Monika Mizerska

Kierownik Produktu i Projketu
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje Project Management Zarządzanie projektami programistycznymi Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Nauczycielka języka angielskiego
Gdańskie Szkoły Medyczne
Young Digital Planet S.A.
Kierownik Produktu
Zarządzałam grupą produktów matematyczno-przyrodniczych i wyznaczałam kierunki ich rozwoju tak, żeby spełniały oczekiwania klienta oraz osiągały założone cele przychodowe, a w szczególności:
• Zajmowałam się monitorowaniem potrzeb klientów firmy i analizą trendów rynkowych dotyczących produktów edukacyjnych oraz analizowałam dane rynkowe o konkurencji pozyskane z Działu Marketingu i Działu Sprzedaży (m.in. informacje o klientach, wyniki sprzedaży, analizy potrzeb klientów, opinie na temat istniejących produktów firmy) i na tej podstawie inicjowałam powstanie nowych produktów (m.in. Granular Content Bank strategiczny produkt YDP na lata 2016-2018).
• Opracowywałam ze współpracy z Działem Marketingu strategie marketingowe podległych produktów oraz tworzyłam materiały niezbędne do realizacji strategii: prezentacje produktowe i tematyczne (PPT i Prezi), infografiki, ulotki, katalogi, video promocyjne, artykuły branżowe, video tutoriale, scenariusze prezentacji, dokumenty ofertowe, aplikacje mobilne.
• Organizowałam badania rynkowe i konsultacje produktów YDP, także Customer Advisory Boards, których wyniki wykorzystywałam do opracowywania i wykonywania planów rozwoju produktu, przygotowania planów sprzedaży, modeli sprzedaży, dystrybucji, promocji, polityki cenowej.
• Aktywnie wspierałam sprzedaż uczestnicząc w międzynarodowych imprezach targowych m.in. Frankfurt Book Fair, London BETT Show, mLearn Conference San Jose, prowadząc prezentacje produktów i oferty dla klientów zarówno osobiście jak i zdalnie, towarzysząc handlowcom w spotkaniach i rozmowach z partnerami i potencjalnymi partnerami ze wszystkich stron świata (Azja, Ameryka Południowa, USA, Afryka, Europa), wreszcie szkoląc sprzedawców z oferty produktowej i przygotowując dla nich materiały sprzedażowe takie jak dokumenty ofertowe, scenariusze prezentacji, opisy produktów.
• Prowadziłam rozmowy negocjacyjne z potencjalnymi partnerami, dostawcami rozwiązań, każdorazowo oceniając potencjał współpracy m.in. Knewton (USA), D2L (Kanada), Kikora (Norwegia), Ontotext (Bułgaria).
• Brałam udział w opracowywaniu strategii poszczególnych produktów, działu/linii, a także strategii firmy.
• Jestem współautorką i liderem zespołu autorskiego dwóch publikacji prezentującej trendy w edukacji – Księga Trendów w Edukacji 2013/2014 oraz Księga Trendów w Edukacji 2.0, publikacji nagrodzonej prestiżową nagrodą Stowarzyszenia Amerykańskich Wydawców (AAP) - Revere Award.
Young Digital Planet S.A.
Kierwonik Projektu
Zarządzałam kilkoma, zarówno contentowymi, lokalizacyjnymi, jak i softwareowymi projektami równolegle (do 6 projektów na różnych etapach realizacji), odpowiadając za cały projekt, jego zaplanowanie, wdrożenie i koordynacje na miejscu, łącznie z ewaluacją.
• Koordynowałam prace zespołu zaangażowanego w realizację projektu, zapewniając bieżące wsparcie zarówno dla części contenowej zespołu (autorzy, graficy), jak i programistycznej.
• Planowałam, monitorowałam i na bieżąco zarządzałam budżetami projektów od 100 K PLN do 4 000 K PLN,
• Zlecałam i nadzorowałam tworzenie dokumentacji technicznej, prawnej i finansowej projektu.
• Odpowiadałam za komunikację w projekcie, włączając wszystkich interesariuszy i sponsorów.
• W przypadku projektów serwisowych odpowiadałam za komunikację z klientami korporacyjnymi z międzynawowych firm takich jak Harcourt Education (UK), netTrekker (USA), Agemsoft (Slovakia), Mondadori (Italy) prowadząc korespondencję mailową, organizując telekonferencje, aranżując spotkania F2F na miejscu oraz u klienta.
• Odpowiadałam za jakość projektu przekazując materiał do testów, tworząc kryteria odbioru, nadzorując wprowadzanie poprawek i zmian, przygotowując projekty do odbiorów.
Young Digital Planet S.A.
Redaktor Merytoryczny
• Tworzyłam treści projektu (scenariusze realizacyjne interaktywnych kursów multimedialnych) zgodnie z wymaganiami klienta, światowymi standardami publikacji edukacyjnych i najnowszym stanem wiedzy dla produktów serwisowych wiodących wydawnictw europejskich m.in., Malmberg (Holandia), WIPO (Szwajcaria),
• Zarządzałam pracą zespołu twórców zasobów multimedialnych w zakresie tworzonych przez nich grafik, animacji, ilustracji, filmów.
• Koordynowałam prace zespołu redaktorów merytorycznych realizując projekt dla wiodącego wydawcy z Korei Południowej, odpowiadając za zapewnienie spójności oraz poprawności merytorycznej i formalnej scenariuszy lekcji multimedialnych.
• Brałam udział w rekrutowaniu redaktorów merytorycznych, dokonywałam ewaluacji dostarczonych przez nich próbek scenariuszy oraz uczestniczyłam w rozmowach rekrutacyjnych.
Young Digital Planet S.A.
Projektant – konsultant multimedialnych kursów edukacyjnych (redaktor/edytor)
• Tworzyłam i opracowywałam redakcyjnie i funkcjonalnie treści w projektach multimedialnych, zgodnie ze scenariuszem i założeniami projektowymi, realizując materiały dla takich klientów jak Harcourt Education czy w projektach wydawniczych YDP m.in. Pingwin Alex.
• Współpracowałam z twórcami zasobów multimedialnych, grafikami oraz programistami w procesie tworzenia kursów multimedialnych, nadzorując ich poprawność merytoryczną.
Logo
Nauczycielka języka polskiego i angielskiego
Zespół Szkół Budownictwa Okrętowego w Gdańsku

