Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Outlook
Sumienność
KAMSOFT
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
dynamiczność w działaniu
Chęć zdobywania nowych umiejętności
Kontakt z klientem
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy
Obsługa monitoringu
Determinacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
pracownik działu reklamacji
rozpatrywanie reklamacji na podstawie założonych protokołów, ewidencja czasu pracy pracowników, kontakt z aptekami oraz dostawcą. Współpraca z pomocnymi działami. Kontrola jakości, rozwiązywanie bieżących problemów, czynny udział w procesie ulepszenia funkcjonowania magazynu i obniżenia ilości wpływających reklamacji.
pracownik ochrony fizycznej
pracownik ochrony obiektu, pracownik monitoringu. Obsługa gości ze znajomością języka angielskiego, dokładność sumienność, spostrzegawczość, współpraca z działem administracji, obsługa skrzynki przeciwpożarowej, szkolenia ewakuacyjne, dokumentacja elektroniczna i papierowa.
Supervisor
Merry Maids
Praca w Wielkiej Brytanii, firma usługowa sprzątanie domów - przez ostatni rok na stanowisku Supervisora. Dbanie o wizerunek firmy, poziom wykonanej pracy, kontakt pośredni i bezpośredni z klientem, ocena wykonanej pracy przez pracowników. Praca z językiem angielskim. Tworzenie kosztorysu usług jednorazowych, czasowych.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
rower z silnikiem sachs , motocrossing, tworzenie muzyki, psychologia, śpiew, instrumenty klawiszowe.
Inne
Test osobowości - strateg. - http://www.typyosobowosci.pl/intj.html