Monika Medwid - Witczak
Kadra kierownicza
Skoczów,
śląskie
Umiejętności
Marketing B2B
Banquet Operations
Rezerwacje
Catering
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Analiza danych
E-commerce
Event Management
Event Marketing Strategy
planowanie eventów
Front Office
Gastronomia
Google Adwords
Google Analytics
Google Maps
Hotel Administration
Hotel Booking
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Public Relations
Reception Areas
Wedding Coordinating
Wedding Management
Microsoft Windows XP
Wedding planner
Prawo jazdy kat B
organizacja eventów
Events Organisation
Mocrosoft Office
Gastro Pos (obsługa programu)
ECommerce B2B
speaking
Hotelarstwo i gastronomia
Hotel consulting
Event manager
Chart - program Hotelowy
Eventy - planowanie i organizacja
ProHott hotel program
Systemy rezerwacyjne (hotelowe)
Comunication skills
Hotelarstwo ,turystyka, gastronomia,zarządzanie
Negocjacje i obsługa klientów
Brilliant-system hotelowy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor generalny
Hotel Magnus Resort
•Odpowiedzialność za zarządzanie i osiąganie celów marketingowych i ekonomicznych w celu wypracowywania zysków jednostki, za którą jest odpowiedzialny
•Organizacja i zarządzanie hotelem i jego zespołem w zakresie zobowiązań wobec klienta, projektów i aktualnych obowiązujących przepisów
•Zapewnienie gwarancji satysfakcji klienta w hotelu, którym zarządzania
•Zarysowywanie polityki sprzedaży jednostki hotelowej i zapewnianie jej wdrożenia oraz monitoring
•Zarządzanie PR i odpowiedzialność za jakość jednostki i wizerunek marki w mieście i regionie.
•Branie odpowiedzialności za usatysfakcjonowanie klienta.
•Prowadzenie rekrutacji, kierowanie i szkolenie Kierowników Działów, ocenianie pracowników, podejmowanie decyzji związanych z ich promocją (po uzgodnieniu z Zarządem), zmianami ilościowymi i sankcjami
•Prawna odpowiedzialność za hotel
•Kupowanie produktów, materiałów i dostaw potrzebnych do sprawnego funkcjonowania hotelu. Stosowanie zatwierdzonych produktów
•Wdrażanie, stosowanie i zapewnianie stosowania przez innych procesów jakości hotelu przez siebie zarządzanym i przedstawianie Zarządowi projektów zmian i rozwiązań w celu podwyższenia satysfakcji klienta
•Analizowanie wszystkich wskaźników jakości (audyty: produktu, jakości procesów, higieny, skargi klientów i inne) i wraz z zespołem podejmowanie decyzji odnośnie korekt lub działań prewencyjnych, które należałoby podjąć
•Prowadzenie lub zlecanie przeprowadzanie wyrywkowych kontroli pokoi w zakresie wymaganych standardów
•Przekazywanie wszystkim pracownikom hotelu polityki jakości sieci i celów do realizacji w danym roku
•Przygotowanie budżetu i zapewnianie jego wdrożenia (współczynniki, koszty itd.)
•Odpowiedzialność za wyniki hotelu
Raportowanie do:
•Zarządu
•Organizacja i zarządzanie hotelem i jego zespołem w zakresie zobowiązań wobec klienta, projektów i aktualnych obowiązujących przepisów
•Zapewnienie gwarancji satysfakcji klienta w hotelu, którym zarządzania
•Zarysowywanie polityki sprzedaży jednostki hotelowej i zapewnianie jej wdrożenia oraz monitoring
•Zarządzanie PR i odpowiedzialność za jakość jednostki i wizerunek marki w mieście i regionie.
•Branie odpowiedzialności za usatysfakcjonowanie klienta.