Szkolenia i kursy

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, GDAŃSKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA MENEDŻERÓW
Zakres:
• Dobór metod, technik i formy komunikowania się z pracownikami
• aktywne i asertywne wpływanie na relacje z pracownikami
• przewidywanie, rozpoznawanie przyczyn i rozwiązywanie konfliktów w zespole pracowniczym
• sprawne i skuteczne przeprowadzanie spotkań, odpraw, prezentacji
• budowanie własnego autorytetu poprzez profesjonalną autoprezentację

FINANSE W ZARZĄDZANIU, GDAŃSKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA MENEDŻERÓW
Zakres:
• podejmowanie decyzji z uwzględnieniem kategorii ekonomicznych i finansowych.
• zasady rachunkowości oraz wynikające z nich skutki dla kształtowania się poziomu wyniku finansowego
• rozumienie danych prezentowanych w sprawozdaniach finansowych
• czynniki wpływające na wyniki: EBIT i EBITDA
• konstruowanie podstawowych analiz ekonomicznych i finansowych
• decyzje w obszarze inwestycyjnym (nowe produkty) na kształtowanie stanu środków trwałych i ich amortyzację
• Rozumienie podejmowanych decyzji z punktu widzenia jej w wpływu na wynik finansowy i przepływy pieniężne,
• metody oceny projektu inwestycyjnego
• narzędzia oceny finansowej efektywności projektów inwestycyjnych,
• analiza wrażliwości projektu,
• metodologia szacowania przepływów pieniężnych generowanych przez projekt ,
• metody szacowania rachunku zysków i strat pro forma oraz bilansu pro forma dla projektu,
• omówienie możliwości wykorzystania arkusza kalkulacyjnego do wykonywania obliczeń,
zastosowanie metodologii oceny finansowej efektywności projektu.

PROWADZENIE PREZENTACJI PRODUKTOWYCH, PIOTR BUCKI

PRINCE2 Foundation
Zakres: akredytowanym szkoleniu z zakresu metodyki PRINCE2® na poziomie Foundation, zakończone egzaminem. Organizator: Centrum Rozwiązań Menedżerskich S.A.

MARKETING MIX PRODUKTÓW EDUKACYJNYCH
Zakres: Warsztat szkoleniowy, w ramach którego uczestnicy poznają kluczowe elementy marketingu specyficznego produktu jakim jest produkt edukacyjny, wymagający połączenia elementów marketingu produktu z marketingiem usług. W wyniku szkolenia uczestnicy będą sprawnie się poruszać w zarządzaniu produktem z perspektywy rynku. Nauczą się w jaki sposób wykorzystując obecne,
Organizator: Skuteczne Szkolenia
Czego pragnie klient czyli rola i znaczenie potrzeb i oczekiwań Klienta rozwoju produktów
Zakres: Warsztat szkoleniowy ukierunkowany jest na wyposażenie uczestników w wiedzę na temat potrzeb i oczekiwań Klienta.
Organizator: Skuteczne Szkolenia
Skuteczne Prowadzenie Szkoleń, Prezentacji i Wystąpień Publicznych,
Zakres: Szkolenie ukierunkowane jest na wyposażenie uczestników w umiejętności i techniki przygotowywania i prowadzenia atrakcyjnych i skutecznych prezentacji.
Organizator: Skuteczne Szkolenia
Skuteczne formy komunikacji interpersonalnej w zespole – konflikt Organizator: Openlearning

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Uniwersytet Gdański
Logo
Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych - nauczanie języka angielskiego, licencjackie
Uniwersytet Gdański
Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwesrytet Gdański

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.