,
Budżetowanie,
Pełna odpowiedzialnośc za biuro - call center etc.
Manager ds. Sprzedaży Telefonicznej
Manager wcześniej w Żaglu: Kierownik, Specjalista, Referent - wszystko w sprzedaży telefonicznej :)
Odpowiedzialność - wybrane zagadnienia:
1. Kontrola realizacji planów sprzedaży produktów finansowych wyznaczonych przez Zarząd Spółki i odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe,
2. Inicjowanie i podejmowanie regularnych działań zmierzających do zwiększenia sprzedaży, dochodowości oraz poprawy jakości portfela kredytowego,
3. Stały monitoring, analiza i ocena realizacji sprzedaży i aktywacji karty kredytowej przez podległych pracowników,
4. Szkolenia produktowe,
5. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w zakresie wewnętrznych regulacji obowiązujących w Spółce,
6. Weryfikacja historii kredytowej i archiwizacja dokumentacji kredytowej w systemie,
7. Uczestnictwo w projektach zmierzających do usprawnienia produktów, procesów i systemów,
8. Kontrola nad przestrzeganiem jednolitych standardów obsługi klienta,
9. Zarządzanie podległym zespołem 70 Agentów, a w szczególności organizacja pracy, motywowanie i ocena podległych pracowników.
10. Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
11. Zarządzanie podległym zespołem 70 Agentów, a w szczególności organizacja pracy, motywowanie i ocena podległych pracowników.
12. Nadzór nad przestrzeganiem Prawa Pracy,
13. Raportowanie pracy Call Center,
14. Operacyjne wdrażanie oraz rozwój narzędzi CC,
15. Opiniowanie i przygotowywanie procedur dla CC,
16. Współpraca z back Office,
17. Definiowanie wymagań technicznych wobec narzędzi CC oraz współpraca z IT.
Odpowiedzialność - wybrane zagadnienia:
1. Kontrola realizacji planów sprzedaży produktów finansowych wyznaczonych przez Zarząd Spółki i odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe,
2. Inicjowanie i podejmowanie regularnych działań zmierzających do zwiększenia sprzedaży, dochodowości oraz poprawy jakości portfela kredytowego,
3. Stały monitoring, analiza i ocena realizacji sprzedaży i aktywacji karty kredytowej przez podległych pracowników,
4. Szkolenia produktowe,
5. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w zakresie wewnętrznych regulacji obowiązujących w Spółce,
6. Weryfikacja historii kredytowej i archiwizacja dokumentacji kredytowej w systemie,
7. Uczestnictwo w projektach zmierzających do usprawnienia produktów, procesów i systemów,
8. Kontrola nad przestrzeganiem jednolitych standardów obsługi klienta,
9. Zarządzanie podległym zespołem 70 Agentów, a w szczególności organizacja pracy, motywowanie i ocena podległych pracowników.
10. Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
11. Zarządzanie podległym zespołem 70 Agentów, a w szczególności organizacja pracy, motywowanie i ocena podległych pracowników.
12. Nadzór nad przestrzeganiem Prawa Pracy,
13. Raportowanie pracy Call Center,
14. Operacyjne wdrażanie oraz rozwój narzędzi CC,
15. Opiniowanie i przygotowywanie procedur dla CC,
16. Współpraca z back Office,
17. Definiowanie wymagań technicznych wobec narzędzi CC oraz współpraca z IT.
Edukacja
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Consumer Finance
Branża CF - grupa zrzeszająca pracowników lini Consumer Finance, oraz wszystkie osoby związane z branżą CF w Polsce
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
Kadra Zarządzająca w Bankach
Grupa zrzesza średniego i wysokiego szczebla kadrę menedżerską Banków. Zapraszam