Monika Marczyk

Regional Marketing Communication Manager, EMEA Oriflame
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Able to work under pressure and possesses strong ability to perform effectively, Experience in cooperating and managing multinational teams Ability to build and manage teams

Doświadczenie zawodowe

Logo
Regional Marketing Communication Manager; Europe, Middle East and Africa
Oriflame Cosmetics SA
- Responsible for creation and implamantion of regional communication strategy for 28 countries
- Advertising and PR budget allocation by market
- Play active role in Global Marketing Strategy creation and execution
- Close cooperation with local marketing team
- Close cooperation with in – house advertising agency in internal and external materials
- Build regional marketing budget and local allocations
- Monitoring and advice center for local marketing activities
Logo
Catalogue Planning Manager; Europe, Middle East and Africa
Oriflame Cosmetics SA
- Creation of main sales tool in direct sales area – catalogue with right portfolio and price offer for customers
- Preparation of annual catalogue strategy based on cosmetic market and competition analyze in EMEA region
- Merchandising strategy creation and implamantation
- Product portfolio management
- Close cooperation with in – house advertising agency
- Creation and management catalogue planning budget
- Build and implement regionalization project of moving pricing and merchandising responsibility from local to regional team
- Creation of new Market Planning team responsible for market pricing
Logo
Regional SKC Category Specialist, Central and Mediterranean Europe
Oriflame Cosmetics SA
- SKC portfolio management to deliver sales targets
- New product introduction – launch plan preparation for around 50 SKUs per year
- Close cooperation with Global Marketing team
Levi Strauss Poland Sp. z o.o.
Marketing Specialist; Europe, Central Europe
- Coordination of new collection introduction in Poland and Central Europe
- Organizing collection shows for markets
- Implementation of global brands ‘strategies and communication in CE markets by using different marketing tools
Suzuki Motor Poland
Marketing Specialist in Marketing and Sales Car departmen
- New car models introduction
- Cooperation with media and advertising, PR agency
- Promotion materials preparation
- Developed a media plan for new and on-going car models
- Fair show organizing – Poznań Motor Show
• Implementation and adjustment of global strategy, especially in terms of new products
• Management and monitor an annual marketing budget

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Coaching Warszawa
Coaching Warszawa
Informacje o spotkaniach i wydarzeniach związanych z bezpłatnymi spotkaniami Warszawskiej Coaching Support Group. Więcej o spotkaniach także na www.csg.waw.pl
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
VIP MANAGER
VIP MANAGER
Dla managerów, dyrektorów i prezesów firm.