Umiejętności
negocjacje handlowe
Negocjacje z dostawcami
Umiejętności analityczne
praca w zespole i kierowanie zespołem
Procesy zakupowe
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu zakupów
• Zarządzanie pracą Działu Zakupów
• Planowanie strategii zakupowej oraz tworzenie planów zakupów (surowców, półproduktów, towarów, opakowań jednostkowych i zbiorczych) w oparciu o plany sprzedaży na podstawie bieżącej analizy ilościowo-wartościowej zapasów, a także planów produkcyjnych
• Przeprowadzanie oraz kontrola kalkulacji cenowych - cen zakupów, cen sprzedaży oraz poziomu marży. Poszukiwanie najbardziej korzystnych rozwiązań
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami krajowymi, z Unii Europejskiej oraz Dalekiego Wschodu. Prowadzenie i aktualizacja Rejestru Kwalifikowanych Dostawców
• Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami (ceny, terminy dostaw, MOQ, rabaty)
• Ścisła współpraca ze wszystkimi działami w zakresie wdrażania nowych projektów
• Stworzenie i wdrożenie procedury procesu zakupów na potrzeby ISO 9001:2008, a potem ISO 9001:2015
• Koordynacja procesu reklamacji
• Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza ofert
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących zakupów
• Planowanie strategii zakupowej oraz tworzenie planów zakupów (surowców, półproduktów, towarów, opakowań jednostkowych i zbiorczych) w oparciu o plany sprzedaży na podstawie bieżącej analizy ilościowo-wartościowej zapasów, a także planów produkcyjnych
• Przeprowadzanie oraz kontrola kalkulacji cenowych - cen zakupów, cen sprzedaży oraz poziomu marży. Poszukiwanie najbardziej korzystnych rozwiązań
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami krajowymi, z Unii Europejskiej oraz Dalekiego Wschodu. Prowadzenie i aktualizacja Rejestru Kwalifikowanych Dostawców
• Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami (ceny, terminy dostaw, MOQ, rabaty)
• Ścisła współpraca ze wszystkimi działami w zakresie wdrażania nowych projektów
• Stworzenie i wdrożenie procedury procesu zakupów na potrzeby ISO 9001:2008, a potem ISO 9001:2015
• Koordynacja procesu reklamacji
• Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza ofert
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących zakupów
Specjalista ds. importu
• Opracowywanie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych
• Nadzór nad poprawnością dokumentacji związanej z dostawami
• Ustalanie harmonogramów dostaw oraz planowanie działań
• Stała kontrola przebiegu sprzedaży produktów z oferty
• Współpraca z innymi działami w procesie wprowadzania nowych produktów do oferty oraz zmian w produktach lub op
akowaniach już istniejących
• Kontrola rozrachunków finansowych z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
• Pomoc w organizacji spotkań w przypadku wizyty dostawców krajowych i zagranicznych
• Udział w targach branżowych w Kolonii.
• Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
• Nadzór nad poprawnością dokumentacji związanej z dostawami
• Ustalanie harmonogramów dostaw oraz planowanie działań
• Stała kontrola przebiegu sprzedaży produktów z oferty
• Współpraca z innymi działami w procesie wprowadzania nowych produktów do oferty oraz zmian w produktach lub op
akowaniach już istniejących
• Kontrola rozrachunków finansowych z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
• Pomoc w organizacji spotkań w przypadku wizyty dostawców krajowych i zagranicznych
• Udział w targach branżowych w Kolonii.
• Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
Szkolenia i kursy
XI 2002
Wyróżnienie Jury oraz wyróżnienie Rzecznika Ubezpieczonych w
konkursie na najlepszą pracę magisterską z dziedziny ubezpieczeń,
organizowanym przez Gazetę Ubezpieczeniową, Rzecznika
Ubezpieczonych oraz Fundację Edukacji Ubezpieczeniowej
X 2008
ISO 9001: 2000 a zarządzanie
II 2011– I 2012
Roczny program The Bullet Proof® Manager; szkolenia z zakresu :
a) Jak pozostać liderem w obliczu zmian
b) Jak zostać pogromcą stresu
c) Zwycięskie negocjacje
d) Sztuka słuchania i wynikające z niej korzyści
e) Jak wykorzystać kreatywność zespołu zarządzającego
f) Budowanie pozytywnego wizerunku
g) Jak zatrudniać, szkolić oraz wynagradzać pracowników
h) Wejście w rolę mentora i kreowanie nowych liderów
i) Rozwijanie umiejętności zarządzania czasem
j) Wydajność poprzez motywację
k) Strategiczne myślenie kluczem do strategicznego planowania
l) Jak rozwijać i podtrzymywać atmosferę wzajemnego zrozumienia
m) 7 kroków skutecznego delegowania zadań
n) Motywowanie przez pozytywną komunikację
o) Jak radzić sobie z trudnymi klientami
p) Skuteczne wprowadzanie zmian
r) Jak tworzyć porozumienie - komunikacja na wyższym poziomie
s) Jak pomóc innym osiągnąć doskonałość
t) 70 minutowa godzina
u) Efektywna komunikacja przez telefon
w) 7 kroków skutecznego planowania
x) Radzenie sobie z trudnymi charakterami
y) Jak wykraczać poza oczekiwania klienta
z) Docenianie innych kluczem do zwiększania wydajności
II 2013
Szkolenie z zakresu Controllingu
XI 2016
Zmiany w normie ISO 9001- porównanie wersji 2008 do 2015
X 2018
Microsoft Excel
1-2 VIII 2019
Negocjacje zakupowe z dostawcami - strategiczny obszar współpracy w procesie zakupowym pełnego łańcucha dostaw
Wyróżnienie Jury oraz wyróżnienie Rzecznika Ubezpieczonych w
konkursie na najlepszą pracę magisterską z dziedziny ubezpieczeń,
organizowanym przez Gazetę Ubezpieczeniową, Rzecznika
Ubezpieczonych oraz Fundację Edukacji Ubezpieczeniowej
X 2008
ISO 9001: 2000 a zarządzanie
II 2011– I 2012
Roczny program The Bullet Proof® Manager; szkolenia z zakresu :
a) Jak pozostać liderem w obliczu zmian
b) Jak zostać pogromcą stresu
c) Zwycięskie negocjacje
d) Sztuka słuchania i wynikające z niej korzyści
e) Jak wykorzystać kreatywność zespołu zarządzającego
f) Budowanie pozytywnego wizerunku
g) Jak zatrudniać, szkolić oraz wynagradzać pracowników
h) Wejście w rolę mentora i kreowanie nowych liderów
i) Rozwijanie umiejętności zarządzania czasem
j) Wydajność poprzez motywację
k) Strategiczne myślenie kluczem do strategicznego planowania
l) Jak rozwijać i podtrzymywać atmosferę wzajemnego zrozumienia
m) 7 kroków skutecznego delegowania zadań
n) Motywowanie przez pozytywną komunikację
o) Jak radzić sobie z trudnymi klientami
p) Skuteczne wprowadzanie zmian
r) Jak tworzyć porozumienie - komunikacja na wyższym poziomie
s) Jak pomóc innym osiągnąć doskonałość
t) 70 minutowa godzina
u) Efektywna komunikacja przez telefon
w) 7 kroków skutecznego planowania
x) Radzenie sobie z trudnymi charakterami
y) Jak wykraczać poza oczekiwania klienta
z) Docenianie innych kluczem do zwiększania wydajności
II 2013
Szkolenie z zakresu Controllingu
XI 2016
Zmiany w normie ISO 9001- porównanie wersji 2008 do 2015
X 2018
Microsoft Excel
1-2 VIII 2019
Negocjacje zakupowe z dostawcami - strategiczny obszar współpracy w procesie zakupowym pełnego łańcucha dostaw
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zakupy
Inne
Zainteresowania
- podróże
- książki
- działalność społeczna
- książki
- działalność społeczna
Inne
- obsługa komputera – pakiet Microsoft Office, program WF-Mag
- obsługa urządzeń biurowych – kserokopiarka, faks
- czynne prawo jazdy kategorii B
- obsługa urządzeń biurowych – kserokopiarka, faks
- czynne prawo jazdy kategorii B
Grupy
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
kultura dalekiego wschodu
Grupa dla wszystkich którzy interesują się kulturą dalekiego wschodu... :)
Wiara
Grupa dla wszystkich ktorzy wierza,kochaja i czuja w swoim sercu Boga.Osoby ktore nie wstydza sie o tym pisac publicznie:))))))