Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. korespondencyjnej obsługi Klienta w Dziale Reklamacji
SITEL POLSKA Sp. z o.o. WARSZAWA. ul. Wołoska 7
W ramach wykonywanej pracy do moich obowiązków należała kompleksowa obsługa korespondencji kierowanej do firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. ze strony Klientów instytucjonalnych oraz indywidualnych, a w szczególności:
• przyjmowanie, segregowanie i zarządzanie korespondencją od Klientów;
• rejestracja pism; wprowadzanie danych nowych Klientów do systemu SAP R3;
• kontakt z punktami serwisowymi oraz firmami kurierskimi;
• rozpatrywanie i rozwiązywanie reklamacji- podejmowanie decyzji oraz opracowywanie formalnych odpowiedzi na reklamacje;
• kompletna wysyłka listów;
• sporządzanie całościowych raportów z pracy Back Office’u i przedstawianie ich kierownikowi projektu.
• przyjmowanie, segregowanie i zarządzanie korespondencją od Klientów;
• rejestracja pism; wprowadzanie danych nowych Klientów do systemu SAP R3;
• kontakt z punktami serwisowymi oraz firmami kurierskimi;
• rozpatrywanie i rozwiązywanie reklamacji- podejmowanie decyzji oraz opracowywanie formalnych odpowiedzi na reklamacje;
• kompletna wysyłka listów;
• sporządzanie całościowych raportów z pracy Back Office’u i przedstawianie ich kierownikowi projektu.
Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
HELP DESK SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA- CALL CENTER POLAND S.A. GÓRA KALWARIA ul. Adamowicza 2A
W ramach realizacji projektu do moich obowiązków należało wsparcie techniczne oraz merytoryczne, a w szczególności:
• budowanie wizerunku firmy;
• doradztwo Klientowi przed, w trakcie oraz po dokonaniu zakupu w celu polepszenia całkowitego doświadczenia Klienta oraz jego utwierdzenia w dokonaniu trafnego wyboru odnośnie produktu; udzielanie wszelkich informacji udostępnionych przez firmę Samsung;
• rejestracja zleceń usług serwisowych i logistycznych;
• tworzenie FAQ’ów technicznych - bazy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Klienów;
• obsługa korespondencji elektronicznej Klientów oraz korespondencji wewnątrz sieci serwisowej.
• budowanie wizerunku firmy;
• doradztwo Klientowi przed, w trakcie oraz po dokonaniu zakupu w celu polepszenia całkowitego doświadczenia Klienta oraz jego utwierdzenia w dokonaniu trafnego wyboru odnośnie produktu; udzielanie wszelkich informacji udostępnionych przez firmę Samsung;
• rejestracja zleceń usług serwisowych i logistycznych;
• tworzenie FAQ’ów technicznych - bazy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Klienów;
• obsługa korespondencji elektronicznej Klientów oraz korespondencji wewnątrz sieci serwisowej.
Dział Fakturowania
• sporządzanie stosownych raportów i zestawień z wystawionych faktur za świadczone przez firmę usługi; pakowanie faktur i ich frankowanie;
• segregowanie dokumentów, chronologiczne ich układanie wg odpowiedniego klucza i wpinanie w segregatory;
• stemplowanie dokumentów i przygotowywanie do wysyłki;
• archiwizacja całości dokumentów znajdujących się w Dziale Fakturowania.
• segregowanie dokumentów, chronologiczne ich układanie wg odpowiedniego klucza i wpinanie w segregatory;
• stemplowanie dokumentów i przygotowywanie do wysyłki;
• archiwizacja całości dokumentów znajdujących się w Dziale Fakturowania.
Konsultant telefoniczny
CALL CENTER POLAND S.A. GÓRA KALWARIA ul. Adamowicza 2A z siedzibą: 02- 674 Warszawa, ul. Marynarska
Realizacja projektów dla różnych firm, m.in.:
• Cyfrowy Polsat - wsparcie techniczne użytkowników dekoderów telewizji satelitarnej;
• Fortis Bank Polska- udzielanie informacji na temat produktów bankowych: kart kredytowych, kredytów; lokat; sprzedaż kart kredytowych;
• Bauer Weltbild Media- przyjmowanie i rejestracja zamówień książek;
• IBM; Fujutsu Siemens Computers- badanie opinii Klienta;
• Polkomtel S.A.- sprzedaż oferowanych usług.
• Cyfrowy Polsat - wsparcie techniczne użytkowników dekoderów telewizji satelitarnej;
• Fortis Bank Polska- udzielanie informacji na temat produktów bankowych: kart kredytowych, kredytów; lokat; sprzedaż kart kredytowych;
• Bauer Weltbild Media- przyjmowanie i rejestracja zamówień książek;
• IBM; Fujutsu Siemens Computers- badanie opinii Klienta;
• Polkomtel S.A.- sprzedaż oferowanych usług.
Szkolenia i kursy
• „Telefoniczna Obsługa Klienta” w Call Center Poland, ul Adamowicza 2a, 05-530 Góra Kalwaria;
• szkolenie dotyczące zasad dobrego komunikowania się; prowadzenia negocjacji z Klientem; sztuk prezentacji;
• cykl szkoleń dotyczących wybranych produktów bankowych;
• szkolenia z zakresu sporządzania raportów i zestawień z wystawionych faktur, segregowania i archiwizacji dokumentów w Solid Security Sp. z o.o. w Warszawie
z siedzibą: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17;
• cykl szkoleń technicznych z zakresu oferowanych przez firmę Samsung produktów branży AGD/RTV/IT/GSM;
• „Trudne sytuacje w sprzedaży dla doradców”;
• „Asertywność”.
• szkolenie dotyczące zasad dobrego komunikowania się; prowadzenia negocjacji z Klientem; sztuk prezentacji;
• cykl szkoleń dotyczących wybranych produktów bankowych;
• szkolenia z zakresu sporządzania raportów i zestawień z wystawionych faktur, segregowania i archiwizacji dokumentów w Solid Security Sp. z o.o. w Warszawie
z siedzibą: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17;
• cykl szkoleń technicznych z zakresu oferowanych przez firmę Samsung produktów branży AGD/RTV/IT/GSM;
• „Trudne sytuacje w sprzedaży dla doradców”;
• „Asertywność”.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Zainteresowania
• muzyka; taniec
• film
• kulinaria
• film
• kulinaria
Inne
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera:
- znajomość pakietów biurowych MS Office oraz Open Office;
- obsługa poczty elektronicznej;
- umiejętność korzystania z zasobów sieci internet;
• obsługa urządzeń biurowych;
• znajomość platformy SAP R3;
• prawo jazdy kat. B.
- znajomość pakietów biurowych MS Office oraz Open Office;
- obsługa poczty elektronicznej;
- umiejętność korzystania z zasobów sieci internet;
• obsługa urządzeń biurowych;
• znajomość platformy SAP R3;
• prawo jazdy kat. B.