•Prowadzenie rekrutacji, kierowanie i szkolenie Kierowników Działów, ocenianie pracowników, podejmowanie decyzji związanych z ich promocją (po uzgodnieniu z Zarządem), zmianami ilościowymi i sankcjami
•Prawna odpowiedzialność za hotel
•Kupowanie produktów, materiałów i dostaw potrzebnych do sprawnego funkcjonowania hotelu. Stosowanie zatwierdzonych produktów
•Wdrażanie, stosowanie i zapewnianie stosowania przez innych procesów jakości hotelu przez siebie zarządzanym i przedstawianie Zarządowi projektów zmian i rozwiązań w celu podwyższenia satysfakcji klienta
•Analizowanie wszystkich wskaźników jakości (audyty: produktu, jakości procesów, higieny, skargi klientów i inne) i wraz z zespołem podejmowanie decyzji odnośnie korekt lub działań prewencyjnych, które należałoby podjąć
•Prowadzenie lub zlecanie przeprowadzanie wyrywkowych kontroli pokoi w zakresie wymaganych standardów
•Przekazywanie wszystkim pracownikom hotelu polityki jakości sieci i celów do realizacji w danym roku
•Przygotowanie budżetu i zapewnianie jego wdrożenia (współczynniki, koszty itd.)
•Odpowiedzialność za wyniki hotelu
Raportowanie do:
•Zarządu
General Manager
CSR Park Poniwiec
Kompleksowe zarządzanie hotelem;
Planowanie i prowadzenie działań sprzedażowych na rzecz hotelu;
Zarządzanie zespołem i koordynowanie współpracy z innymi działami hotelu
Pełna odpowiedzialność za wskaźniki i wyniki ekonomiczne hotelu, przygotowywanie cyklicznych raportów z planowanych działań oraz comiesięczne sprawozdanie z ich realizacji i interpretacja wyników ekonomicznych hotelu.
Planowanie i prowadzenie działań sprzedażowych na rzecz hotelu;
Zarządzanie zespołem i koordynowanie współpracy z innymi działami hotelu
Pełna odpowiedzialność za wskaźniki i wyniki ekonomiczne hotelu, przygotowywanie cyklicznych raportów z planowanych działań oraz comiesięczne sprawozdanie z ich realizacji i interpretacja wyników ekonomicznych hotelu.
kosmetyczka,wizażystka
Eco spa
Prowadzenie gabinetów SPA ( kosmtyczny i masażu)
profesjonalna obsługa klientów.
przeprowadzanie masaży relaksacyjnych.
wykonywanie zabiegów na twarz oraz ciało
pedicure klasyczny, spa, hybryda
manicure klasyczny, spa ,hybryda
Lash Lift - lifting i laminacja rzęs
henna brwi i rzęs
tworzenie makijażu na daną okazję
sprzedaż kosmetyków dostępnych w salonie.
depilacja nóg, pach i innych części ciała.
diagnozowanie stanu skóry klienta.
udzielanie porad kosmetycznych.
dbanie o porządek na stanowisku pracy.
profesjonalna obsługa klientów.
przeprowadzanie masaży relaksacyjnych.
wykonywanie zabiegów na twarz oraz ciało
pedicure klasyczny, spa, hybryda
manicure klasyczny, spa ,hybryda
Lash Lift - lifting i laminacja rzęs
henna brwi i rzęs
tworzenie makijażu na daną okazję
sprzedaż kosmetyków dostępnych w salonie.
depilacja nóg, pach i innych części ciała.
diagnozowanie stanu skóry klienta.
udzielanie porad kosmetycznych.
dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Kierownik działu sprzedaży
Spa & Wellness Hotel Diament
Hotel Diament 3 * ( 77 POKOJE)
oraz
Spa & Wellness Hotel Diament 4 * (44 POKOJE)
Opracowywanie i wdrażanie wykonania krótko- i długoterminowych planów sprzedażowych hoteli
Monitorowanie działania konkurencji,
Odpowiedzialność za całość działań sprzedażowych hoteli
Utrzymanie relacji ze stałymi klientami
Dbanie o wizerunek hotelu oraz jego usług,
Uczestnictwo w spotkaniach managerskich - kluczowe decyzje związane z funkcjonowaniem obiektów
Zarządzanie zespołem
Planowanie, przydzielanie i kierowanie wykonaniem zadań przez poszczególnych pracowników.
- obsługa kluczowych klientów
- Planowanie sprzedaży na poszczególnych handlowców
- Koordynacja pracy zespołu
Przygotowywanie raportów dla Zarządu Spółki
Współpraca z kierownikami pozostałych działów hotelu,
Pełnienie funkcji MOD
oraz
Działania sprzedażowe oraz koordynacja eventów , konferencji, spotkań w 2 Hotelach Sieci Diament:
- Hotel Diament 3 * ( 77 POKOJE)
- Spa & Wellness Hotel Diament 4 * (44 POKOJE)
- centrum konferencyjne na 380 osób
Szerzej:
- Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym,
- odbywanie spotkań,
- przeprowadzanie negocjacji z klientami
- obsługa klienta biznesowego podczas pobytu,
- przygotowywanie umów, rozliczanie klientów za pobyt, wystawianie faktur.
