Monika Misztal
Specjalista Dyplomowany Wiodący, Polfa Tarchomin S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Umiejętności analityczne
komunikatywność
doświadczenie zawodowe
doświadczenie w handlu
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
odpowiedzialność za powierzone zadania
wysoka kultura osobista oraz cierpliwość i asertywność
sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność
znajmość technik sprzedaży
Znajomość rynków Azjatyckich
Realizacja celów sprzedażowych
Szybka nauka i otwartość na nowe wyzwania
Zdyscyplinowanie i konsekwencja w dążeniu do celu
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Dyplomowany Wiodący
kieruję działaniami sprzedażowo-marketingowymi - współpraca z dystrybutorami, sieciami aptek, szpitalami;
• zarządzam zespołami agentów i przedstawicieli medycznych;
• współdziałam w rozwoju sprzedaży poprzez uczestnictwo w tworzeniu portfolio;
• negocjuję i przygotowuję kontrakty handlowe;
• współtworzę, wdrażam i realizuję politykę cenową firmy;
• regularnie analizuję ceny własne i konkurencji;
• rekomenduję i wdrażam działania mające na celu poprawę konkurencyjności cenowej;
• stale monitoruję poziom cen i analizuję rentowność sprzedaży
• sporządzam oferty cenowe;
• raportuję i analizuję sprzedaż w różnych przekrojach tematycznych i geograficznych na potrzeby pionu i innych komórek Spółki;
• opracowuję materiały w zakresie historii sprzedaży, zestawienia porównawcze, analizy, wykresy oraz informacje zbiorcze;
• współorganizuję konferencje i sympozja naukowe;
• współorganizuję pobyt gości w Polsce (w tym delegacji rządowych);
• opracowuję roczny budżet sprzedażowo-marketingowy;
• kontroluję i w razie potrzeby koryguję wykonanie budżetów;
• kreuję i wdrażam rozwiązania w zakresie marketingu i sprzedaży;
• nadzoruję przygotowanie i realizuję wysyłki;
• kontroluję płatności i rozliczanie faktur VAT;
• kontroluję załatwianie reklamacji oraz biorę czynny udział w ich wyjaśnianiu;
• inicjuję nowe rozwiązania w zakresie handlu;
• wrażam nowe rozwiązania w zakresie GDP i inicjuję działania mające na celu zapewnienie odpowiednich warunków transportu.
• zarządzam zespołami agentów i przedstawicieli medycznych;
• współdziałam w rozwoju sprzedaży poprzez uczestnictwo w tworzeniu portfolio;
• negocjuję i przygotowuję kontrakty handlowe;
• współtworzę, wdrażam i realizuję politykę cenową firmy;
• regularnie analizuję ceny własne i konkurencji;
• rekomenduję i wdrażam działania mające na celu poprawę konkurencyjności cenowej;
• stale monitoruję poziom cen i analizuję rentowność sprzedaży
• sporządzam oferty cenowe;
• raportuję i analizuję sprzedaż w różnych przekrojach tematycznych i geograficznych na potrzeby pionu i innych komórek Spółki;
• opracowuję materiały w zakresie historii sprzedaży, zestawienia porównawcze, analizy, wykresy oraz informacje zbiorcze;
• współorganizuję konferencje i sympozja naukowe;
• współorganizuję pobyt gości w Polsce (w tym delegacji rządowych);
• opracowuję roczny budżet sprzedażowo-marketingowy;
• kontroluję i w razie potrzeby koryguję wykonanie budżetów;
• kreuję i wdrażam rozwiązania w zakresie marketingu i sprzedaży;
• nadzoruję przygotowanie i realizuję wysyłki;
• kontroluję płatności i rozliczanie faktur VAT;
• kontroluję załatwianie reklamacji oraz biorę czynny udział w ich wyjaśnianiu;
• inicjuję nowe rozwiązania w zakresie handlu;
• wrażam nowe rozwiązania w zakresie GDP i inicjuję działania mające na celu zapewnienie odpowiednich warunków transportu.
Specjalista Wiodący
• kierowanie działaniami sprzedażowo - marketingowymi,
• negocjacja i przygotowywanie kontraktów handlowych,
• prowadzenie korespondencji z klientami,
• sporządzanie ofert eksportowych,
• kalkulacja cen,
• sporządzanie zestawień statystycznych i analiz,
• koordynacja działań przy opracowywaniu rocznego budżetu sprzedażowo - kosztowego i marketingowego,
• nadzór przygotowania i realizacja wysyłek eksportowych,
• kontrola płatności i rozliczanie faktur VAT,
• kontrola załatwiania reklamacji eksportowych,
• inicjacja nowych rozwiązań w zakresie handlu,
• negocjacja i przygotowywanie kontraktów handlowych,
• prowadzenie korespondencji z klientami,
• sporządzanie ofert eksportowych,
• kalkulacja cen,
• sporządzanie zestawień statystycznych i analiz,
• koordynacja działań przy opracowywaniu rocznego budżetu sprzedażowo - kosztowego i marketingowego,
• nadzór przygotowania i realizacja wysyłek eksportowych,
• kontrola płatności i rozliczanie faktur VAT,
• kontrola załatwiania reklamacji eksportowych,
• inicjacja nowych rozwiązań w zakresie handlu,
wystawiono
Monika jest niezwykle profesjonalnym pracownikiem, cechująca ją odpowiedzialność i obowiązkowość sprawiają, ze zawsze można na niej polegać. Ambitna i wytrwała, w życiu zawodowym stawia sobie wysoką poprzeczkę.
Potrafi otwarcie wyrażać swoje zdanie oraz walczyć o swoje racje, dzięki czemu z dyskusji z nią wiele się można nauczyć. Nie boi się nowych zadań i wyzwań, podchodząc do nich z dużą otwartością i zaangażowaniem.
Ma w sobie wiele ciepła, jednak nie każdy może dostać klucz do jej wnętrza… Może Tobie się uda?
Potrafi otwarcie wyrażać swoje zdanie oraz walczyć o swoje racje, dzięki czemu z dyskusji z nią wiele się można nauczyć. Nie boi się nowych zadań i wyzwań, podchodząc do nich z dużą otwartością i zaangażowaniem.
Ma w sobie wiele ciepła, jednak nie każdy może dostać klucz do jej wnętrza… Może Tobie się uda?
Projekty
Szkolenia i kursy
- Warunki dostaw Incoterms 2000 oraz konwencja wiedeńska.
- Planowane zmiany Incoterms 3000;
- Zastosowanie Excel w biznesie – poziom zaawansowany;
- Incoterms 2010 - interpretacja nowej wersji reguł ICC niezbędnych przy zawieraniu umów handlowych;
- Zarządzanie stresem;
- Planowane zmiany Incoterms 3000;
- Zastosowanie Excel w biznesie – poziom zaawansowany;
- Incoterms 2010 - interpretacja nowej wersji reguł ICC niezbędnych przy zawieraniu umów handlowych;
- Zarządzanie stresem;
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Inne
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość Microsoft Office: Excel, Word, Power Point, Outlook,
- Znajomość programów: MFG-PRO, Cognos, SAP
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Znajomość Microsoft Office: Excel, Word, Power Point, Outlook,
- Znajomość programów: MFG-PRO, Cognos, SAP
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Grupy
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.