Doświadczenie zawodowe
Junior Brand Communication Manager
•Współpraca z Departamentami Marketingu (Rynek Prywatny i Rynek Biznesowy) w zakresie produktów/ofert/promocji oraz ich implementacji na rynek;
•Tworzenie i implementacja strategii komunikacji dla ofert Postpaid i Mix marki Play;
•Współpraca z lokalnymi agencjami reklamowymi ATL i BTL (Brain, Change) oraz agencjami internetowymi (FF Creation, K2 Internet) podczas wszystkich etapów prac nad kampaniami reklamowymi (wizerunkowymi, taktycznymi, produktowymi i ofertowymi) – od briefingu poprzez proces kreatywny, produkcję, postprodukcję, aż do momentu dostarczeń materiałów emisyjnych do mediów. Do tej pory koordynowałam główne produkcje TV oraz produktowe i wizerunkowe sesje zdjęciowe, które były przeprowadzone wraz z najlepszymi polskimi i zagranicznymi reżyserami oraz najlepszymi fotografami w Polsce;
•Stała współpraca z Media Managerem oraz domem mediowym w zakresie planów komunikacyjnych, strategii mediowych, media planów;
•Współpraca z Działem Badań Rynkowych i agencjami badawczymi w zakresie badań rynkowych, badań skuteczności i efektywności komunikacji, analiz konkurencji;
•Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wspólnych akcji marketingowych i reklamowych;
•Realizowanie założeń strategicznych, współpraca z partnerami mediowymi (stacje TV, stacje radiowe, prasa), agencjami eventowymi, współorganizacja eventów(Projekt Plaża- eventy letnie wzdłuż polskiego wybrzeża; Sensation White- masowa impreza muzyki Trance; Play USA Tour 2009 - wyprawa motocyklowa z udziałem m.in. Przemysława Salety).
•Tworzenie i implementacja strategii komunikacji dla ofert Postpaid i Mix marki Play;
•Współpraca z lokalnymi agencjami reklamowymi ATL i BTL (Brain, Change) oraz agencjami internetowymi (FF Creation, K2 Internet) podczas wszystkich etapów prac nad kampaniami reklamowymi (wizerunkowymi, taktycznymi, produktowymi i ofertowymi) – od briefingu poprzez proces kreatywny, produkcję, postprodukcję, aż do momentu dostarczeń materiałów emisyjnych do mediów. Do tej pory koordynowałam główne produkcje TV oraz produktowe i wizerunkowe sesje zdjęciowe, które były przeprowadzone wraz z najlepszymi polskimi i zagranicznymi reżyserami oraz najlepszymi fotografami w Polsce;
•Stała współpraca z Media Managerem oraz domem mediowym w zakresie planów komunikacyjnych, strategii mediowych, media planów;
•Współpraca z Działem Badań Rynkowych i agencjami badawczymi w zakresie badań rynkowych, badań skuteczności i efektywności komunikacji, analiz konkurencji;
•Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wspólnych akcji marketingowych i reklamowych;
•Realizowanie założeń strategicznych, współpraca z partnerami mediowymi (stacje TV, stacje radiowe, prasa), agencjami eventowymi, współorganizacja eventów(Projekt Plaża- eventy letnie wzdłuż polskiego wybrzeża; Sensation White- masowa impreza muzyki Trance; Play USA Tour 2009 - wyprawa motocyklowa z udziałem m.in. Przemysława Salety).
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
• podróże ( głównie Europa i Australia);
• surfing i bodyboarding (surfowałam m.in. u wybrzeży południowej i wschodniej Australii oraz północno-zachodniej Anglii);
• jazda rowerem;
• jazda na rolkach;
• czytanie książek;
• fotografia;
• zwierzęta (z pasją kocham psy i koty);
• „dobra” muzyka;
• jazda samochodem.
• surfing i bodyboarding (surfowałam m.in. u wybrzeży południowej i wschodniej Australii oraz północno-zachodniej Anglii);
• jazda rowerem;
• jazda na rolkach;
• czytanie książek;
• fotografia;
• zwierzęta (z pasją kocham psy i koty);
• „dobra” muzyka;
• jazda samochodem.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BezDymu.com
Akcja społeczna. Celem akcji jest edukacja w zakresie nowoczesnych metod rzucania palenia oraz sprzeciw wobec zapisom proponowanym zapisom przez Sejm nad ustawą "antynikotynową".