- Tworzenie, kalkulacja oraz oprawa graficzna i copywriter ofert oraz pakietów dla klientów biznesowych.
- Tworzenie pomysłów na promocję obiektu i jej realizacja.
- monitorowanie konkurencji w zakresie ceny jak i obłożenia. .
- Pozyskiwanie i pielęgnacja kluczowych kontaktów z kontrahentami oraz nawiązywanie współpracy biznesowej.
oraz
Spa & Wellness Hotel Diament 4 * (44 POKOJE)
Opracowywanie i wdrażanie wykonania krótko- i długoterminowych planów sprzedażowych hoteli
Monitorowanie działania konkurencji,
Odpowiedzialność za całość działań sprzedażowych hoteli
Utrzymanie relacji ze stałymi klientami
Dbanie o wizerunek hotelu oraz jego usług,
Uczestnictwo w spotkaniach managerskich - kluczowe decyzje związane z funkcjonowaniem obiektów
Zarządzanie zespołem
Planowanie, przydzielanie i kierowanie wykonaniem zadań przez poszczególnych pracowników.
- obsługa kluczowych klientów
- Planowanie sprzedaży na poszczególnych handlowców
- Koordynacja pracy zespołu
Przygotowywanie raportów dla Zarządu Spółki
Współpraca z kierownikami pozostałych działów hotelu,
Pełnienie funkcji MOD
oraz
Działania sprzedażowe oraz koordynacja eventów , konferencji, spotkań w 2 Hotelach Sieci Diament:
- Hotel Diament 3 * ( 77 POKOJE)
- Spa & Wellness Hotel Diament 4 * (44 POKOJE)
- centrum konferencyjne na 380 osób
Szerzej:
- Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym,
- odbywanie spotkań,
- przeprowadzanie negocjacji z klientami
- obsługa klienta biznesowego podczas pobytu,
- przygotowywanie umów, rozliczanie klientów za pobyt, wystawianie faktur.
- Tworzenie, kalkulacja oraz oprawa graficzna i copywriter ofert oraz pakietów dla klientów biznesowych.
- Tworzenie pomysłów na promocję obiektu i jej realizacja.
- monitorowanie konkurencji w zakresie ceny jak i obłożenia. .
- Pozyskiwanie i pielęgnacja kluczowych kontaktów z kontrahentami oraz nawiązywanie współpracy biznesowej.
Specjalista ds. Sprzedaży,
Spa & Wellness Hotel Diament
Działania sprzedażowe oraz koordynacja eventów , konferencji, spotkań w 2 Hotelach Sieci Diament:
- Hotel Diament 3 * ( 77 POKOJE)
- Spa & Wellness Hotel Diament 4 * (44 POKOJE)
- centrum konferencyjne na 380 osób
Szerzej:
- Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym,
- odbywanie spotkań,
- przeprowadzanie negocjacji z klientami
- obsługa klienta biznesowego podczas pobytu,
- przygotowywanie umów, rozliczanie klientów za pobyt, wystawianie faktur.
- Tworzenie, kalkulacja oraz oprawa graficzna i copywriter ofert oraz pakietów dla klientów biznesowych.
- Tworzenie pomysłów na promocję obiektu i jej realizacja.
- monitorowanie konkurencji w zakresie ceny jak i obłożenia. .
- Pozyskiwanie i pielęgnacja kluczowych kontaktów z kontrahentami oraz nawiązywanie współpracy biznesowej.
- Hotel Diament 3 * ( 77 POKOJE)
- Spa & Wellness Hotel Diament 4 * (44 POKOJE)
- centrum konferencyjne na 380 osób
Szerzej:
- Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym,
- odbywanie spotkań,
- przeprowadzanie negocjacji z klientami
- obsługa klienta biznesowego podczas pobytu,
- przygotowywanie umów, rozliczanie klientów za pobyt, wystawianie faktur.
- Tworzenie, kalkulacja oraz oprawa graficzna i copywriter ofert oraz pakietów dla klientów biznesowych.
- Tworzenie pomysłów na promocję obiektu i jej realizacja.
- monitorowanie konkurencji w zakresie ceny jak i obłożenia. .
- Pozyskiwanie i pielęgnacja kluczowych kontaktów z kontrahentami oraz nawiązywanie współpracy biznesowej.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży,
Hotel Olympic ****
- Bezpośredni kontakt z klientem indywidualnym i biznesowym,
- odbywanie spotkań,
- przeprowadzanie negocjacji z klientami
- obsługa klienta biznesowego podczas pobytu,
- przygotowywanie umów, rozliczanie klientów za pobyt, wystawianie faktur.
- Tworzenie, kalkulacja oraz oprawa graficzna i copywriting ofert oraz pakietów dla klientów indywidualnych i biznesowych.
- Nadzór, weryfikacja i podejmowanie współpracy w zakresie reklamy z agencjami i portalami internetowymi.
- organizacja wesel i przyjęć okolicznościowych
- promocja obiektu pod kontem wesel - tworzenie nowego kanału sprzedaży hotelu,
- Tworzenie pomysłów na promocję obiektu i jej realizacja.
- Obsługa social media – tworzenie treści, grafik, zdjęć, regularna publikacja postów, monitorowanie konkurencji.
- Reprezentowanie hotelu na targach, pozyskiwanie i pielęgnacja kluczowych kontaktów z kontrahentami oraz nawiązywanie współpracy biznesowej.
www.hotelolympic.pl
- odbywanie spotkań,
- przeprowadzanie negocjacji z klientami
- obsługa klienta biznesowego podczas pobytu,
- przygotowywanie umów, rozliczanie klientów za pobyt, wystawianie faktur.
- Tworzenie, kalkulacja oraz oprawa graficzna i copywriting ofert oraz pakietów dla klientów indywidualnych i biznesowych.
- Nadzór, weryfikacja i podejmowanie współpracy w zakresie reklamy z agencjami i portalami internetowymi.
- organizacja wesel i przyjęć okolicznościowych
- promocja obiektu pod kontem wesel - tworzenie nowego kanału sprzedaży hotelu,
- Tworzenie pomysłów na promocję obiektu i jej realizacja.
- Obsługa social media – tworzenie treści, grafik, zdjęć, regularna publikacja postów, monitorowanie konkurencji.
- Reprezentowanie hotelu na targach, pozyskiwanie i pielęgnacja kluczowych kontaktów z kontrahentami oraz nawiązywanie współpracy biznesowej.
www.hotelolympic.pl
Specjalista ds. sprzedaży oraz organizacji przyjęć okolicznościowych i wesel
Organizacja i koordynacja przyjęć weselnych, imprez okolicznościowych
Konsultant ślubny
Działania sprzedażowe oraz koordynacja eventów , konferencji, spotkań biznesowych
Konsultant ślubny
Działania sprzedażowe oraz koordynacja eventów , konferencji, spotkań biznesowych
Szkolenia i kursy
- Konsultant ślubny - kurs pierwszego stopnia,
- techniki sprzedażowe w hotelarstwie
- tygodniowe warsztaty sprzedaży i marketingu
- roczna szkoła kosmetologi i wizażu
- kurs Liftingu i Laminacji rzęs
- manicure hybryda
- manicure żel
- pedicure Spa
- pedicure hybryda
- techniki sprzedażowe w hotelarstwie
- tygodniowe warsztaty sprzedaży i marketingu
- roczna szkoła kosmetologi i wizażu
- kurs Liftingu i Laminacji rzęs
- manicure hybryda
- manicure żel
- pedicure Spa
- pedicure hybryda
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo
Zainteresowania
tenis, rower, gotowanie, turystyka, kultura
Grupy
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie.
Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
Bezpośrednie nieruchomości
Wszystko o nieruchomościach bezpośrednio od właścicieli. http://www.opodal.pl
Biznes w Krakowie
Grupa dla osób które prowadzą bądź chcą prowadzić biznes w Krakowie i szukają kontaktów oraz informacji o ciekawych spotkaniach w naszym mieście.
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
GdzieWesele.pl
Grupa dla osób poszukujących idealnego miejsca na wesele, sal weselnych, domów weselnych, hoteli oraz restauracji. Miejsce dla właścicieli lokali weselnych którzy chcą wymienić się poglądami z branży.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.